FANDOM

Cytat1.png Dobrze wam radzę, miejcie serce i patrzajcie w serce! Cytat2.png
Posea w filmie Podwodna straszyprzygoda
Posea Reef
Posea Skullette.png
Posea Reef GSR art.png
Wiek: 17 lat
Zabójczy Styl: Jestem typem upiorki, która „płynie z prądem”. I dosłownie, i modowo. Uwielbiam czuć, jak opływające tkaniny i dodatki wirują i falują wokół mnie, jakby żyły własnym życiem.
Ulubione zajęcie: Ogrodnictwo. Uwielbiam grzać się w morskim blasku, pielęgnując moje straszycudne rośliny wodne.
Zwierzak: Wszystkie morskie stworzenia są moimi przyjaciółmi i nie umiałabym myśleć o nich jak o swoich „pupilkach”.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy upiory odpływają zbyt daleko od swoich lęków. Nie tyle mnie to irytuje, co zasmuca… i mobilizuje do pomocy.
Upiorna wada: Wiem bardzo dużo o… bardzo wielu rzeczach. Ale informacje plączą się w mojej głowie jak wodorosty. Wiem, że mam coś w odmętach umysłu, ale nie zawsze udaje mi się to wyłowić.
Ulubione jedzenie: Słonowodne toffi! Mniam, ciągutkowe pyszności!
Ulubiony przedmiot: Akwakultura. Jako morska bogini, która ma przejąć rolę ojca moim obowiązkiem jest uczyć się o wszystkich morskich stworzeniach - od małych zwierzaków po olbrzymie, tajemnicze (i prawdopodobnie niezrozumiałe przez innych), przerażające potwory.
Nielubiany przedmiot: Matematyka. Jestem w niej dobra, ale wolę przedmioty, w których jest więcej niż jedna dobra odpowiedź. Lubię mieć parę opcji, móc je przeanalizować i wybrać tą, która według mnie jest najlepsza. Poza tym mały, kreatywny chaos jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodził.
Ulubiony kolor: Topielno-zielony. Jest taki naturalny.
Przyjaciele: Morskie stworzenia
Dolldiaryicon.jpg

Posea Reef – córka Posejdona. Ma 17 lat. Swój debiut zaliczyła w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Osobowość

Posea jest pasjonatką botaniki. Właśnie dzięki roślinom potrafi odczytywać stan ducha róźnych potworów. Dziewczynę niezwykle martwi to, że potwory starają się uciekać od swoich lęków i za wszelką cenę próbuje im pomóc, nawet jeśli oni sami tego nie chcą. Jest też dość tajemnicza, gdyż nie wytłumaczyła Lagoonie o jakie lęki jej dokładnie chodzi. Posea posługuje się też metaforą. Pomimo jak najlepszych chęci może się wydawać antypatyczna. Chce ona również jak najlepiej wywiązywać się z boskich obowiązków, jednak lubi używać swoich mocy dla zabawy. Jest też samotniczką i znacznie bardziej lubi towarzystwo morskich stworzeń niż innych potworów.

Wygląd

Posea jest boginką o niebieskiej skórze i długich, falowanych, purpurowych włosach z ciemnomorskimi pasemkami. Ma zielononiebieskie oczy, piegi oraz skrzela przy kościach policzkowych. Na jej ciele znajdują się wzory utworzone z kropek. Zamiast nóg dziewczyna posiada glonopodobne, zielone macki. Zazwyczaj wokół nich wije się wodna roślinność i małe, morskie stworzonka.

Klasyczny potwór

Posejdon.jpg

Posejdon - w mitologii greckiej bóg mórz, trzęsień ziemi, żeglarzy, rybaków. Przedstawiany z trójzębem, na rydwanie ciągniętym przez hippokampy, w towarzystwie trytonów, ichtiocentaurów. Jeden z 12 bogów olimpijskich.

Był synem Kronosa i Rei, starszym bratem Zeusa, Hadesa, Hery, Demeter i Hestii. Po pokonaniu ojca Zeus, Posejdon i Hades, ciągnęli losy o to, który z nich będzie rządził niebem i otrzyma władzę zwierzchnią; który posiądzie morze, a który świat podziemny. Posejdon wylosował królestwo wód. Nie był jednak z tego zadowolony i uważał, że jako najstarszy powinien dysponować najwyższą władzą. Myślał nawet o obaleniu Zeusa jednak nigdy nie udało mu się tego dokonać. Siedziba Posejdona znajdowała się na środku morza wewnętrznego (Morze Śródziemne). Bóg miał tam wspaniały pałac otoczony przez nereidy, delfiny i inne dziwne stworzenia morskie.

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą: Jako stworzenie wodne, Posea posiada standardową umiejętność oddychania pod wodą.

Będąc córką boga mórz, Posea posiada również unikalne umiejętności:

  • Wszechwiedza: Dziewczyna jako boginka, posiada dużą wiedzę, jednak ze względu na swój młody wiek, często przeplata swoje myśli ze sobą.
  • Telepatia: Posea może za pomocą morskich roślin czytać w myślach i odgadywać emocje innych potworów.
  • Boski efekt: Posea potrafi stworzyć tęczową, błyszczącą aurę dookoła siebie, dając boski efekt podczas mówienia ważnych informacji, lecz często korzysta z tego również dla zabawy.
  • Zmiana wielkości: Posea potrafi zmienić swoją wielkość od bardzo dużej do praktycznie niezauważalnej.
  • Hydrokineza: Posea jest w stanie kontrolować wodę na różne sposoby:
    • Wiry wodne: Może ona utworzyć wir wodny, które jest również swego rodzaju portalem.
    • Fale: Bardzo możliwe, że Posea może tworzyć fale przy pomocy hydrokinezy.
  • Transformacja: Posea umie także zamienić dowolnego potwora w syrenopodobne stworzenie.

Umiejętności

  • Botanika: Posea jest utalentowaną ogrodniczką i posiada dużą wiedzę na temat roślin. Wie na przykład w jaki sposób rozpoznać stan danego potwora przy pomocy rośliny.

Relacje

Rodzina

Posea jest córką Posejdona. Prawdopodobnie posiada rodzeństwo.

Przyjaciele

Posea uważa wszystkie morskie stworzenia za swoich przyjaciół.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Posea uważa wszystkie morskie stworzenia za swoich przyjaciół i nie umiałaby myśleć o nich jak o swoich „pupilkach”.

Lalki

Great Scarrier Reef: Down Under Ghouls

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Posei są pofalowane i związane w kitkę. Grzywka jest zaczesana do tyłu. Na głowie ma czarną kokardę z wodorostów. Uszy są przebite granatowymi kolczykami z koralowców. Lalka ubrana jest w fioletową koszulkę we wzory. Dodatkowo cały tułów jest opleciony fioletowym koralowcem. Na rękach dziewczyna ma zielone bransolety z glonów. Dół lalki ozdobiony jest roślinami, morskimi zwierzątkami oraz rybimi ośćmi. Do lalki dołączono pamiętnik.

Meta timeline

  • 15 grudnia 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Posea Reef.
  • 29 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Posei zostaje pokazane w internecie.
  • 3 grudnia 2015: Profil Posei zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 2016: Posea zalicza swój debiut 3D w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko po angielsku oznacza "rafa".
  • Imię pochodzi z imienia Posejdon i angielskiego sea oznaczajączego "morze".

Galeria

Telewizyjne

Różne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki