FANDOM

Pryszczylla
Odcinki
Py1.JPG
Sezon: 1 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2011
Poprzedni: Przestrachanie
Następny: Foto wpadka
Obejrzyj na YouTube

Pryszczylla (ang. Bad Zituation) – 7 odcinek z pierwszego sezonu Monster High. Głównymi bohaterami są Cleo de Nile, Frankie Stein i Ghoulia Yelps.

OpisEdytuj

Wiesz, że problemy z cerą to normalna rzecz również dla potworów? Szczególnie w okresie dojrzewania Sprawdź, czy Frankie i Cleo wyjdą „z twarzą" z kryzysowej sytuacji!

StreszczenieEdytuj

Frankie próbuje nowego przysmaku z automatu "Cukrowych gałek ocznych". Jednak po chwili spostrzega, że wyszedł jej pryszcz. Nie umknęło to także Cleo, która wysłała wszystkim zdjęcie Panny Stein. Załamana dziewczyna chowa się w toalecie i szuka pomocy u straszyciółek. Wszystkich dziwi zachowanie Ghouli, która dotyka twarzy Frankie. Następnie zakłada na głowę dziewczyny papierową torbę. Nie jest jednak ona dobrym rozwiązaniem. Po chwili jednak pryszcz znika, za to cała masa pryszczy pojawia się na twarzy Cleo.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkówEdytuj

CiekawostkiEdytuj

ReferencjeEdytuj

  • "Upiorosil" jest potworzą wersją kremu ns skazę.
  • Clawdeen sugerowała, że Frankie zjadła "oko zła" wśród cukrowych gałek ocznych. .Złe oko jest formą magii w którą wierzyli ludzie w wielu kulturach. Jest to idea, że negatywne emocje manifestują poprzez spojrzenie właściciela i miejsce przekleństwa na emocje osoby na którą są skierowane do.Złe oko może się zdarzyć, umyślnie i nieumyślnie. 
  • Mimo,że cukrowe gałki oczne miały być przyczyną wyprysków, ponieważ są przeklęte, idea że niektóre żywności wpływają na pojawienie się pryszcza istnieje również w realnym świecie. Badania nie dały jednoznacznych danych, a zatem jest to uważane za mit, choć wiele osób uważa że to jednak prawda. Najbezpieczniejszą teorią jest, że żywność ma wpływ tylko na produkcję niektórych pryszczy ludzi na podstawie genetycznej wrażliwości.

InneEdytuj

  • W Pryszczylli pojawiają się trzy postacie w tle, z których dwa pojawiło się tylko w tym webisodzie, a trzeci pojawił się także jedynie w odcinku 16. Urodziny.
  • Z nieznanych powodów ten odcinek w originalnej wersji ma trzy wersje tytułu.Podczas webisodu jest nazwany Bad Zituation, na You Tube A Bad Zituation, a na oficjalnej stronie Monster High A Bad Zit-uation

Więcej z Fandomu

Losowa wiki