Wikia

Monster High Wiki

Postacie

Dyskusja0
568stron na
tej wiki
Crest
Crest

 Postacie • Inni • Zwierzątka 

Logo-postacie

Lista postaci bardzo długa, ponieważ seria Monster High opowiada o perypetiach szkolnych. Do listy zaliczają się Straszyciółki (czyli główne bohaterki jak np. Frankie Stein), reszta uczniów Straszyceum, nauczyciele (np. pan Hack), postacie występujące tylko w książkach (np. Melody Carver) oraz inni (np. Beeanna).

Straszyciółki

Bominab

Abbey Bominable

Córka yeti. Ma 16 lat. Jest studentką z "północy", a jej ojczystym językiem jest język yeti. Czasami ma problemy ze zrozumieniem tradycji i zasad panujących w Straszyceum. Jej ulubionym zajęciem jest jazda na snowboardzie. Z chęcią uczęszcza na szkolne lekcje matematyki. Jej domowe zwierzątko to mamut o imieniu Shiver. Przyjaciółkami dziewczyny są Lagoona Blue i Frankie Stein. Prawdopodobnie łączy ją coś z Rossem Palonym.

Clawdeen2

Clawdeen Wolf

Córka wilkołaka. Ma 15 lat. Zna się na modzie, a także zajmuje się jej projektowaniem. Jest pewna siebie, ale przyjazna dla każdego potwora. Ma liczne rodzeństwo (m.in. Howleen, Clawda i Clawdię). Jej zwierzakiem jest fioletowy kot, Crescent. Dziewczyna przyjaźni się z Frankie oraz Draculaurą. Clawdeen ma wyczulone zmysły, niczym wilk. Podczas pełni ksieżyca wyje do ksieżyca i zachowuje się bardzo "dziko".

Cleod

Cleo de Nile

Córka mumii. Ma 5842 lat. Ma kobrę królewską - Hissette. Dziewczyna jest kapitanem drużyny potworniarek i najbardziej popularnym potworem w Straszyceum. Chce, aby traktowano ją, jak królową. Uważana jest za samolubną osobę, ale to mylne, gdyż, mimo wszystko, złote serce. Ma starszą siostrę, Neferę oraz chłopaka, Deuce'a. Jej najlepszą przyjaciółką jest Ghoulia. Boi się ciemności.

Lala2

Draculaura

Córka wampira, a dokładniej Hrabiego Draculi. Ma 1600 lat. Jej zwierzak nazywa się Hrabia Nietoperz Wspaniały. Draculaura jest najbardziej przyjacielską dziewczyną w Straszyceum. Słynie także ze znajomości większości plotek i braku umiejętności utrzymywania tajemnic. Jej chłopakiem jest Clawd. Przyjaźni się z Frankie i Clawdeen.

Stein2

Frankie Stein

Córka potwora Frankensteina. Na początku akcji ma 15 dni. Jej zwierzak przypomina psa i nazywa się Watzit. Frankie jest bardzo przyjazna i wysportowana, ale ma niezgrabne ruchy przez fakt, że nieustannie puszczają jej szwy. Kiedy dziewczyna jest uradowana, często doprowadza to do wyładowań elektrycznych. Jej przyjaciółki to Draculaura oraz Clawdeen.

Yelp

Ghoulia Yelps

Córka zombie. Ma 16 lat. To najmądrzejszy potwór w Straszyceum. Jest nieśmiała, ale bardzo miła. Mówi tylko w języku zombie. Ma sowę, Sir Hukacza. Dziewczyna bardzo lubi komiksy z serii "Szybkośmierć". Jej chłopak to Sloman. Często pomaga składowi potworniarek. Przyjaźni się z Cleo.

Lb

Lagoona Blue

Córka potwora morskiego. Ma 15 lat. Jej zwierzątko to pirania Neptuna, którą nosi w torebce-akwarium. Jest bardzo uczuciowa, wyluzowana i przyjazna. Często startuje w zawodach pływackich i zazwyczaj zajmuje pierwsze miejsca. Jej chłopakiem jest Gillington Webber, jednak ich związek jest bardzo skomplikowany.

Uczniowie

Avea thumb

Avea Trotter

Córka centaura (ojciec) i harpii (matka). Ma 17 lat. Dziewczyna jest bardzo uparta i nie lubi, kiedy ktoś podważa jej decyzje. Ma także zwyczaj wchodzenia innym w słowo. Nie posiada zwierzaka. Przyjaźni się z Sireną, Neightanem oraz Bonitą. Zadebiutowała w filmie "Zakręcona fuzja".

Bonita thumb

Bonita Femur

Córka ćmy (ojciec) i kościotrupa (matka). Ma 16 lat. Ulubionym zajęciem dziewczyny jest robienie zakupów na pchlich tarkach. Uważa, że można znaleźć tam najciekawsze ubrania. Kiedy się denerwuje, ma zwyczaj gryzienia swoich ubrań. Nie posiada żadnego zwierzaka. Przyjaźni się z Aveą, Sireną oraz Neightanem. Zadebiutowała w filmie "Zakręcona fuzja".

Catrinethumb

Catrine DeMew

Córka kotołaka. Ma 17 lat. Jest francuską malarką, a świadczyć o tym mogą trzy pędzle do malowania przy jej pasku. Nie ma żadnego zwierzątka, ale kocha gołębie ze swojego rodzinnego Upioryża. Catrine jest perfekcjonistką. Swój debiut zaliczyła w filmie "Upioryż miasto strachu", jako postać w tle.

CatN1

Catty Noir

Córka kotołaka. Ma 16 lat. Jest bardzo sławną piosenkarką. Kotkę cechuje przesądność, którą sama nazywa swoim szóstym zmysłem. Dziewczyna nie ma żadnego zwierzaka, gdyż to jedno z wielu poświęceń dla kariery. Kolejnym jest brak przyjaciół, więc Catty udała się do Monster High z celem znalezienia kilku. Zadebiutowała w filmie "13 Życzeń".

Claw

Clawd Wolf

Syn wilkołaka. Ma 17 lat. Posiada liczne rodzeństwo (m.in. Clawdeen, Howleen i Clawdię). Jego dziewczyną jest Draculaura. Clawd jest bardzo przyjazny, życzliwy i otwarty wobec innych. Uwielbia grać w piłkę nożną i trumno-koszykówkę. Z chęcią uczęszcza na szkolne lekcje gryzologii. Ubiera się pod okiem swojej młodszej siostry - Clawdeen. Jego domowe zwierzątko to gargulec o imieniu Rockseena.

Gord

Deuce Gorgon

Syn Meduzy (gorgony). Ma 16 lat. Lubi grać w trumno-koszykówkę i gotować (nie przyznaje się do tego). Deuce swoim wzrokiem zamienia w kamień każdego i wszystko, w co spojrzy. Dlatego też nosi okulary. Jego dziewczyna to Cleo de Nile. Domowym zwierzakiem chłopaka jest szczur, Perseusz. Kiedyś miał smoka - Dymka, ale przypadkowo zamienił go w kamień.

Elissabay thumbb

Elissabat

Córka wampira. Ma 1601 lat. Dziewczyna jest sławną aktorką. Elissabat bardzo ciężko tremuje się przed występami, ale udaje jej się to zwalczyć poprzez ćwiczenia. Pomimo kariery aktorskiej, jest także królową wampirów. Dziewczyna przyjaźni się z Draculaurą i Viperine. Zadebiutowała w filmie "Strach, kamera, akcja!".

Gigithumb

Gigi Grant

Córka dżinna. Ma 15 lat. Zwierzakiem dziewczyny jest skorpion o imieniu Sultan Sting. Gigi klaustrofobię, co wynika z długotrwałego przesiadywania w lampie. Zawsze marzyła o posiadaniu przyjaciela. Była nią niegdyś Whisp, jednak jej zazdrość zrujnowała ich przyjaźń. Zadebiutowała w filmie "13 Życzeń".

Gilda thumb

Gilda Goldstag

Córka złotej łani. Ma 16 lat. Jest bardzo nerwowa, jeśli chodzi o głośne dźwięki. Sprawiają one, że ucieka, by następnie sprawdzić ich źródło. Gilda lubi czytać książki. Nie posiada żadnego zwierzaka. Przyjaźni się z Venus oraz Jane.

Gilll

Gillington "Gill" Webber

Syn potwora rzecznego. Ma 16 lat. Gill ma skrzela, dlatego na lądzie musi nosić słój z wodą. Jest to potwór wrażliwy, wstydliwy ale bardzo taktowny. Jest chłopakiem Lagoony. Spotyka się z nią, pomimo zakazu swoich rodziców. Zawsze razem uczestniczą w zawodach pływackich. Chłopak przyjaźni się także z Clawdem.

Holt thumb

Holt Hyde

Syn Pana i Pani dr Jekyll. Ma 16 lat. Jego drugim wcieleniem jest Jackson Jekyll, którego jest całkowitym przeciwieństwem. Holt przemienia się, kiedy muzyka przestaje grać. Chłopaków łączy jedynie to, że obaj kochają się we Frankie oraz zwierzak - kameleon Crossfade. Holt jest DJ-em. W związku z tym jest to potwór bardzo towarzyski i chętny do promowania swojej muzyki.

Honey thumbb

Honey Swamp

Córka potwora z Honey Island Swamp. Ma 115 lat. Dziewczyna jest perfekcjonistką, która dąży do tego, by wszystko co robi było wykonane jak najlepiej. Ulubionym zajęciem Honey jest filmowanie. Przyjaźni się z Clawdią i Viperine. Swój debiut zaliczyła w filmie "Strach, kamera, akcja!".

Howl

Howleen Wolf

Córka wilkołaka, najmłodsza z rodziny Wolfów. Ma 14 lat. Ma starsze rodzeństwo - Clawda, Clawdię i Clawdeen. Jej zwierzakiem jest samiczka jeża o imieniu Cushion. Dziewczyna często pożycza rzeczy swojej siostry bez pytania. Mimo zdecydowanej postawy, jest bardzo wrażliwa. Przyjaźni się z Abbey oraz Clawdeen.

Iris2

Iris Clops

Córka cyklopa. Ma 15 lat. Jest byłą potworniarką, gdyż odeszła z drużyny razem z Toralei. Jest bardzo niezdarna, przez co często trafia do pielęgniarki. Dziewczynę cechuje również porywczość i uczuciowość. Jej ulubionym zajęciem jest obserwacja gwiazd. Obecnie Iris nie posiada zwierzaka. Jej chłopakiem jest Manny Taur. Dziewczyna przyjaźni się z Gigi oraz swoim chłopakiem.

Jackson thumb

Jackson Jekyll

Syn Pana i Pani dr Jekyll. Ma 16 lat. Jego drugim wcieleniem jest Holt Hyde, którego jest całkowitym przeciwieństwem. Jackson przemienia się, kiedy usłyszy muzykę. Chłopaków łączy jedynie to, że obaj kochają się we Frankie oraz zwierzak - kameleon Crossfade. Jackson lubi grać w koszykówkę oraz gry wideo. Przyjaźni się z Frankie i Deuce'm.

Jane thumb

Jane Boolittle

Jane jest córką doktora Boolittle. Ma 15 lub 16 lat. Jej zwierzakiem jest leniwiec o imieniu Needles. Dziewczyna lubi wędrować po dziczy i obserwować tamtejsze stworzenia. Dziewczyna przyjaźni się z każdym zwierzakiem, który jest w potrzebie.

Jinafirethumb2

Jinafire Long

Córka chińskich smoków. Ma 1500 lat i pochodzi z Fanghaiu (Shanghai, Chiny). Ulubionym zajęciem dziewczyny jest kaligrafia. Ma tendencje do podpalania przedmiotów łatwopalnych. Ubiera się w dość tradycyjne stroje, ale stara się je podkreślić zaciętymi akcesoriami. Najlepszymi przyjaciółkami Jinafire są Skelita Calaveras i Clawdeen Wolf. Swój debiut zaliczyła w filmie Upioryż miasto strachu.

Lorna thumb

Lorna McNessie

Lorna jest córką potwora z Loch Ness. Ma 14 lat. Ulubionym zajęciem dziewczyny jest psucie cudzych zdjęć, ale tak, by jej obecność na nich nie była oczywista. W takich sytuacjach, zazwyczaj nie można dostrzec Lorny, gdy fotografię widzi się po raz pierwszy. Dziewczyna nie posiada żadnego zwierzaka, ale chciałaby takiego, który porusza się po lądzie. Przyjaźni się z Marisol i Gillem.

Manny thumb

Manny Taur

Manny jest synem Minotaura. Ma 16 lat. Nie znosi koloru czerwonego i nie lubi, gdy inne potwory starają się, aby go zobaczył. Chłopak uwielbia konkurować. Obecnie nie posiada zwierzaka, ale podobają mu się małe gryfy. Przyjaźni się z Rossem oraz swoją dziewczyną - Iris.

Marisol thumb

Marisol Coxi

Marisol jest córką Wielkiej stopy. Ma 17 lat. Dziewczyna jest głośną i przebojową upiorką, która bardzo lubi robić manicure i pedicure. Marisol jest znacznie większa od pozostałych postaci, a przez jej wielkie stopy, ma ona problem ze znalezieniem pasujących na nie butów. Dziewczyna nie posiada zwierzaka, ale uwielbia lamy. Przyjaźni się z Abbey i Lorną.

Neightan thumb

Neightan Rot

Neightan jest synem fuzji jednorożca i zombie. Ma 17 lat. Chłopak bardzo lubi spotykać ze swoimi przyjaciółmi, gdyż jest bardzo społecznym potworem. Jest również bardzo niezdarny. Neightan nie posiada zwierzaka i przyjaźni się z Sireną, Aveą oraz Bonitą. Zadebiutował w filmie Zakręcona fuzja.

Bill

Niewidzialny Billy

Billy to niewidzialny chłopak. Ma 15 lat. Jest ze wzajemnością zakochany w Scarah. Pojawił się w tle kilku webisodów, a znaczną rolę miał w odcinku Upiorny taniec. Kiedyś miał psa, ale musiał go oddać, ponieważ gdy wychodził z nim na spacer, władze miejskie brały go za bezpańskiego. Przyjaźni się ze Scarah oraz Catty.

Oper

Operetta

Córka potwora z opery, ma 16 lat. Jest operową divą, jak i zarówno perfekcjonistką. Jej ulubionym zajęciem jest granie na instrumentach i śpiewanie. Niestety słuchając jej głosu na żywo można "stracić głowę", wobec czego Operetta udostępnia swój głos na nagraniach. Domowym zwierzakiem dziewczyny jest pająk o imieniu Memphis "Daddy O" Longlegs. Przyjaciółmi Operetty są Deuce Gorgon i Holt Hyde.

Purmeo

Purrsephone i Meowlody

Siostry bliźniaczki - kotołaczki. Obie mają po 15 lat. Są najlepszymi przyjaciółkami Toralei, która funkcjonuje zarówno jako trzecia siostra oraz lider. Dziewczyny nie cierpią jednak, gdy potwory traktują je jak bezmózgie popychadła swojej koleżanki. Kiedyś miały kanarka, lecz Purrsephone miała na niego uczulenie, więc musiały go oddać.

Robexc

Robecca Steam

Córka szalonego naukowca. Ma 116 lat. Jest robotem o miedzianej skórze łączonej nićmi. Robecca czasami może spóźnić się do szkoły, ponieważ jej wewnętrzny zegar nie zawsze działa prawidłowo. Ubiera się dość niecodziennie, w porównaniu z innymi uczniami Monster High. Posiada rakietowe buty, na których może wykonać przeróżne akrobacje. Jej zwierzątkiem jest pingwin Kapitan Penny. Swój Debiut zaliczyła w odcinku To tylko awaria.

Roch

Rochelle Goyle

Córka gargulców. Ma 415 lat i pochodzi z Francji. Jest uczennicą z wymiany, podobnie jak Abbey. Rochelle uwielbia rzeźbić, a ponad to, kocha architekturę. Posiada gryfa-gargulca o imieniu Roux. Jest zakochana w Deuce'ie, ale bez wzajemności. Robecca, jej najlepsza przyjaciółka przekonuje ją, aby zrezygnowała z niego, gdyż skończy się to dla niej jedynie złamanym sercem. Pierwszy raz w Polsce pojawiła się w filmie Upiorki Rządzą i odcinku Upiorny taniec.

Rossthumb

Ross Palony

Ross to syn żywiołaków ognia. Ma 15 lat. Jest wielkim flirciarzem i zagaduje prawie do każdej dziewczyny w Straszyceum. Jego kuzynem jest Jackson Jekyll/Holt Hyde. Prawdopodobnie jest chłopakiem Abbey Bominable. Najlepsi przyjaciele Rossa to Clawd i Deuce.

Scara

Scarah Screams

Córka banshee. Ma 15 lat. Wcześniej występowała w tle webisodów. Swój debiut zaliczyła w odcinku Co zrobić z voodoo?. Przyjaźni się ze Strachem. Scarah jest pomocną, spokojną dziewczyną, która nie lubi się wyróżniać. Ujawniono, że jej ojczyzną jest Irlandia. Jej chłopakiem jest Niewidzialny Billy.

Sirena thumb

Sirena von Boo

Sirena jest córką hybrydy syreny i ducha. Ma 17 lat. Dziewczyna jest bardzo ciekawska i kocha przygody. Często szuka skarbów na dnie oceanów, by później oddać je do sklepów z antykami. Przyjaźni się z Aveą, Neightanem oraz Bonitą. Nie posiada żadnego zwierzaka. Zadebiutowała w filmie Zakręcona fuzja.

Skelitathumb2

Skelita Calaveras

Córka żywych szkieletów. Ma 15 lat i pochodzi z Meksyku. Uwielbia rzeczy związane z Dia de los Muertos. Jest dumna ze swojego dziedzictwa, lecz stara się tworzyć własny styl. Najlepszymi przyjaciółkami Skelity są Jinafire Long i Clawdeen Wolf. Swój debiut zaliczyła w filmie Upioryż miasto strachu.

Moe1

Sloman Mortavitch

Syn zombie, chłopak Ghoulii. Ma 17 lat. Tak samo jak jego dziewczyna mówi tylko w języku zombie. Należy do klubu szachowego. Najlepszymi przyjaciółmi chłopaka są Deuce oraz jego dziewczyna, Ghoulia. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się inteligentny. Mimo tego, nie jest to prawdziwe stwierdzenie.

Vonder

Spectra Vondergeist

Córka duchów, ma 16 lat. Spectra prowadzi anonimowego bloga plotkarskiego oraz kolumnę z poradami dla uczniów z Monster High. Posiada niezwykłą zdolność przenikania przez ściany, co umożliwia jej wyłapywanie ciekawych sensacji w szkole. Jest znana pod pseudonimem Cerberek. Z chęcią uczęszcza na lekcje dziennikarstwa. Jej domowym zwierzątkiem jest fretka o imieniu Rhuen.

Strach

Strachu

Strachu jest laleczką voodoo. Ma 15 lat. Stworzony został przez Frankie Stein, aby miała ona "chłopaka". Strachu ma tendencję do dramatyzowania. Jako lalka nie odczuwa fizycznego bólu. Zamiast niego odczuwają go inni uczniowie Monster High. Przyjaźni się ze Scarah.

Toler

Toralei Stripe

Kołotaczka z ciętym językiem. Ma 15 lat. Jej najlepszymi przyjaciółkami są Purrsephone i Meowlody. Jej zwierzątkiem jest tygrysek szablastozębny Sweet Fang. Toralei została porzucona przez rodzinę i siostry (ujawnia się to w odcinku Nieznane oblicza Toralei).

Twylathumb

Twyla

Twyla jest córką BoogieMana (Straszydła). Ma 14 lat. Zwierzakiem dziewczyny jest królik Dustin. Przygarnęła go po tym, gdy wiatr dmuchnął nim w nią. Twyla lubi przejmować koszmary normalsów i zamieniać je w miłe sny. Przyjaźni się ze Spectrą i Howleen. Zadebiutowała w filmie 13 Życzeń.

Ven

Venus McFlytrap

Córka potwora roślinnego. Ma 15 lat, lubi nosić wyraziste i krzykliwe ubrania, aby przyciągnąć uwagę innych potworów oraz kolor zielony. Venus jest pasjonatką ochrony środowiska, czasem zdarza jej się wytworzyć pyłek, dzięki któremu "przekonuje" innych do swoich racji. Jej zwierzątkiem jest muchołówka o imieniu Chewlian. Swój debiut zalicza w odcinku Dzień potwo-ekologii.

Viperine thumbb

Viperine Gorgon

Viperine jest córką mitologicznej Steno - siostry Meduzy. Ma 17 lat. Jej ulubionym zajęciem są zakupy oraz robienie makijażu swoim znajomym na każdą możliwą okazję. Dziewczyna przyjaźni się z Elissabat i Honey. Zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!.

Spiderella

Wydowna Spider

Jest córką mitologicznej Arachne. Ma 16 lat. Była jedną z trzech propozycji lalek wyświetlanych w San Diego Comic Con 2011. Przegrała głosowanie, ale ujawniono, że jej oficjalna lalka zostanie wydana na SDCCI 2013. Dziewczyna przyjaźni się z Ghoulią Yelps oraz Clawdeen Wolf. Jej zwierzakiem jest mucha domowa – Shoo.

Byli uczniowie

Casta thumb

Casta Fierce

Casta jest córką mitologicznej Kirke. Ma 19 lat i jest sławną piosenkarką. Przez swoje magiczne zdolności dziewczyna zawsze upewnia się czy słowa jej piosenek są zapisane pod postacią zaklęcia. W przeciwnym wypadku widownia może zamienić się w żaby. Casta nie posiada zwierzaka, przyjaźni się z Catty i Operettą.

CAthumb2

C.A. Cupid

Kupidynka, córka Erosa (mitologicznego bożka miłości). Jest specjalistką od "spraw sercowych". Prowadziła audycje radiowe dla zakochanych w katakumbach Straszyceum. Z chęcią chodziła na szkolne lekcje psychologii. Zadebiutowała w filmie Upiorna siła miłości. Obecnie uczęszcza do Ever After High.

Clawdia thumbb

Clawdia Wolf

Clawdia jest córką wilkołaka oraz starszą siostrą rodzeństwa Wolf. Ma 19 lat. Dziewczyna studiuje pisarstwo na uniwersytecie w Londoomie. Co więcej, jest wschodzącą scenarzystką. Clawdia przyjaźni się ze swoim rodzeństwem. Nie posiada zwierzaka. Zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!.

Nef

Nefera de Nile

Córka mumii. Ma 5845 lat i jest starszą siostrą Cleo de Nile. Cechuje ją arogancja i samolubność wobec innych. Dziewczyna uwielbia dokuczać swojej młodszej siostrze. Z chęcią chodziła na szkolne lekcje smokologii. Wyznacza nowe trendy w modzie. Jej domowym zwierzątkiem jest Azura, turkusowy skarabeusz.

Zapowiedziane postacie

Amanita Nightshade

Amanita prawdopodobnie jest córką kosmity.

Finnegan thumb

Finnegan Wake

Finnegan jest synem trytona. Poprzednio pojawiał się jedynie w tle odcinków.

Garrott thumb

Garrott DuRoque

Garrott zapowiedziana postać jest synem Gargulców Chłopak Rochelle Goyle. Po jej wyjeździe do USA stracili kontakt. Spotykają się ponownie dopiero w filmie Upioryż miasto strachu, gdzie został porwany przez Manotellę Ghostier. Jego lalka została zaprezentowana na San Diego Comic-Con 2014 z Rochell .

Gorr

Goria Fangtel

Córka wampira. Przed przeniesieniem do Straszyceum uczęszczała do Liceum Dzwonnicy. Chodzi z Bramem Deveinem. Swój debiut zalicza w filmie Różnice kulturowe kłów i futer.

Kiyomi thumb

 Kiyomi Haunterly

Kiyomi zapowiedziana postać najprawdopodobnie jest córką ducha.Jej lalka została zaprezentowana na San Diego Comic-Con 2014 . Zadebiutowała w filmie "Opętani " .

Porter thumb

Porter "Paintergeist" Geiss

Porter zapowiedziana postać najprawdopodobnie jest synem poltergeista.Jego lalka została pokazana na San Diego Comic-Con 2014 . Zadebiutował w filmie "Opętani".

Quill thumb

Quill Talyntino

Quill jest córką harpii. Wcześniej pojawiała się jedynie w tle odcinków.

River thumb

 River Styxx

River zapowiedziana postać jest córką Charona, mitologicznego przewoźnika po rzece Styks. Jej lalka została zaprezentowana na San Diego Comic-Con 2014. Zadebiutowała w filmie "Opętani" .

Vandala thumb

 Vandala Doubloons

Vandala zapowiedziana postać jest córką ducha-pirata. Jej lalka została zaprezentowana na San Diego Comic-Con 2014. Zadebiutowała w filmie "Opętani" .

Więcej od Wikii

Losowa wiki