Fandom

Monster High Wiki

Porter Geiss

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Ej, dajcie spokój. To przecież znikofarba. Zaraz nie będzie po niej śladu! Cytat2.png
Porter w filmie „Szkoła Duchów
Porter "Paintergeist" Geiss
PorterGeiss Skullette.png
Porter art.png
Wiek: 16
Zabójczy Styl: Lubię nosić moją własną sztukę. W ten sposób mogę zamanifestować wyjątkowy styl, który jest mój i tylko mój. Chciałbym być chodzącym straszydziełem sztuki.
Ulubione zajęcie: Malowanie. Wszystko może być moim płótnem! Ściana, podłoga, moje buty... Jeśli coś jest jeszcze niezamalowane, ja to nadrobię! Ale oczywiście tylko znikofarbą.
Zwierzak: Szop pracz o imieniu Huebert. Jest prawie tak psotny jak ja.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy potwory nazywają mnie wandalem. Nie jestem wandalem. Kiedy maluję na nie swoich rzeczach, używam znikofarby, która wyparowuje. Ale mam nadzieję, że moje przesłanie nawiedza odbiorców tej sztuki długo po zniknięciu obrazu.
Upiorna wada: Mam skłonność do wyrażania siebie poprzez sztukę, co nie zawsze spotyka się z uznaniem krytyków. Może chodzi o to, że zazwyczaj wypowiadam się sprayem.
Ulubione jedzenie: Pikle. Słodkie, kwaśne czy ostre - rozkoszuję się nimi w każdej formie.
Ulubiony przedmiot: Sztuka. Jest tak wiele środków wyrazu! Uwielbiam wypróbowywać techniki inne niż malowanie.
Nielubiany przedmiot: Szalona Nauka. Najwyraźniej sztuka i nauka nie idą w parze. Przynajmniej tak mi powiedziano, kiedy zaprojektowałem na nowo duchkład okresowy, aby nie był aż tak nudny.
Ulubiony kolor: Biały. Jest podstawą wszystkich kolorów.
Przyjaciele: River Styxx, Vandala Doubloons, Kiyomi Haunterly
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Portera Geiss

Porter "Paintergeist" Geiss – syn poltergeista. Ma 16 lat. Zadebiutował w filmie Szkoła Duchów. Jest on często opisywany jako typ "złego chłopca".

Osobowość

Pseudonim Portera - "Paintergeist" wywodzi się z jego miłości do sztuki. Chłopak uwielbia malować wszystko i wszystkich, a nagłe przypływy weny powodują, że ten zaczyna tworzyć na ścianach i własnych ubraniach, nie marnując czasu na szukanie najbliższego płótna. Porter wykonuje je natomiast specjalną farbą dla duchów, która znika po pewnym czasie. Co więcej, chłopak stale znajduje się w tarapatach, przez co posiada on największą kolekcję niewolniczych łańcuchów ze wszystkich uczniów w szkole. Pomimo tego, Porter jest zawsze optymistyczny i wesoły, dalej tworząc kolejna arcydzieła.

Wygląd

Porter jest chłopakiem o jasnozielonej, niemalże sinej skórze. Jego włosy mają zgniłozielony odcień. Są one zazwyczaj uczesane na tradycyjny "undercut" - boki głowy są wygolone, a grzywka - zaczesana do góry. Ten sam odcień mają również brwi Portera. Jego oczy są niebieskie, a tradycyjny odcień białek został zastąpiony jasnozielonym.

Klasyczny potwór

Ducszek.jpg

Poltergeist – termin z zakresu tzw. zjawisk paranormalnych, zespół zjawisk polegających na rzekomym generowaniu różnego rodzaju dźwięków – od trzasków i gwizdów do szurania itp., najczęściej niewiadomego pochodzenia (bez możliwości wskazania źródła dźwięku) oraz innych efektów, wśród których można jakoby obserwować samoczynne przesuwanie się lub pojawianie przedmiotów, spadanie, podnoszenie się itp. Zjawiska te mogą występować oddzielnie lub łącznie.

Określa się je czasem dodatkowymi nazwami: aport, asport i innymi. Poltergeisty i ich zachowania można rzekomo zaobserwować między innymi w starych domach, na strychach i w piwnicach. Zamieszkiwać mają często szuflady i półki, a czasem dziury za regałami.

Zdolności

  • Przenikalność - Porter potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Porter potrafi latać i unosić się w powietrzu. Tak najczęściej się przemieszcza.
  • Nieśmiertelność - Porter będąc duchem jest nieśmiertelny.

Umiejętności

  • Graffiti - Porter jest uzdolnionym graficiarzem i często umieszczał swoje dzieła na ścianach Szkoły Duchów. Do malowania używa znikofarby, która jak sama nazwa wskazuje po upłynięciu odpowiednio długiego czasu nie zostawia żadnego śladu na wcześniej ozdobionej powierzchni.

Relacje

Rodzina

Porter jest synem poltergeista.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Portera są River Styxx, Vandala Doubloons i Kiyomi Haunterly.

Miłość

Porter zakochany jest w Spectrze Vondergeist. Co więcej, dziewczyna odwzajemnia jego uczucia.

Zwierzak

Zwierzakiem Portera jest szop o imieniu Huebert. Jest on prawie tak samo irytujący jak jego właściciel.

Lalki

Haunted

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC34
  • Numer modelu: CGV19

W tej serii włosy Portera uczesane są na tradycyjny "undercut". Boki głowy są wygolone, natomiast grzywka - zaczesana do góry. Chłopak ubrany jest w szarą koszulkę z krótkim rękawkiem i kołnierzykiem. Ozdobiona jest ona dużymi różowymi i niebieskimi plamami. Lalka ma na sobie także szorty. Widnieje na nich szary wzór, przedstawiający mur. Są one wykończone żółtymi nićmi. Widnieją na nich także żółte, różowe i błękitne plamy. Całość przepasana jest srebrnym paskiem, wykonanym z długich łańcuchów, zwisających po bokach. Na prawym nadgarstku Portera znajduje się bransoletka tego samego koloru. Swoim kształtem przypomina zerwany łańcuch więzienny. Buty chłopaka to półprzeźroczyste, turkusowe trampki. Do lalki został dołączony srebrny plecak na ramiączkach w kształcie łańcucha. Przyczepione zostały do nich dwie puszki farby - niebieska i różowa. W pudełku znajduje się również pamiętnik.

Meta timeline

  • 22 stycznia 2014: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Portera "Paintergeista" Geiss.
  • 26 lipca 2014: Zdjęcie lalki Portera pojawia się w internecie.
  • 7 listopada 2014: Oficjalny art Portera zostaje ujawniony.
  • listopad 2014: Pierwsza lalka Portera zostaje wydana w ramach serii Haunted.
  • listopad 2014: Wpisy z pamiętnika Portera zostają ujawnione.
  • 4 grudnia 2014: Profil Portera zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 10 marca 2015: Porter zalicza swój debiut 3D w filmie Szkoła Duchów.

Ciekawostki

  • Nazwa postaci jest grą słowną od wyrazu Poltergeist.
  • Jego pseudonim w wolnym tłumaczeniu oznacza "duch-malarz".

Galeria

Galeria webisodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki