Fandom

Monster High Wiki

Pom-Pom Panic!

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pom-Pom Panic!
Gry wideo
Pom-Pom Panic!.jpg
Platforma: PC
Region: cały świat
Data wydania: 31 października 2010
Deweloper: Mattel
Wydawca: Mattel
Dystrybutor: Mattel
Zagraj w Pom-Pom Panic!

Pom-Pom Panic! (pl. Pomponowa Panika!) – gra wydana na angielskiej stronie internetowej Monster High 31 października 2010 roku. Gra jest luźno związana z odcinkami Potworniarki i Nowy upiór w szkole, skupia się ona na Frankie Stein, która stara się dostać do drużyny potworniarek.

OpisEdytuj

Pomóż Frankie popisać się jej potwornymi ruchami i weź udział w castingu do drużyny potworniarek Monster High!

Sposób graniaEdytuj

Gra składa się z trzech etapów: przesłuchania, próby i występu. Rozpoczynając nową grę gracz ma zablokowaną możliwość wybrania próby, więc gra zaczyna się od przesłuchania. Pierwszy etap pełni funkcję samouczka, czyli pokazuje w jaki sposób należy grać. W tym etapie nie można zdobyć punktów i można go pominąć. Gracz musi przejść etap przesłuchania, aby móc rozpocząć etap występu.

Celem gry jest wykonanie układu tanecznego z drużyną potworniarek. Frankie stoi pomiędzy innymi potworniarkami. Nad nią pojawia się okrąg, w którym po pewnym czasie pokazują się strzałki. Celem gracza jest wciśniecie odpowiednich klawiszy (strzałek) z klawiatury. Jeśli zostaną one wciśnięte prawidłowo (okrąg jest zielony) otrzymuje się 1000 punktów, jeśli wciśnie się je zbyt wcześnie lub zbyt późno otrzyma się 500 punktów. Za błędne wciśniecie strzałek otrzymuje się 0 punktów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki