FANDOM

Peri Serpentine
Peri & Pearl Skullette
Peri Pearl GSR art
Wiek: 16 lat
Zabójczy Styl: Nasze motto brzmi: „Dubeltowe błyskotki dają podwójnie szałowy efekt”. Uwielbiamy błyszczące akcesoria i zawsze szukamy ukrytych skarbów, które podkreślają naszą dwoistą osobowość.
Ulubione zajęcie: Spędzanie czasu ze sobą! To bardzo dobrze, nieprawdaż?
Zwierzak: Głowy naszej rodziny nie zgodzą się na żadnego zwierzaka, dopóki nie uzgodnimy między sobą, jakiego byśmy chciały.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy jesteśmy traktowane jak jedna osoba, a przecież każda z nas ma własne zainteresowania, marzenia i osobowości. (Powyższe napisała Pearl. Mnie to wcale nie przeszkadza. — Peri)
Upiorna wada: Bez przerwy zderzamy nasze głowy... i poglądy. To, że jesteśmy tak blisko, nie oznacza, że na wszystko patrzymy tak samo. Ale jesteśmy siostrami i przyjaciółkami, więc zawsze mamy w sobie oparcie!
Ulubione jedzenie: Lubimy potrawy przeznaczone do jedzenia jedną ręką, bo możemy je zjadać w tym samym czasie. Jedzenie potraw, które wymagają użycia dwóch rąk i wkładania osobno do każdej buzi, jest nieco czasochłonne.
Ulubiony przedmiot: Mój ulubiony przedmiot to warsztaty hutnicze, a to świetnie uzupełnia się z ulubionym przedmiotem Pearl - gemmologią, gdyż naszym celem jest zostanie projektantkami biżuterii.
Nielubiany przedmiot: Debaty. Już spory z siostrą są wyczerpujące. A prowadzenie sporów z innymi oznacza, że musimy brać pod uwagę ich zdanie.
Ulubiony kolor: Jedna rzecz, z którą obie się zgadzamy - złoty!
Przyjaciele: Kala Mer'ri i Pearl
Dolldiaryicon Pamiętnik Peri Serpentine

Peri Serpentine – córka hydry. Ma 16 lat. Jej siostrą jest Pearl Serpentine.

Osobowość

Peri jest milsza od Pearl, lecz też dosyć nieśmiała. W przeciwieństwie do swojej siostry nie podobają jej się poczynania Kali, więc postanawia w tajemniczy przed nią pomóc Lagoonie. Jest zszokowana, że jej własna siostra ją szpiegowała. Dopiero później przekonuje Pearl, że nie potrzebują Kali jako przywódcy, tylko siebie nawzajem jako siostry.

Wygląd

Peri jest połączona ciałem ze swoją siostrą Pearl. Dziewczyna ma długie, proste, niebieskie włosy z pojedynczym białym pasmem. Oczy obu są niebieskie. Ciało dziewczyn jest bladoszare i pokryte łuskami. Na rękach mają płetwy. Ich ciemnoniebieski, łuskowaty ogon po bokach ma fioletowe płetwy, a na środku błękitny wzorek. Płetwa ogonowa też jest błękitna.

Klasyczny potwór

Hydra

Hydra – w mitologii greckiej potwór wyobrażany najczęściej jako wielogłowy wąż wodny. Zamieszkiwała bagna w okolicy Lerny w Argolidzie.

Hydra narodziła się z Echidny nad brzegiem rzeki Lerny, pod platanem. Potwora wychowała albo raczej wyhodowała Hera, specjalnie w celu skonfrontowania z nią Heraklesa. Opiekowała się nią pod platanem rosnącym niedaleko źródeł Amymone. Zazwyczaj Hydra czatowała na wędrowców zmierzających ścieżką łączącą Lakonię z Argolidą. Kiedy jednak nie zaspokoiła w ten sposób swego głodu, wyruszała pomiędzy okoliczne wioski. Niszczyła plony, rozszarpywała bydło, czyniąc w kraju spustoszenie.Pokonanie jej było drugą z 12 prac Heraklesa. Heros natrudził się, bo na miejsce odciętej głowy odrastały 2 bądź 3 nowe.

Relacje

Rodzina

Peri jest córką Hydry.

Przyjaciele

Peri przyjaźni się z Kalą Mer'ri oraz swoją siostrą Pearl.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Rodzice dziewczyn nie zgodzą się na zwierzaka póki Peri nie dogada się z Pearl odnośnie jego rodzaju.

Lalki

Great Scarrier Reef: Hissters

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii Peri i Pearl mają rozpuszczone włosy. Ich grzywki są zaczesane na bok. Jedno ucho na każdej głowie jest przebite kolczykiem: Peri ma fioletowy a Pearl złoty. Na szyjach mają długi, złoty naszyjnik. Ubrane są w niebieską, wzorzystą koszulkę z rękawkami z czarnej siateczki. Co więcej koszulka rozszerza się ku dołowi. W talii dziewczyny są oplecione złotym paskiem zrobionym z łańcuchów. Ich płetwa ogonowa przebita jest fioletową ozdobą. Do lalki Peri i Pearl jest dołączony pamiętnik.

Meta timeline

  • 7 stycznia 2015: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Peri Serpentine.
  • 29 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Peri zostaje pokazane w internecie.
  • 3 grudnia 2015: Profil Peri zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 2016: Peri zalicza swój debiut 3D w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Ciekawostki

  • Peri jest fragmentem słowa "peridot" co po angielsku oznacza "oliwian" i jest nawiązaniem do jej zainteresowania kamieniami szlachetnymi i jubilerstwem.
  • Serpentine pochodzi od angielskiego słowa "serpent" (pl. wąż). Jest to odniesieniem do innej nazwy hydry - wąż wodny.

Galeria

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki