Fandom

Monster High Wiki

Przemiana

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przemiana
Odcinki
Przem2625.JPG
Sezon: 1 sezon
Premiera: 16 sierpnia 2011
Poprzedni: Szokująco czadowe
Następny: Plotki pędzą jak potoki
Obejrzyj na YouTube

Przemiana (ang. The Good, the Bat and the Fabulous) – 19 odcinek pierwszego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterami są: Draculaura, Frankie Stein, Clawdeen Wolf i Ghoulia Yelps.

OpisEdytuj

Czy tylko dorosły wampir może zmienić się w nietoperza? Choć Draculaura, nie jest do tego wystarczająco dorosła, i tak się jej udało. Poniekąd.

StreszczenieEdytuj

Ghoulia przeczytała w książce, że wampiry zmieniają się w nietoperze, jeżeli są wystarczająco dorosłe. Draculaura twierdzi, iż robiła to kilka razy. Nie jest to jednak prawda, dziewczyna nie chce wyjść na niedojrzałą. Podejmuje się jednak zadania. Udaje się na dzwonnicę, aby spróbować. Jej ćwiczenia budzą małego nietoperza, który podlatuje do Frankie i Clawdeen. Dziewczyny są przekonane, że to ich przyjaciółka. W tym samym czasie Lala zasypia, gdyż jest zmęczona nieudanymi próbami. Straszyciółki spędzają świetne chwile z "Draculaurą". Nieświadoma niczego wampirzyca pojawia się po tym jak nietoperz odleciał. Dowiaduje się od swoich przyjaciółek, jak to świetnie poradziła sobie na sprawdzianie. Zdezorientowana Lala zostaje na korytarzu.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki