FANDOM

Crest.png
Crest.png

 Potwory w tle • Potwory w tle 1 sezonu • Potwory w tle 2 sezonu • Potwory w tle 3 sezonu • Gwiazdy w tle 

Potwory w tle sezonu 2 (które nie są oparte o potwory w tle 1 sezonu) są bardziej różnorodne i wykazują większą swobodę twórczą artystów, lepiej zapełniając korytarze Straszyceum. Mniej więcej każda nowa postać ma unikalną budowę ciała i rysy dzięki czemu łatwiej jest odróżnić jakim jest potworem. W rezultacie stały się o wiele lepsze i wyparły dużą część potworów z tła pierwszego sezonu.

DziewczynyEdytuj

Dziewp39.JPG

Dziewczyna-ptakEdytuj

Wśród postaci w tle istnieje ogromna liczba lidzi-ptaków, ale dziewczyna-ptak jest zykle uważana za harpię, gdyż jest do niej najbardziej podobna. Dziewczynę-ptaka często można zauważyć w towarzystwie chłopca fauna.

  • Diewczyna-ptak pojawiła się w odcinkach: "Upadły duch", "Błąd krytyczny", "Zaciskanie pętli", "Zmiana zdania", "Nie Neferce!", "Zamrażanie więzi", " Potworniarskie mistrzostwa cz.1", "Różnice kulturowe kłów i futer", "Kind: The Shockumentary", "Super Fan" i "Zombi górą!".

Dziewczyna-roślinaEdytuj

Plantgirl3293.jpg

Dziewczyna-roślina jest jedną z dwóch pierwszych potworów w tle 2 sezonu i jedną z niewielu postaci w tle które mówiły ( w odcinku "Zaciskanie pętli" powiedziała Clawdeen, że bardzo się wzruszyła historią wilkołaczki do Draculaury). W odcinku "Czego się tu bać?" Ross Palony zerwał kwiat z jej włosów by podarować go Draculaurze

  • Dziewczyna-roślina pojawiła sie w odcinkach:"Czego się tu bać?", "Zaciskanie pętli", "Różnice kulturowe kłów i futer", "Kind: the Sckokumentary", "Super fan", "Duchy z nieczystym sumieniem" i "Nie ma jak w domu".

ChłopcyEdytuj

Nauczyciel muzykiEdytuj

Nauczyciel muzyki to jedna z rzadszych postaci w tle. Pojawił się tylko w odcinku Sądny dzień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki