Fandom

Monster High Wiki

Pan Mumia

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Panmumia.png

Pan Mumia - nauczyciel matematyki i katakumbiarstwa w Straszyceum.

Osobowość

Pan Mumia jest wielkim pasjonatem wykładanych przez siebie. Ciężko pracuje, żeby doprowadzić swoich uczniów do podobnego stanu i zawsze przestrzega szkolnej dyscypliny. Podczas lekcji katakumbiarstwa za każdym razem przypomina o procedurach bezpieczeństwa. Lubi przechwalać się swoją wiedzą i ciekawymi wydarzeniami ze swojego życia kiedy tylko ma okazję przy czym zawsze udaje skromnego.

Wygląd

Pan mumia jest cały owinięty białymi bandażami. Jedyne rzecz, która nie jest nimi owinięta, to jego błękitne oczy. Mężczyzna nosi również czerwony krawat oraz granatową kamizelkę ze złotą odznaką.

Klasyczny potwór

Mumia egipska.jpg

Mumia to nazwa wywodząca się z arabskiego słowa pochodzenia perskiego mumija oznacza jące smołę, a właściwie bitumin, określająca zmumifikowane (zabalsamowane) ciało człowieka, zabezpieczone przed rozkładem odpowiednimi zabiegami i substancjami. Słowo to odnosi się zazwyczaj do mumii egipskich – ciał faraonów i dostojników starożytnego Egiptu. Mumifikację zwłok dostojników stosowali również Inkowie w Ameryce Południowej. Mumifikacja miała na celu zachowanie życia wiecznego. Wierzono, że jeśli mumia zostanie zbezczeszczona, dusza zmumifikowanej osoby nie zostanie rozpoznana przez bogów i na wieki będzie się błąkać pomiędzy światem żywych i umarłych. Była to najgorsza rzecz, jaka mogła się przydarzyć człowiekowi.

Relacje

Rodzina

Nie wiadomo nic o rodzinie pana Mumii.

Przyjaciele

Pan Mumia ma dobre kontakty z głównymi bohaterkami książek z serii Przyjaciółki. To z nich dowiadujemy się, że Rochelle Goyle namówiła nauczyciela na przypominanie uczniom o bezpieczeństwie w trakcie zajęć praktycznych z katakumbiarstwa.

Miłość

Nie wiadomo czy pan Mumia jest w kimś zakochany.

Zwierzę

Nie wiadomo czy pan Mumia jest właścicielem jakiegoś zwierzaka.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie pochodzi z Egiptu.
  • Ukończył Kolegium Nauczycielskie Króla Tut.
  • Ma ukończony Licencjat z Architektury.
  • Ukończył Aleksandryjski Instytut Technologii.
  • Jest magistrem inżynierii oraz geometrii euklidesowej.
  • Jego ulubione powiedzenie to "Wiedza jest lekarstwem na każdą klątwę".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki