Fandom

Monster High Wiki

Przyjaciółki i niezła heca

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Przyjaciółki i niezła heca
Seria Przyjaciółki
Mhpinz!.jpg
Autor: Gitty Daneshvari
Wydawca: Bukowy Las
Data wydania: 20 maja 2013
ISBN: 978-83-63431-54-9
Poprzednia: Przyjaciółki na zabój
Następna: Przyjaciółki się nie boją
Kup w Empiku
Kup ze strony wydawnictwa

Przyjaciółki i niezła heca – druga książka z serii Przyjaciółki autorstwa Gitty Daneshvari. W Polsce została wydana 20 maja 2013 roku przez wydawnictwo Bukowy Las. Została przełożona z jęz. angielskiego przez Ewę Pater.

Opis

W drugiej powieści z nowej serii Monster High poznamy kolejne przygody tria potwornych przyjaciółek: Robekki Steam, Rochelle Goyle i Venus Mcflytrap. Dziewczyny zadomowiły się już nieco w Straszyceum i z zapałem angażują się w życie szkoły. Rochelle uczy trolli dobrych manier, Robecca ostro trenuje w drużynie rolkolady, a Venus wraz z Lagooną Blue pracują nad stworzeniem… szkolnego kompostownika! Na dziewczyny czeka wiele wyzwań: straszliwie przystojni chłopcy, grupki niezbyt życzliwych dziewcząt i prawdziwie potworne przedmioty, takie jak Szalona Chemia, Ge-ogr-afia i Wychowanie (Meta)fizyczne. Jakby tego było mało, podczas lekcji w Katakumbach dziewczyny wpadają na prawdziwie złowieszczy trop… Kiedy w szkolnej stołówce pojawiają się białe koty (w świecie potworów to bardzo zły znak!), potwornice mają już właściwie pewność, że to początek końca zabawy. Czy dziwne wydarzenia w Straszyceum to tylko złośliwe psikusy nieznośnej Toralei, czy też po korytarzach Monster High krąży coś bardziej złowieszczego? Przyjaciółki na pewno spróbują znaleźć rozwiązanie dla nowej tajemnicy – przecież chcą się bawić!

Ciekawostki

  • Po niektórych wydarzeniach i nowych postaciach (np. Jinafire i Skelita) można wywnioskować, że fabuła tej części książki powstała po filmie Upioryż miasto strachu.

Galeria

Książki z serii Monster High
Seria Monster High
autorstwa Lisi Harrison
Upiorna SzkołaUpiór z sąsiedztwaO wilku mowa...Po moim trupie
Seria Przyjaciółki
autorstwa Gitty Daneshvari
Przyjaciółki na zabójPrzyjaciółki i niezła hecaPrzyjaciółki się nie bojąPrzyjaciółki na zawsze razem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki