Fandom

Monster High Wiki

Picture Day

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pict1.jpg

Picture Day - linia lalek Monster High. Jest to zarazem piąta odsłona serii Signature. Postacie w niej występujące ubrane są na zdjęcia klasowe w Straszyceum. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2012. Są to Abbey Bominable, Cleo de Nile, Draculaura, Spectra Vondergeist, Lagoona Blue, Frankie Stein i Operetta. W kwietniu 2013 roku linia została wzbogacona o lalkę Frankie Stein, Lagoony Blue oraz Operetty.

2012

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y4311

W tej serii Abbey ma białe włosy z nielicznymi różowymi i niebieskimi pasemkami. Lalka posiada również grzywkę. Dziewczyna ubrana jest w błękitną sukienkę w fioletowo-różowe ciapki, przepasaną w talii czarnym paskiem. Na ubraniu widnieje czarne, futrzane bolerko. Abbey założone ma również białe legginsy w różowe i niebieskie figury geometryczne. Na nogach dziewczyny widnieją prześwitujące, szare kozaki na koturnie, zakończone futerkiem. Do lalki dołączony jest różowy, prześwitujący plecak z różową rączką, niebieska teczka, czarna szczotka oraz książeczka z klasowymi zdjęciami.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y4313

W tej serii włosy Cleo są czarno-niebieskie. Grzywka dziewczyny, a także czubek głowy ozdobione są złotymi pasemkami. Lalka ubrana jest w granatową tunikę z motywem bandaży. Przepasana jest ona złotym pasem. Cleo ma na sobie również złoto-czarne legginsy, a jej buty to granatowe sandałki na złotym koturnie. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka. Do lalki dołączona jest błękitna, prześwitująca torebka, czarna szczotka, żółta teczka oraz książeczka z klasowymi zdjęciami.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y4310

W tej serii Draculaura ma czarne włosy. Jedynie jej grzywka ozdobiona jest różowymi pasemkami. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami z białą czaszką po środku. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę z kołnierzem i różową kokardą na piersi oraz w różową spódniczkę z białą falbanką. Dół ubranka ozdobiony jet czarnym wzorkiem. Buty Draculaury są czarne, na koturnie, a ich wiązanie kończy się na łydce. Do lalki dołączona jest różowa torebka w kształcie serca, ozdobiona dwoma czarnymi nietoperzami, czarna szczotka, różowa teczka oraz książeczka z klasowymi zdjęciami.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y4312

W tej serii Spectra ma fioletowo-liliowe włosy z grzywką spiętą fioletową gumką na lewy bok. Uszy dziewczyny przebite są srebrnymi kolczykami w kształcie klucza z czaszką. Lalka ubrana jest w fioletowo-granatowo-różową tunikę w białe okręgi, z czarnymi rękawami. Spod niej wystaje skrawek czarnego materiału. Szyję Spectry zdobi długi, czarny naszyjnik. Dziewczyna ubrana jest również w fioletowe legginsy, ozdobione srebrnymi łańcuchami. Buty lalki są srebrne, ozdobione łańcuchami. Do pudełka dołączona jest srebrna torebka, czarna szczotka, różowa teczka oraz książeczka ze zdjęciami klasowymi.

2013

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: kwiecień 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y7698

W tej serii Lagoona ma pokręcone włosy. Uszy dziewczyny przebite są kolczykami - lewy jest żółty, w kształcie muszli, prawy - różowy, w kształcie koralowca. Lalka ubrana jest w turkusową tunikę, ozdobioną czarnymi i żółtymi plamkami. Przepasana jest ona w pasie żółtym pasem przypominającym sznur. Tunikę utrzymuje różowy sznurek, odbiegający od dwóch różowych muszelek na tunice. Ubranie zakończone jest żółtą falbanką. Lagoona ubrana jest również w różowe legginsy. Buty dziewczyny to błękitne sandałki na obcasie. Na prawym nadgarstku lalki widnieje żółta bransoletka, a na lewym - różowa. Do pudełka dołączona jest różowa, kolczasta torba z żółtą rączką, niebieska teczka, czarna szczotka oraz książeczka ze zdjęciami klasowymi.

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: kwiecień 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y7697

W tej serii włosy Frankie uczesane są w koński ogon, znajdujący się na czubku głowy dziewczyny. Lalka ma również grzywkę. Jej kolczyki to małe szare kuleczki. Frankie ubrana jest w bluzkę w ukośne czarno-białe paski, na której widnieje niebieska baseballówka z żółtymi kieszeniami i kołnierzem. Szyję dziewczyny zdobi różowy naszyjnik. Jej talia przepasana jest żółtym paskiem. Sukienka Frankie jest dwuwarstwowa. Pierwsza wykonana jest z niebieskich, szarych i czarnych rombów, druga - biało-niebieskich ukośnych pasków. Buty dziewczyny są niebiesko-białe. Mają one czarny obcas. To pudełka dołączona jest Niebiesko-czarno-żółta torebka, z szarym uchwytem w kształcie agrafki.

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: kwiecień 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y7696

W tej serii włosy Operetty uczesane są koka. Ich część uformowana jest także w róg, ozdobiony czarnym pasemkiem. Lalka ubrana jest w czerwoną, dwuwarstwową sukienkę z gorsetem. Jest on czarny, ozdobiony białymi ściągaczami. Pierwsza ubranka jest czerwona i ozdobiona czarnymi nutami oraz białą falbanką, a druga - biała w czarne kropki. Na sukience znajduje się biała baseballówka z fioletowym kołnierzem. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje czerwona bransoletka z koralików. Buty Operetty są białe, na czarnym obcasie. Wystają z nich czarne skarpetki-kabaretki. Do lalki dołączona jest czarna torebka.

Ciekawostki

  • Fryzura Draculaury została zaczerpnięta z anime "Sailor Moon". Potocznie nazywa się ona "kluską na głowie".
  • Na oficjalnych artach, Abbey wydaje się być zestresowana, Spectra zaskoczona, Cleo stara się robić dobre pozy, jednak Hissette dorabia jej rogi, twarzy Draculaury nie widać całkowicie, Opereccie wchodzą w oczy włosy, Frankie ma zelektryzowaną fryzurę, a Lagoona pozuje pod wodą, przez co włosy źle się jej układają.
  • Na odwrocie pudełka Abbey, zaznaczono, że najlepszymi przyjaciółkami dziewczyny są Clawdeen i Draculaura, zamiast Frankie i Lagoony.
  • Wiek Draculaury na pudełkach zaktualizowano do 1600 lat.
  • Kolczyki Spectry bazują na kolczykach dziewczyny z serii Dot Dead Gorgeous.
  • Możliwe, że w ramach serii zostanie wydana również lalka Clawdeen, zważywszy na to, że dziewczyna ubrana była w podobny strój w odcinku Lekcja wampi-stylu .
  • Pierwsze egzemplarze Operetty dopuszczone do sprzedaży zamiast maski widocznej na zdjęciach promocyjnych miały czarną wersję maski z serii Dance Class.
  • Na odwrocie pudełek oprócz zdjęć najlepszych przyjaciół widnieje również zdjęcie Toralei. Przy jej fotografii zawsze jest dorysowane coś nieprzyjemnego.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki