Fandom

Monster High Wiki

Pani Kindergrubber

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Panix.png

Pani Kindergrubber jest nauczycielką robót ręcznych w Straszyceum.

Osobowość

Pani Kindergrubber jest kobietą, która naucza swojego przedmiotu z przyjemnością, ponieważ jest łatwo przyswajalny przez uczniów. Kndergrubber jest bardzo surowa i niecierpliwa. Często podkreśla, że jej uczniowie powinni robić wszystko dokładnie. Z drugiej strony nie ukrywa ona swojego podziwu dla uczniów, który przewyższą ją swoimi umiejętnościami na jej lekcjach, jak np. Frankie w szyciu czy Deuce w gotowaniu. Wzrok Kindergrubber jest słaby, ale nadrabia go doskonałym słuchem i węchem.

Zanim została nauczycielem, Kindergrubber prowadziła "Bed & Breakfast". Obecnie mieszka w dużym domu, do którego "adoptuje" nowych uczniów, m. in. Stracha, który przeniósł się do niej na prośbę państwa Stein.

Jej ulubionym uczniem jest Deuce Gorgon. Pozwala mu ona na tworzenie własnych przepisów na zajęciach.

Wygląd

Pani Kindergrubber jest upiorką o siwych włosach. Na jej głowie znajduje się zielona chusta. Oczy kobiety szare, a jej twarz pokrywają liczne zmarszczki. Kindergrubber nosi również okulary w okrągłej, czarnej oprawce. Kobieta ubrana jest w długą, dwuwarstwową suknię z długimi rękawami. Pierwsza jest czarna, pokryta licznymi łatami (niebieskimi, zielonymi, różowymi i żółtymi), a druga granatowa. W pasie przepasana jest różowym fartuszkiem kucharskim.

Klasyczny potwór

Hansel-and-gretel-rackham.jpg

Postać pani Kindergrubber wzorowana jest na kanibalistycznej Babie Jadze z "Jasia i Małgosi". W tej historii, Jaś i Małgosia, którzy są rodzeństwem, zostają wyrzuceni z domu do lasu. Prawie umarły z głodu, jednak natknęły się na dom wykonany z przeróżnych słodyczy i zaczęły go jeść. Po zaledwie kilku kęsach, właściciel domu pojawił się na zewnątrz i ujawnia swą złą intencję. Więzi Jasia i Małgosie, aby ich dokarmić, a później zjeść. Małgosię jednak mianuje swoją służąca. Pewnego dnia czarownica traci cierpliwość i postanawia upiec rodzeństwo w piekarniku. Pokazuje jednak Małgosi, jak to zrobić. Dziewczyna korzysta z okazji, wpycha czarownicę do środka, a ta spaliła się żywcem.

Porównanie pani Kindergrubber do czarownicy z "Jasia i Małgosi" ujawnia się w dzienniku Frankie z serii "Classroom". Wyjaśniono, że Kindergrubber nie chce sprawdzić, czy piekarnik studenta jest wystarczająco gorący, aby rozpocząć pieczenie, ponieważ, "całkowicie się ich boi". Świadczą również o tym niemieckie korzenie nauczycielki.

Relacje

Rodzina

Nie wiadomo nic o rodzinie pani Kindergrubber.

Przyjaciele

Nie wiadomo czy Kindergrubber ma jakichś przyjaciół.

Miłość

Obecnie nie ma żadnych informacji o domniemanym mężu pani Kindergrubber.

Zwierzę

Nie wiadomo czy Kindergrubber ma jakiegoś zwierzaka.

Ciekawostki

  • Ukończyła Instytut Kulinarny Braci Grimm z Licencjatem Sztuki pieczenia.
  • Skończyła Szkołę wyrabiania słodyczy H. C. Andersena z Licencjatem Wyrabiania słodyczy.
  • Jej ulubione powiedzenie to: "Sama z ciebie skóra i kości".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki