FANDOM

Party Ghouls Logo

Party Ghouls – linia lalek Monster High. Postacie posiadają plastikowe elementy, które można odczepiać i umieszczać na innych częściach garderoby. W serii wystąpią Abbey Bominable, Rochelle Goyle oraz Venus McFlytrap. Lalki zostały wydane w 2017 roku.

Lalki

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Party Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Abbey są zaczesane do tyłu i sięgają bioder. Widnieją w nich niebieskie i fioletowe pasmo. Na głowie ma czarną opaskę z kryształami z fioletową bryłką lodu. Na szyi ma niebieską obrożę, która łączy się z naramiennikami, ukośną szelką i paskiem. Lalka ubrana jest w czarne futerko oraz fioletową, rozszerzającą się ku dołowi sukienkę bez rękawów, mocowaną na szyi, z dołem wyciętym w szpic, wykończoną czarną tasiemką u dołu. Ma na niej czarne, białe i niebieskie wzory imitujące popękany lód. W ręku trzyma niebieską torebkę ozdobioną motywem futra i twarzy oraz fioletowym robaczkiem. Buty lalki to niebieskie kozaki na koturnie z futrem na górze, które wyglądają jakby były zrobione z lodu. Doczepiono do nich dwa fioletowe kwiatki.

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Party Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Rochelle są mocno lokowane i sięgają talii. Widnieją w nich miętowe pasemka. Grzywka jest rozłożona na całe czoło. Na głowie ma czarną opaskę z miętowymi kwiatami i fleur-de-lis. Na tułowiu spoczywają czarne szelki z identyczną ozdobą jak na opasce, które łączą się z paskiem barwy czarnej z miętową ważką. Lalka ubrana jest w sukienkę. Górna część jest bez rękawów w kolorze błękitnych, z jasnoróżowym, drapowanym paskiem materiału po środku. Dół składa się z dwóch identycznych części w kolorze purpurowym w różowe i miętowe wzory kokard, fleur-de-lis, kwiatów i ważek. Buty to jasnoróżowe koturny w zawijasy, ozdobione dwoma różowymi kwiatami. Dołączono do niej miętową torebkę w kształcie gargulca z czarną ozdobą.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Party Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Venus są zaczesane na lewą stronę i sięgają kolan. Prawy bok został wygolony. Na głowie ma jasnozieloną opaskę z pnączy z różową ozdobą w kształcie muchołówki. W pasie przewiązana jest podwójnym rzędem zielonych pnączy z różowymi kwiatami, których górna część pnie się wzdłuż tułowia i kończy przy ramieniu. Lalka ubrana jest w różowa sukienkę z tweedem, z krótkimi rękawami, w różowe i jasnozielone wzory kwiatów i muchołówek. Przy klatce piersiowej, szyi, pasie i dole wykończona jest czarnymi pasmami materiału ze srebrnymi kołami. Dodatkowo na dole doszyto falbankę z czarnej siateczki. Jej buty to czarne trampki na koturnie z różowymi kwiatami. Dołączono do niej pomarańczową torebkę-doniczkę z niebieską muchą i zieloną rosiczką.

Ciekawostki

  • Torebki dołączone do lalek mają nawiązywać do ich zwierzaków.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek