FANDOM

Assortment logo - Picnic Casket for 2.png

Picnic Casket - linia lalek Moster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się na piknik. Zostały one wydane w styczniu 2014 roku. Są to Frankie Stein oraz Jackson Jekyll, występujący w dwupaku.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picnic Casket'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BHM97

W tej serii włosy Frankie ozdobione są żółtymi pasemkami. Grzywka dziewczyny jest pocieniowana oraz ułożona na prawej stronie czoła. Uszy lalki przebite są żółtymi kolczykami w kształcie błyskawicy. Frankie ubrana jest w białą bluzkę z żółto-biały kołnierzem, ozdobioną bardzo gęstymi kółkami. Na niej widnieje szara marynarka z różowymi wykończeniami. Dziewczyna ubrana jest również w niebieską sukienkę z ukośne czarne i błękitne paski. Ponadto, ozdobiona jest ona żółtą kokardką. Buty Frankie są czarne a ich obcas i podeszwa są różowe. Obcas jest w kształcie kości. Do lalki dołączona jest srebrna torebka w kształcie trumny z rączką tego samego koloru oraz dwa czarne talerzyki z zielonym ciastem oraz dwie butelki - jedna różowa, a druga niebieska.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Jacksonem Jeckyllem.

Jackson Jekyll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picnic Casket'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BHM97

W tej serii włosy Jacksona są postawione do góry. Ozdobione są one żółtym pasemkiem. Na nosie chłopaka widnieją okulary w żółtych oprawkach. Lalka ubrana jest w granatową koszulkę z krótkim rękawkiem, na której widnieje zielona podobizna symbolu Yin-Yang. Na koszulkę założona jest bluza w jasnoszarą i ciemnoszarą kratkę, ozdobiona dwoma poziomymi zielonymi paskami na prawym rękawie. Jackson ubrany jest również w żółte spodnie-rurki oraz czarne vansy. Do lalki dołączone są dwa czarne talerzyki z zielonym ciastem oraz dwie butelki - jedna różowa, a druga niebieska.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Frankie Stein.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki