Fandom

Monster High Wiki

Power Ghouls

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Assortment logo - Power Ghouls.png

Power Ghouls – linia lalek Monster High. Nawiązuje ona do tematyki superbohaterów. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w styczniu 2013 roku. Były to Clawdeen Wolf oraz Spectra Vondergeist. Linia w sierpniu tego samego roku została wzbogacona o lalkę Frankie Stein oraz Toralei Stripe. Co więcej, w na lipcowym SDCC była dostępna ekskluzywna lalka Wydowny Spider, powiązanej z serią.

Lalki

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • oficjalny art
  • Linia: 'Power Ghouls'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: Y7298
  • Numer modelu: Y7299

W tej serii włosy Clawdeen są ciemnobrązowe i polokowane. Gdzieniegdzie, znajdują się w nich zielone pasemka. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie koła z ćwiekami i gwiazdą. Głowę lalki zdobi fioletowa opaska. Również na niej widnieją ćwieki. Clawdeen ubrana jest we fioletowy kostium bez ramiączek. Ma on wysoki, turkusowy kołnierz oraz złotą czaszkę - wilkołaka na piersi. Ubranko przepasane jest złotym paskiem, ze szlufkami w kształcie faz księżyca. Druga część kombinezonu - spodenki, są czarne, widnieją na nich fioletowe i zielone kwadraty. Dolna część kostiumu jest obszyta fioletową nicią. Na prawej ręce oraz na nadgarstku tej samej ręki, znajdują się fioletowe bransolety z ćwiekami. Buty Clawdeen to kozaki. Są one złote, mają wyryte poziome paski. Ozdobione są fioletowym obszyciem u szczytu buta. Obcas i podeszwa buta maję ten sam kolor. Do lalki dołączona jest złota tarcza, z fioletowymi fazami księżyca, wizerunkiem wyjącego wilka na środku i wizerunkiem wilkołaka, szczotka i komiks z przygodami Clawdeen.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Power Ghouls'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: Y7298
  • Numer modelu: Y7300

Włosy Spectry w tej serii są zaczesane do tyłu i utrzymywane przez fioletową opaskę, z wyrzeźbionymi w niej ogniwami łańcucha. Uszy dziewczyny przebite są fioletowymi kolczykami z łańcucha. Zakończone są one kulką z kolcami. Wokół oczu dziewczyny namalowana jest różowa maska. Szyja Spectry przepasana jest liliowym naszyjnikiem. W nim również wyrzeźbione są ogniwa łańcucha. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na ramiączkach z fioletowymi kropkami, które razem tworzą zawijasy; złudzenia optyczne. Ubranko wykończone jest w górnej i dolnej części złotymi tasiemkami oraz przepasane w pasie szarym paskiem (łańcuchem), do którego doczepiona jest szara kula. Pod piersiami dziewczyny znajduje się srebrna i połyskująca podobizna czaszki - ducha. Do obu nadgarstków Spectry przyczepione są fioletowe bransolety. Złączone są one ze sobą liliowymi łańcuchami, z których zwisają kolejne ogniwa, zakończone kołami. Kozaki lalki są srebrne, obwiązane liliowymi łańcuchami, które tworzą jednocześnie podeszwę i obcas obuwia. Do pudełka dołączony jest komiks z przygodami Spectry i szczotka.

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Power Ghouls'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: Y7298
  • Numer modelu: BBR88

W tej serii włosy Frankie zaczesane są do tyłu i utrzymywane przez niebieską opaskę, ozdobioną czterema piorunami po każdej stronie. Uszy dziewczyny są przebite również niebieskimi kolczykami, które mają kształt błyskawicy. Lalka ma na sobie żółty, plastikowy płaszcz, zbudowany z błyskawic. Oprócz tego, Frankie ma na sobie srebrną, połyskującą sukienkę z dekoltem i rękawkami. Są one czarne w niebieskie kropki. Taki sam wzór ma chustka, którą przepasana jest talia dziewczyny. Ma ona ponadto czarne i żółte błyskawice. Na piersiach lalki znajduje się niebieska, połyskująca podobizna czaszki - Frankensteina. Na obu nadgarstkach lalki widnieją srebrne bransolety. Kozaki Frankie są srebrne, z niebieskimi obcasami, podeszwą oraz postrzępionymi szczytami butów. Do lalki dołączony jest komiks z jej przygodami i szczotka.

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Power Ghouls'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: Y7298
  • Numer modelu: Y7301

W tej serii Toralei ma długie, sięgające bioder włosy. Jej grzywka zaczesana jest na tył głowy. Uszy dziewczyny przebite są czarnymi kolczykami. W prawym jest jedno - kulka, a w drugim - kulka i kółko. Na nosie lalki znajduje się czarna maska z wyrzeźbionymi kropkami i "rzęsami". Wokół szyi Toralei widnieje czerwona obroża z czerwonymi kulkami. Doczepiony jest do niej srebrny identyfikator. Dziewczyna ubrana jest w czarny kombinezon z długimi rękawami i nogawkami oraz z dekoltem. Z ostatniej części ubranka wystaje czarna koszula z kołnierzem tego samego koloru. Kostium ozdobiony jest poziomymi, pomarańczowymi paskami i szarymi kropkami pomiędzy nimi. Na obu nadgarstkach lalki znajdują się srebrne bransolety z ćwiekami, a na dłoniach - czarne rękawiczki bez palców. Ubranko Toralei przepasane jest w pasie srebrnym paskiem z różnej wielkości kwadratami. Na środkowym znajduje się podobizna pyszczka kota. Z innego zaś zwisa sznurek, do którego przyczepione są dwa pomarańczowe ptasie piórka. Na piersiach dziewczyny widnieje pomarańczowa, połyskująca czaszka - koci pyszczek. Buty dziewczyny to wysokie kozaki. Są one czerwone, ze srebrnym zamkiem błyskawicznym z boku i czarną podeszwą z kuleczkami. Do pudełka dołączony jest komiks z przygodami Toralei i szczotka.

Ekskluzywne lalki

Wydowna Spider

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Power Ghouls'
  • Wydanie: 17 lipca 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7307

W tej serii włosy Wydowny są lekko pofalowane, a grzywka dziewczyny jest spięta w tyle głowy. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę. Pierwsza część to bluzka bez rękawów, wiązana na szyi. Jest biała i ozdobiona czerwonym wzorem przypominającym pajęczą sieć. Całość utrzymuje się na srebrnej tasiemce. Druga połowa ubrania jest cała czerwona i sięga kolan lalki. W pasie natomiast, dziewczyna przepasana jest białym paskiem z łańcuchem. Buty Wydowny są białe, z czerwonym obcasem i wyglądają tak, jakby były wykonane z pajęczej sieci. Uszy dziewczyny przebite są czerwonymi kolczykami w kształcie pajęczyny, a ponadto, na jej nadgarstkach widnieją czerwone i srebrne bransoletki, a na jednej dłoni - czerwona rękawiczka bez palców. Do pudełka dołączony jest również dodatkowy komplet ubranek - biała sukienka bez rękawów, ozdobiona czerwonymi bohomazami, napisami "BOOM!" i przepasana czarnym paskiem, białe leginsy oraz czerwone buty na obcasie, które wykonają tak, jakby były wykonane z pajęczyny. Oprócz tego, do lalki dołączono również zwierzaka Wydowny - Shoo.

Ciekawostki

  • W tej serii Clawdeen występuje jako Wonder Wolf, Spectra - Polterghoul, Frankie - Voltageous, Toralei - Cat Tastrophe, a Wydowna - Webarella.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki