FANDOM

Posągowa wpadka
Odcinki
PW1
Sezon: 1 sezon
Premiera: 16 sierpnia 2011
Poprzedni: Horroskop
Następny: Ostrożnie jak z jajkiem
Obejrzyj na YouTube

Posągowa wpadka (ang. Idol Threat) – 23 odcinek pierwszego sezonu Monster High. Głównymi bohaterami są Cleo de NileClawdeen Wolf i Draculaura.

OpisEdytuj

Ilu znacie nauczycieli, którzy nie stawiają piątek? Cleo ma na to sposób - ale czy bezpieczny?

StreszczenieEdytuj

Cleo jest niezadowolona, ponieważ dostała 4+. Jej zdaniem zasłużyła na wyższą ocenę. Draculaura uświadamia jej, że Pan Paskudny nie daje 5. Cleo postanawia to zmienić. Wyciąga figurkę, która kiedyś należała do faraona. Daje jej moc perswazji. Clawdeen i Lala ostrzegają ją, jednak zdeterminowana dziewczyna jej nie słucha. Podchodzi do nauczyciela i rzuca urok, dzięki któremu dostaje upragnioną ocenę. Straszyciółki ostrzegają Cleopatrę by uważała. Ta ponownie je ignoruje. Clawdeen uważa, iż używa figurki jak karty kredytowej bez limitu. Po całym dniu Cleo jest zadowolona. Wyśmiewa się z przyjaciółek, które spodziewały się efektów ubocznych. Jednak nie ma tak dobrze. Figurka sprawia, że Cleo traci włosy.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł Idol Threat jest grą słów na powiedzeniu "idle threat" (pl. próżna groźba).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki