Fandom

Monster High Wiki

Posągowa sprawa

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Posągowa sprawa
Odcinki
PS1.JPG
Sezon: 1 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2011
Poprzedni: N/A
Następny: Zjemwas Brothers
Obejrzyj na YouTube

Posągowa sprawa (ang. Totally Busted) – 1 odcinek pierwszego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterkami są Frankie Stein i Cleo de Nile.

Opis

Myślisz, że tylko Ty przeżywasz w szkole ciężkie chwile? W Monster High też czasem jest koszmarnie, a upiornym uczniom również zdarza się trafić na dywanik... Zobacz, jak zakończyła się sprawa Frankie i Cleo u Pani dyrektor!

Streszczenie

Frankie i Cleo czekają na panią Głowenię przed jej gabinetem. Cleo marudzi że "traci trening potworniarek przez to że Frankie zbiła jakiś posąg". Frankie się broni że to nie jej wina. Przez retrospekcję dowiadujemy się o co chodzi: Frankie niechcący zderzyła się z Cleo. Bandaże mumii zaczepiły się na śrubach Frankie. Próbowały się odczepić, ale śruba wyskoczyła i zniszczyła posąg. Koniec retrospekcji: przychodzi pani dyrektor i zabiera potworki do gabinetu. Pyta się je co się stało. Panna de Nile ratując swoją skórę opowiada fałszywą historię: Frankie specjalnie zniszczyła posąg a Cleo tylko próbowała ją powstrzymać. Frankie próbuje się teraz bronić że tak nie było, jednak Pani Dyrektor nie jest zła, ponieważ Frankie uwolniła nauczycielkę, na którą został rzucony urok 2000 lat temu. Cała szkoła jest wdzięczna pannie Stein, a Cleo nawet nie ma pomysłu co zrobić by podziękowania przeszły też na nią.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Czarno-biała sekwencja Cleo o tym co się stało powstała na podobieństwo filmów Universal 20 wieku o potworach.

Kontynuacja

  • Irene Maiden "była jedną z pierwszych nauczycielek Straszyceum" i została zamieniona w posąg 2000 lat temu. Oznacza to że to liceum powstało około 1 roku n.e. W odcinku Szał mody zostało ustalone, że Straszyceum ma 1361 lat.
  • W wersji polskiej, Cleo powiedziała pierwsze zdanie w całej serii kreskówki "Tracę trening potworniarek, przez to że ty rozbiłaś jakiś posąg! (ang. I missing cheerliding part bicouse you chrashed a statue).

Wydarzenia

  • Postacie które się tu pojawiły miały w tym odcinku w Polsce swój debiut.

​Błędy

  • W angielskiej wersji, Cleo zamiast powiedzieć "trening powtorniarek" powiedziała "trening cheerleaderek".
  • W scenie, gdzie w tle pojawia się Draculaura, jej serduszko jest na jej prawym policzku, zamiast na lewym.

Inne

  • Czarno-biały wymysł Cleo o tym, co się stało, mogło być pomysłem na zrobienie czarno białej lalki Frankie Basic na Comic Con International.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki