Fandom

Monster High Wiki

Podwodna straszyprzygoda

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
Podwodna straszyprzygoda
Great Scarrier Reef DVD.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 4 kwietnia 2016
Poprzedni: Boo York, Boo York
Następny: Witamy w Monster High

Podwodna straszyprzygoda (ang. Great Scarrier Reef) – film z serii Monster High. Jego premiera odbyła się 4 kwietnia 2016 roku.

Opis fabuły Edytuj

Gdy upiorki zostają wciągnięte do szkolnego basenu, w niezwykły sposób przenoszą się do pięknej i tajemniczej Wielkiej Rafy Upiorkowej! Lagoona orientuje się, że została ściągnięta w swoje rodzinne głębiny, i podczas fascynującej podwodnej przygody postanawia zmierzyć się ze swoimi największymi lękami. Będzie oczywiście potrzebowała pomocy swoich straszyciółek – szczególnie, gdy przyjdzie jej stanąć twarzą w twarz z dawną (nie)przyjaciółką, wystąpić podczas wielkiego Syreniego Show, a także stawić czoło straszliwemu potworowi z głębin!

Lista postaci Edytuj

Utworzona lista jest niekompletna.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ReferencjeEdytuj

  • Angielski tytuł filmu opiera się na nazwie Great Barrier Reef (po polsku Wielka Rafa Koralowa) - największej na świecie rafie koralowej, położonej u wybrzeży Australii, w Morzu Koralowym.

DebiutyEdytuj

Błędy Edytuj

  • W pewnym momencie podczas rozmowy z Poseą łatka na twarzy Toralei i ramiączko od koszulki Clawdeen są umieszczone po prawej stronie choć wcześniej były po lewej stronie.
  • Wg filmu Lagoona obawia się zatańczyć podczas Syreniego Show. Mimo to jej postać nieraz pojawiała się w seriach związanych z tańcem (np.: 'Dawn of the Dance', 'Dot Dead Gorgeous' lub 'Dance Class').
  • Frankie nie może mieć styczności z wodą, bo dostaje zwarcia i razi prądem. Mimo to w scenie kiedy wpada do basenu a potem dryfuje w oceanie ani jej ani obecnym przy niej potworom nic się nie stało.

InneEdytuj

  • Wielka Rafa Koralowa (Great Scarrier Reef) została wcześniej wspomniana w filmie Ucieczka ze Skalnej Czaszki.
  • W filmie nazwa została przetłumaczona jako Wielka Rafa Upiorkowa.
  • Toralei w filmach zawsze ma czarny nosek. Jednak gdy jest pod postacią syreny jej nosek jest koloru pomarańczowego. Łatka i paski na jej twarzy też się różnią: mają znacznie jaśniejszy odcień i są węższe.
  • W filmie pojawią się 3 nowe piosenki: Get Into the Swim, Face the Tide oraz Dive In.

Więcej w Fandom

Losowa wiki