FANDOM

Potwornie niezastąpiona
Odcinki
UnlifeToLife54.PNG
Sezon: 3 sezon
Premiera: 14 czerwca 2012
Poprzedni: Upiór w operze
Następny: Infekcja strachu
Obejrzyj na YouTube

Potwornie niezastąpiona (ang. Unlife to Live) – 8 odcinek trzeciego sezonu Monster High, którego bohaterką jest Ghoulia Yelps.

OpisEdytuj

Jedyne zajęcie Ghouli to klikanie na komputerze? Tak tylko Wam się wydaje! Sami zobaczcie.

StreszczenieEdytuj

Cleo i Deuce chcą, żeby Ghoulia poszła z nimi na koktajl. Ta mówi, że jest zajęta, więc ją zostawiają. Nagle Ghoulia dostrzega znak, że ktoś ją potrzebuje. Najpierw pomaga pani Krewnickiej, potem ociepla wodę w basenie szkolnym, a na koniec naprawia internet w Straszyceum. Cleo nadal myśli, że Ghoulia nic nie robi. Nagle Ghoulia widzi znak, że musi ratować szkołę...

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

ReferencjeEdytuj

  • Tytuł Unlife to Live odnosi się do One Life to Live – opery mydlanej emitowanej w latach 1968-2012.
  • Sygnał świetlny mózgu jest odniesieniem do bat-sygnału z serii Batman.

WydarzeniaEdytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawił się smok z katakumb

BłędyEdytuj

  • Jak to było ustalone w całej serii, zwłaszcza w odcinku Zwariowany piątek, ciało pani Krewnickiej nie widzi bez swojej głowy. Więc jak jest do czegoś zdolna, skoro jej głowa jest daleko od niej?

InneEdytuj

  • Kiedy Abbey wychodzi z basenu, ma ubranie z lini lalek Skull Shores, lecz bez czapki, kolczyków, owinięcia w pasie i butów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki