FANDOM

Perseusz
Zwierzak Ucznia Monster High
Perseus Sticker.png
Wiek 16 lat według wieku szczura.
Zabójczy styl Mam ten strasznie słodki, kolczasty irokez, dwa ogony, przebite ucho i jestem nazwany imieniem starożytnego greckiego bohatera. Jestem najfajniejszym szczurem w Monster High.
Właściciel Deuce Gorgon. Lubi gotować, ale całkowicie najlepsze jest próbowanie, zawsze dostaję próbki. Niestety koleś używa za mało sera.
Ulubione zajęcie Wychodzenie z Deucem Gogronem do skateparku i wyluzowanie się w domu.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ja jestem w domu, a Deuce idzie do szkoły. On już wie jak się siada i jak się robi ser, więc czego on musi jeszcze się nauczyć?
Ulubione jedzenie Dość dużo sera.
Przyjaciele Hissette i Neptuna.

Perseusz – szczur o dwóch ogonach. Należy do Deuce'a Gorgona. Nazwany został po greckim wojowniku, którego znała mama Deuce'a.

Osobowość

Osobowość Perseusza nie jest znana.

Wygląd

Perseusz jest szarym szczurem z dwoma ogonami. Jego oczy są pomarańczowe. Tego samego koloru jest irokez, znajdujący się na jego głowie, brzuch oraz kolczyk w lewym uchu. Nosi również czarne rękawiczki bez palców

Relacje

Właściciel

Właścicielem Perseusza jest Deuce Gorgon. Szczur lubi chodzić z nim do skateparku oraz gotować.

Przyjaciele

Perseusz przyjaźni się z Hissette i Neptuną.

Ciekawostki

  • Można powiedzieć, że wygląd Perseusza jest wzorowany na wyglądzie jego właściciela.
  • Deuce nadał mu imię Perseusz specjalnie na cześć dawnego starego przyjaciela jego mamy, która dosłownie oddała dla niego głowę.

Meta timeline

  • 21 października 2008: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Perseusza.
  • 5 maja 2010: Oficjalny art Perseusza zostaje ujawniony.
  • lipiec 2010: Pierwsza figurka Perseusza zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • grudzień 2010: Pluszowa wersja Perseusza zostaje wydana.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki