Fandom

Monster High Wiki

Postacie/Inni

< Postacie

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Postacie • Inni • Monstaury • Zwierzątka 

Logo-postacie.jpg

Lista postaci bardzo długa, ponieważ seria Monster High opowiada o perypetiach szkolnych. Do listy zaliczają się Straszyciółki (czyli główne bohaterki jak np. Frankie Stein), reszta uczniów Straszyceum, nauczyciele (np. pan Hack), postacie występujące tylko w książkach (np. Melody Carver) oraz inni (np. Beeanna).

Inni uczniowie

Archer

Jest centaurem. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Zatrzymać czas, jako postać w tle. Znaczącą rolę odgrywa dopiero w odcinku Brykający amant.

Bram.png

Bram Devein

Syn wampira, ma około 1703 lata. Przed przeniesieniem do Straszyceum uczęszczał do Liceum Dzwonnicy. Chodzi z Gorią Fangtell. Swój debiut zalicza w filmie Różnice kulturowe kłów i futer.

Brocko

Wilkołak przeniesiony do Straszyceum z Liceum Półksiężycowego. Należy do tzw. Sfory Romulusa. Swój debiut zalicza w filmie Różnice Kulturowe Kłów i Futer.

Buzz Wingman

Chłopak-mucha. Postać w tle.

Dougey

Wilkołak przeniesiony do Straszyceum z Liceum Pół-Księżycowego. Należy do Sfory Romulusa.

Don Truposz

Jeden z zombie. Często występuje w tle. W odcinku Miłosny trójkąt Bermudzki walczy z Wolnym-Moe o miłość Ghouli. Pomimo wszystko, on i Moe się przyjaźnią. Don należy do klubu szachowego.

Eyera

Chłopak z jednym wielkim okiem zamiast głowy. Postać w tle.

Gorr.png

Goria Fangtel

Córka wampira. Przed przeniesieniem do Straszyceum uczęszczała do Liceum Dzwonnicy. Chodzi z Bramem Deveinem. Swój debiut zalicza w filmie Różnice kulturowe kłów i futer.

Johnny whumb.jpg

Johnny Upiór

Upiór. Największy buntownik Straszyceum.

Ricky

Yeti, który głowę i wszystkie kończyny ma zamrożone w bryłach lodu. Postać w tle.

Romul.png

Romulus

Wilkołak. Przed przeniesieniem uczęszczał do Liceum Półksiężycowego. Przyjaciel Clawda z dzieciństwa. Swój debiut zalicza w filmie Różnice kulturowe kłów i futer.

Simon Clops

Olbrzym należący do drużyny trumno-koszykówki. Postać w tle.

Quill thumb.jpg

Quill Talyntino

Quill jest córką harpii. Wcześniej pojawiała się jedynie w tle odcinków.Swój debiut mówiący zalicza w odcinku 'Lekcja Kreatywności'

Nauczyciele

Krewnicka2.jpg

Pani Dyrektor Głowenia Krewnicka

Pani Głowenia Krewnicka jest dyrektorką Straszyceum. Stworzyła tę szkołę z myślą o tolerancji i łączenia się różnych kultur. Jej zwierzęciem jest klacz z przekrwionymi oczami o imieniu Koszmar.

Where Icon.jpg

Pan Gdzie

Niewidzialny człowiek, jest nauczycielem dramaturgii w Straszyceum. Nosi bandaże, by być widzialnym. Jednak może on sprawić, żeby też stały się niewidzialne. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Elektryzujący dzień.

Hackington Icon.jpg

Pan Hack

Pan Hack jest nauczycielem szalonej nauki w Straszyceum. Uważa, że jest ona zabawą. Nie jest zbyt lubiany przez uczniów, gdyż "jest wrogiem morskich stworzeń", "uwielbia, kiedy dzieje się uczniom krzywda" oraz "wlepia same złe oceny, zanim uczeń coś powie".

Irenemaiden.jpg

Irene Maiden

Nauczycielka spokrewniona z żelazną dziewicą. Była przez 2000 uwięziona w posągu, póki Frankie i Cleo go nie rozbiły.

Panithumb.jpg

Pani Kindergrubber

Pani Kindergrubber jest nauczycielką robót ręcznych w Straszyceum. Naucza swojego przedmiotu z przyjemnością, ponieważ jest on przez uczniów łatwo przyswajalny. Jej postać wzorowana jest na Babie Jadze.

Mumiathumb.jpg

Pan Mumia

Pan Mumia jest nauczycielem matematyki w Straszyceum. Jest wielkim pasjonatem wykładanego przez siebie przedmiotu i stara się zachęcać do jego nauki swoich uczniów.

Udacznik.png

Pan Neil Udacznik

Prawdopodobnie normals. Pojawił się tylko w odcinkach Zastępotworostwo, gdzie zastępował panią Krewnicką i został zamieniony w kamień przez Deuce'a oraz w odcinku specjalnym Nowy upiór w szkole, gdzie prawdopodobnie uczył Szporachunków. Uczniowie przezywają go "Nieudacznik" przez jego nazwisko.

Pan ogrowski.jpg

Pan Ogrowski

Z jego nazwiska wynika, że jest ogrem. Pierwszy raz wystąpił w odcinku Wiem, co robiłeś zeszłej strachonocy. W Straszyceum pracuje jako woźny. Nie lubi muzyki.

Nauczyciel.jpeg

Pan Paskudny

Nauczyciel języków martwych. Jest wredny i bardzo podejrzliwy.

D&#039;eath.jpg

Pan Śmierć

Szkolny pedagog. Jest pesymistyczny i często zmartwiony.

Ijik.jpg

Pan Verizhe

Nauczyciel Wychowania Meta-fizycznego.

Igor Icon.jpg

Trener Igor

Trener oraz nauczyciel Wychowania Meta-fizycznego.

Chwaścina icon.PNG

Chwaścina

Jedna z nauczycielek, występująca jedynie w odcinku specjalnym Różnice kulturowe kłów i futer. Pomagała w podzieleniu wampirów z wilkołakami. Za zdradę została zamieniona w kamień i wsadzona do katakumb pod szkołą.

Postacie występujące tylko w książkach

Beau Carver

Przybrany ojciec Melody i prawdziwy Candace. Pracuje jako Chirurg Plastyczny.

Bekka Madden

Normalska. Jest wrogiem RAD-owców, gdyż myśli, że to przez nich jej chłopak - Brett z nią zerwał.Główna antagonistka w pierwszej serii książek.Jest też dwulicowa i przebiegła.

Billy Phaidin

Niewidzialny chłopak. Jest zakochany w Frankie.

Brett Redding

W książkach jest miłością Frankie. Normals, który był zafascynowany potworami. Były chłopak Bekki.Jest uprzejmy i pomocny.Ubiera się w stylu punk-gotyckim.

Candace Carver

Normalska, przybrana siostra Melody. Lubi nosić markowe ciuchy i jest rozgadana.

Glory Carver

Przybrana matka Melody i prawdziwa Candace.Pracuje jako prywatna stylistka gwiazd.

Haylee Barron-Mendelwitz

Normalska, była przyjaciółka (a raczej "sługa") Bekki. Dziewczyna Heatha Burnsa.Jest uporządkowana i uczynna.We wszystko angażuje się z wielką pasją.Lubi się uczyć i ma świetne oceny.

Marina

Biologiczna matka Melody. Tak samo jak jej córka jest syreną.

Melody Carver

Córka mitologicznej Syreny (kobiety-ptaka). Jej chłopakiem jest Jackson Jekyll (w książkach).Jej przyrodnią siostrą jest Candace.Jej pasją jest śpiew.

Postacie występujące tylko w filmach

Andy Beast

Andy Beast to potwór, który mieszkał na Skalnej Czaszce przez większość swojego życia, z powodu jego przekształcenia się w gigantyczną bestię kiedy czuje niepokój. Pojawił się w filmie Ucieczka ze Skalnej Czaszki.

Chad

Chad jest normalsem. Pojawił się w filmie Upiorki Rządzą będąc po stronie potworów. Jest przyjacielem Claire.Jest zwariowany,wręcz dziwny.

Clair

Clair jest normalską emo. Pojawiła się w filmie Upiorki Rządzą będąc po stronie potworów.Jest asertywna.

Fawn

Fawn jest poprzednią właścicielką Gigi. Pojawiła się w filmie 13 Życzeń.

Gary

Gary jest przyjacielem Rocco, członkiem drużyny liceum Granitowa w Maxjazdzie na Wampirowrotkach. Pojawił się w filmie Wampigorączka piątkowej nocy.

Kipling

Kipling jest wiernym służącym Bartleby'a Farrnum. Nosił na głowie wielki worek, ponieważ Farnum uważał że jest zbyt odrażający by go widzieć. Pojawił się w filmie Ucieczka ze Skalnej Czaszki.

Lilith Van Hellkrzyk

Lilith pojawiła się w filmie Upiorki Rządzą. Jej wujek to słynny łowca potworów – Van Hellkrzyk. Jest normalską. Jej bratnią duszą jest Cleo de Nile.

Monatella Ghostier

Monatella to sławna projektantka mody mieszkająca w Upioryżu. Zadebiutowała w odcinku specjalnym Upioryż miasto strachu.

Rocco

Rocco jest kapitanem drużyny liceum z Granitowa w Maxjazdzie na Wampirowrotkach. Jest bardzo awantorniczym graczem i posuwa się do wszelkich taktyk aby wygrać. Pojawił się w filmie Wampigorączka piątkowej nocy.

Scary Stone

Scary Stone to sławna scenarzystka Hollyduchu. Zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!.

Seth Ptolemy

Seth to mumia, syn wpływowej rodziny Ptolemy, wywodzącej się z Boo Yorku. Chłopak nie chce podążać wyznaczoną przez jego rodziców drogą i marzy o byciu raperem. Jego sceniczne imię to Pharaoh.

Tiki

Małe ludziki zamieszkujące Skalną Czaszkę. Zadebiutowały w filmie Ucieczka ze Skalnej Czaszki.

Inne postacie

Beeanna.png

Beeanna

Beeanna jest 16-letnią córką szerszeni. Została wydana jako część serii "Stwórz potwora". Jej zwierzątkiem jest niedźwiadek Honeycomb. Jak na razie nie wiadomo, czy pojawi się jej oficjalna lalka i czy pojawi się w webisodach.

Boo-luthumb.jpg

Boo-Lu Cerone

Boo-Lu jest córką duchów cmentarnych. Ma 14 lat. Przyjaźni się z Ghoulią. Zwierzakiem dziewczyny jest pies wzięty ze schroniska - Bandit. Jej postać została utworzona przez Lulu Cerone - założycielkę organizacji LemonAID Warriors, która pomaga dzieciom odnaleźć swoją pasję i ją rozwiać.

Eyeris.png

Eyeris Polyphemus

Eyeris jest 16-letnią córką potworów z trojgiem oczów (Triklopów). Została wydana jako część serii "Stwórz potwora". Jej zwierzątkiem jest ropucha z trzema oczami - Cyprus. Jak na razie nie wiadomo, czy pojawi się jej oficjalna lalka i czy pojawi się w webisodach jako postać pierwszo/drugoplanowa.

Grim.png

Grimmily Anne McShmiddlebopper

Nazwisko Grimmily może wskazywać na to, że Grimmily jest z Irlandii lub Szkocji dlatego można też podejrzewać, że jest potworem z Loch Ness. Swój debiut zalicza w odcinku nieimitowanym w Polsce We Stop Hate.

Krwawa Mary

Organizatorka potworniarskich mistrzostw. Pojawiła się w wielu webisodach 2 serii.

Madison thumb.png

Madison Fear

Madison jest córką syreny. Ma 14 lat. Przyjaźni się z Frankie i Draculaurą. Zwierzakiem dziewczyny jest golden doodle o nieznanym obecnie imieniu. Postać została zainspirowana Madison Beer - wykonawczynią piosenki "We are Monster High".

Postacie w tle

Ze względu na to, że trudno opisać wszystkich uczniów Monster High, część z nich jest tylko i wyłącznie postacią w tle odcinków.

Skelly.png

Skelly Bones

Skelly jest córką mitologicznego Charona - przewoźnika śmiertelników przez Styks. Została wydana jako część serii "Stwórz potwora". Jej zwierzątkami są dwie rybki - Tibia i Fibula. Jak na razie nie wiadomo, czy pojawi się jej oficjalna lalka i czy pojawi się w webisodach.

Zomby Gaga icon.PNG

Zomby Gaga

Zomby Gaga prawdopodobnie jest zombie. Pragnie szerzyć miłość i życzliwość wśród upiorów. Postać wzorowana na słynnej piosenkarce - Lady Gaga, która wystąpiła w podobnej stylizacji w teledysku do piosenki Born This Way.

Więcej w Fandom

Losowa wiki