Fandom

Monster High Wiki

Pan Gdzie

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Where Icon.jpg

Pan Gdzie - nauczyciel, potrafi być niewidzialny. Pojawia się w niewyjaśnionych okolicznościach.

OsobowośćEdytuj

Pan Gdzie jest intelektualistą, człowiekiem kultury oraz bardzo wyrafinowanym. Często zachowuje zimną krew w sytuacjach, które mogą gniewać innych nauczycieli. Dodatkowo jest bardziej skłonny doradzać uczniom niż ich krytykować. W zamian za to, jest lubiany przez studentów.

WyglądEdytuj

Pan Gdzie jest niewidzialnym mężczyzną. Kiedy jednak się pojawia, owinięty jest białymi bandażami. Dodatkowo, ma na sobie również okulary w żółtych oprawkach, brązowy beret, pomarańczowy szalik oraz kremowy płaszcz.

Klasyczny potwórEdytuj

Invisible-man.jpg

Postać pana Gdzie oparta jest na postaci naukowca z powieści science fiction "The Invisible Man" H.G. Wellsa. Prawdziwe imię Niewidzialnego człowieka to Dr Griffin (w filmie dr Jack Griffin). Używał siebie jako królika doświadczalnego w doświadczeniach optycznych, ostatecznie stał się niewidzialny. Przez to nadużywał swojej władzy, która i tak była dość wysoka. Spowodowało to jego upadek. Po śmierci, jego ciało stało się ponownie widoczne.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Nie wiadomo nic o rodzinie pana Gdzie.

PrzyjacieleEdytuj

Można zauważyć, że pan Gdzie jest bardzo lubiany przez swoich uczniów.

MiłośćEdytuj

Nie wiadomo nic o miłości pana Gdzie.

ZwierzęEdytuj

Nie wiadomo czy pan Gdzie ma jakiegoś zwierzaka.

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje teoria, że nazywa się Pan Znikomy lub Pan Nikt. Można go znaleźć w numerze magazynu MH.
  • Pan gdzie w filmie "Upiorne Połączenie" używał (dla Clawdeen Wolf) śmierdzącej wody kolońskiej.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki