Fandom

Monster High Wiki

Potworniarskie mistrzostwa cz. 2

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Potworniarskie mistrzostwa cz. 2
Odcinki
WerecatTrio1190021.PNG
Sezon: 2 sezon
Premiera: 26 lutego 2012
Poprzedni: Potworniarskie mistrzostwa cz. 1
Następny: Zombie górą!
Obejrzyj na YouTube

Potworniarskie mistrzostwa cz. 2 (ang. Monster Mashionals Part Two) – odcinek 35 drugiego sezonu Monster High, jest dalszą częścią potworniarskich mistrzostw.

OpisEdytuj

W finale potworniarskich mistrzostw walczyć będą oba składy Straszyceum. Choć układ składu Neferki jest „kota styczny", to nasze straszyciółki nie poddadzą się bez walki! Mają tajną broń: przyjaciół!

StreszczenieEdytuj

Nefera chce użyć amuletów egipskich aby zepsuć występ konkurencji. Toralei sprzeciwia się jej mówiąc że same dadzą radę. Cleo załamuję się. Wie, że jeśli Nefera użyje amuletów to przegrają. Zaczyna się występ. Nefera wyjmuję pierwszy amulet. Abbey go zamraża. Kolejny talizman powoduje, że gasną światła. Ross zapalił włosy, a nietoperze posłane przez Draculaurę niosą Ghoulię do góry gdzie ta naprawia oświetlenie. Kolejny powoduje, że zjawia się pomocnik i rzuca talerzem. Clawd łapie go w zęby. Następne zagranie posyła cień upiora, ale Operetta zabija go swoim śpiewem. Ostatni amulet przywołuje potwora, którego odpędzają kotołaczki, które honorowo pomogły wygrać potworniarkom. Skład B wygrywa zawody! Nefera jednak odbiera im puchar mówiąc, że jest kapitanem drużyny czyli, że ona wygrała piąty raz z rzędu. Jednak Ghoulia pokazuje nagranie, na którym widać jak Nefera próbuje zepsuć występ swojej siostrze i jej przyjaciółkom. Krwawa Mary odbiera jej za to wszystkie nagrody jakie zdobyła. Nagroda zostaje przyznana Cleo i jej składowi.

PostacieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki