Fandom

Monster High Wiki

Purrsephone

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Purrsephone • Galeria 
Cytat1.png Straszyceum różdżkę wygrać chce, bardzo chce, lecz niestety im to nie udało się Cytat2.png
Purrsephone w odcinku Droga do potwornych mistrzostw.
Purrsephone
Purrsephone Skullette.png
Purrsephone.png
Wiek: Obydwie: 15
Zabójczy Styl: Purrsephone: Preferujemy spódniczki, kamizelki oraz błyszczące i pobrzękujące bransoletki. Kochamy także dobrze dopasowane stroje. Prawda siostrzyczko?
Meowlody: Ależ oczywiście. Dzięki temu życie jest mniej skomplikowane... dla nas.
Ulubione zajęcie: Gdy nie ucinamy sobie drzemki, kochamy gimnastykę. Przede wszystkim dlatego, że zawsze lądujemy na cztery łapy.
Zwierzak: Kiedyś miałyśmy kanarka... ale jedna z nas ma alergię na ptaki i musiałyśmy go oddać.
Najbardziej irytująca rzecz: P.: Gdy upiory z góry zakładają, że myślimy tak samo i we wszystkim się zgadzamy.
M.: Dla mnie to nie jest najbardziej irytujące. Ja nie lubię zamkniętych drzwi.
P.: Możesz je po prostu otwierać.
M.: Nie w tym rzecz.
Upiorna wada: P.: Czasem przez naszą ciekawość pakujemy się w tarapaty i zgadzamy się być częścią planów innych upiorów bez rozważenia konsekwencji.
M.: Dlaczego, siostrzyczko? Mówisz tak, jakbyśmy nie decydowały same za siebie.
P: Proszę o wybaczenie. Możliwe, że się mylę.
Ulubione jedzenie: Lody.
Ulubiony przedmiot: Kochamy Szaloną naukę, zwłaszcza zajęcia z genetyki.
Nielubiany przedmiot: Gotowanie – Pani Kindergrubber każe nam nosić siatkę okrywającą całe ciało.
Ulubiony kolor: Naszym ulubionym kolorem jest pomarańczowy i spalony pomarańczowy.
Przyjaciele: Meowlody
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Purrsephone

Purrsephone – córka kotołaków, ma 15 lat. Dziewczyna, głównie rozpoznawana poprzez jej czarne włosy, ma siostrę bliźniaczkę – Meowlody, rozpoznawaną przez jej białą fryzurę. Obie dziewczyny przyjaźnią się z Toralei Stripe. Jest ona dla nich najlepszą przyjaciółką, trzecią siostrą i liderką grupy, która sieje zamęt w Monster High. Niemniej jednak, Purrsephone jest raczej towarzyska i często próbuje znaleźć dobre strony w przypadku niefortunnej sytuacji. W przeciwieństwie do swojej siostry, dziewczyna jest niepewna siebie i stale szuka sposobów, aby udowodnić swoją wartość. Mimo, że ona i Meowlody dobrze się dogadują, dziewczyna nie lubi, kiedy obie łączone są w jedną osobowość.

Osobowość

Gdy wraz z siostrą pojawiła się w serialu pierwszy raz, nie odgrywała żadnej roli, prócz tła dla Toralei, knując razem z nią. Wspomniane było, iż zrobi to, co jej się nakaże, nie rozważając jakie mogą być tego konsekwencje. Purrsephone nie cierpi, gdy inne potwory w Straszyceum traktują je jako bezmyślne popychadła Toralei, które wykonują jej polecenia. Meowlody wydaje się dominować z pomiędzy niej i jej siostry. Nie dba ona także o to, czy inne potwory mylą ją z jej siostrą bliźniaczką, kiedy Purrsephone stara się zrobić wszystko co w jej mocy by ich nie mylono.

Wygląd

Purrsephone oraz jej siostra starają się odgrywać między sobą efekt lustrzanego odbicia. Dziewczyna ma szarą skórę. Na jej twarzy przebiega biały pas, który kończy się na brodzie. Purrsephone na lewym ramieniu i prawej nodze posiada białe pręgi. Jej włosy są czarne i ozdobione kosmykiem złożonym z biało-czarnych pasków. Kosmyk Purrsephone zwisa z prawej strony.

Klasyczny potwór

Catpeople.png

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Zdolności

  • Koci instynkt - Purrsephone cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym, spryt oraz pogoń za jakimś obiektem (Zabawa w kotka i myszkę).
  • Pazury - Purrsephone potrafi chować i wysuwać pazury. Często używa ich do obrony lub zastraszania.
  • Zręczność - Będąc kotołakiem Purrsephone ma zwiększoną zwinność i elastyczność, dzięki czemu zawsze spada na cztery łapy.

Umiejętności

  • Gimnastyka - Purrsephone w swoim bio wspomina, że jednym z jej ulubionych zajęć jest gimnastyka. Ponadto była w składzie Potworniarek.
  • Kawały - Purrsephone razem z Toralei i swoją siostrą Meowlody tworzy najróżniejsze psoty, których ofiarami padają najczęściej uczniowie z Monster High.

Relacje

Rodzina

Purrsephone jest córką kotołaków. Ma również siostrę-bliźniaczkę Meowlody. Wg pamiętnika jej mama bardzo się o nią troszczy - można nawet powiedzieć, że jest trochę nadopiekuńcza.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Purrsephone jest jej bliźniaczka - Meowlody oraz Toralei Stripe, która jest dla niej jak trzecia siostra i głowa kotołaczek. Teraz razem z nią knują przeróżne plany. Dziewczyna ma także dobre stosunki z innymi kotołakami: Catty Noir i Catrine DeMew .

Miłość

Relacje miłosne Purrsephone nie są obecnie znane.

Zwierzak

Purrsephone jej siostra miały kiedyś kanarka, ale przez to, że ta miała uczulenie na ptaki, musiały go oddać.

Lalki

Campus Stroll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: luty 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W9215

Purrsephone ma na sobie białą koszulkę na ramiączkach. Widnieją na niej czarne wzory przedstawiające ślady kocich pazurów. Na nią założony ma czerwoną kamizelkę ze srebrnymi paskami oraz pojedynczym czarnym paskiem ze srebrnymi ćwiekami. Mini spódniczka kotołaczki jest koloru czerwonego. Na jednej dłoni ma namalowaną koralową rękawiczkę. Dodatkowo na przedramionach nosi czarne i czerwone bransoletki. Posiada ona czerwoną torebkę w kształcie kłębka wełny. Obuwie dziewczyny jest w kolorze czarnym. Jest ono wyposażone w szkarłatne obcasy klinowe. Sznurówki zastąpione są czarnymi paskami.

Do lalki dołączony jest pamiętnik. Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Meowlody.

Go Monster High Team!!!

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii Purrsephone ubrana jest w czarną sukienkę Potworniarki. Jest ona wykończona różowo-białym paskiem w kształcie błyskawic i różowym paskiem przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem, podobnym do tego, którym jest obszyta. Na piersi Purrspehone widnieje logo Monster High. Jej buty to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Do pudełka dołączony jest czarny megafon oraz torba sportowa z logiem Monster High na boku, dwoma białymi rączkami i jedną dużą, różową.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku Meowlody i Toralei Stripe.

Zombie Shake

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR16

W tej serii włosy Purrsephone są ułożone w pofalowane koki. Spięte są one niebieskimi spinkami w kształcie kłębków wełny. Grzywka dziewczyny jest zaczesana na prawą stronę czoła. Lewe ucho jest przebite białym kolczykiem w kształcie rybich ości. Szyja Purrsephone ozdobiona jest błękitną obrożą z kolcami i wizerunkiem rybiego szkieletu. Ubrana jest ona w sukienkę bez ramiączek, sięgającą do połowy uda, ozdobioną poziomymi błękitnymi, czarnymi i białymi paskami oraz czerwonymi paskami imitującymi spływającą krew. Dół ubranka jest postrzępiony i wykończony czarną siateczką. Całość ozdobiona jest czarnym paskiem z łańcuchami. Na sukience Purrsephone znajduje się czerwony bezrękawnik ze sterczącymi ramiączkami i czarnymi paskami. Nadgarstki lalki ozdobione są błękitnymi i żółtymi bransoletkami. Jej buty są białe na czerwonym obcasie. Mają one kształt rybich ości. Do lalki dołączona jest niebieska torebka oraz pamiętnik

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Meowlody.

Wheelin' Werecats

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Wheelin' Werecats'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Purrsephone ułożona jest po prawej stronie jej głowy i ozdobiona jest ona biało-czarnym pasemkiem. Na jej głowie znajduje się żółty kask z kocimi uszami, a na nosie - czerwone okulary przeciwsłoneczne w oprawkach w kształcie kocich oczu. Dziewczyna ubrana jest w koralowy kombinezon z krótkimi nogawkami, utrzymujący się na czterech czarnych ramiączkach. Strój ozdobiony jest czarnymi śladami kocich pazurów. Buty Purrsephone to czarne kozaki na żółtym koturnie. Koturny butów są w kształcie kociego, wyszczerzonego pyszczka. Do lalki została dołączona żółta torba na czarnym ramieniu oraz czarny skuter na koralowych kołach.

Meta timeline

  • 3 grudnia 2010: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Purrsephone.
  • 8 lutego 2011: Purrsephone zadebiutowała w webisodzie Polityka krzyku.
  • czerwiec 2011: Imiona Purrsephone oraz jej siostry zostały ujawnione po raz pierwszy w pamiętnikach Cleo de Nile, Clawdeen Wolf i Frankie Stein. Jak na razie nie było wiadomo o kim mowa.
  • 13 listopada 2011: Oficjalny art Purrsephone zostaje ujawniony.
  • 10 stycznia 2012: Wspólny profil bliźniaczek zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 12 lutego 2012: Purrsephone zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 28 lutego 2012: Pierwsza lalka Purrsephone zostaje wydana w ramach serii Campus Stroll w ekskluzywnym dwupaku z Meowlody.

Ciekawostki

  • Imię Purrsephone pochodzi od słowa "purr" czyli mruczeć, połączonego z imieniem Persephone.
  • Toralei, Purrsephone i Meowlody mają ogony tylko na swoich "oficjalnych artach" i lalkach. Wszystkie trzy w webisodach ich nie posiadają.
  • Kolor spódnicy lalki i postaci w webisodach jest czerwony, podczas gdy na oficjalnym arcie jest różowy. Kolor kamizelki również się różni; u lalki i postaci w webisodach jest czerwony a na oficjalnym arcie ciemnopomarańczowy.
  • We wszystkich odcinkach, jak również w pamiętniku, Purrsephone jeszcze nigdy nie odnosiła się do swojej siostry po imieniu.
  • Ich wspólne bio na oficjalnej stronie MH nie uwzględniają Toralei jako przyjaciółki, jednak bio z tyłu ich pudełka już tak.
  • W odcinku 'Zombie Shake' jej pręgi na ramieniu i nodze są w umieszczone identycznie jak u Meowlody zamiast odwrotnie (tj. na lewym ramieniu i prawej nodze).
  • Lalki Purrsephone dopuszczone do sprzedaży w ramach serii Zombie Shake i Wheelin' Werecats mają umieszczone pręgi na prawym ramieniu i lewej nodze (tak jak ma Meowlody). Natomiast na zdjęciach promocyjnych i artach są umiejscowione poprawnie. Błąd ten naprawiono tylko w serii Wheelin' Werecats.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki