Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Viperine Gorgon

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Viperine diary.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Viperine Gorgon z linii 'Frights, Camera, Action!'.

OkładkaEdytuj

Nie będziesz w stanie zrobić ze mną nic, jeśli czytasz mój pamiętnik.

Sierpień, 2Edytuj

O zgrozo! Dzisiaj ponownie się spóźniłam! Nie wiem, dlaczego nigdy nie jestem na czas, ale kontrolowanie tych żmij jest takie uciążliwe! Jak tylko doprowadzę swoje włosy do sssstrasznego wyglądu, żmije je wyśmiewają, a ja spędzam następne dwadzieścia minut, próbując ponownie je ułożyć. Dzisiaj absolutnie nie mogę się znów spóźnić, w przeciwnym razie będę musiała musiała pogodzić pracę na planie z pracą przy sesji, czego NIE CIERPIĘ. Jeśli miałabym wybrać jedną rzecz, którą lubię robić, to upewnianie się, że wykonany przeze mnie makijaż jest perfekcyjny! W każdym razie, znalazłam Veronicę czekającą na mnie w swojej przyczepie. Dzięki wielkie, że ma tyle zrozumienia dla mnie! Zabrałam się za jej makijaż, zaczynając od podkreślenia linii oczu. Veronica i ja możemy rozmawiać godzinami, dyskutując przy okazji o wszelkich nowościach na planie. Czasami podczas naszych rozmów, tworzę totalnie odjechane metamorfozy, a to wszystko dzięki kredce do oczu i błyszczykowi. Kiedy kończyłam, nakładając ostatnie krople mascary, goblin z produkcji zawołał Veronicę na plan. Szybko dokończyłam swoje dzieło i uśmiechnęłam się, bo moje żmije rozrzuciły puder. Opadłam na pobliskie krzesło i westchnęłam. Zastanawiałam się, który cień do powiek użyć przy następnej scenie.

Sierpień, 10Edytuj

Wreszcie przyjechała moja nowa paleta do makijażu! Prawie umarłam, kiedy oglądałam kolory, których w życiu jeszcze nie widziałam. Jest tak wiele różnych sposobów, by połączyć te wszystkie barwy i nie mogę się doczekać, aby pokazać je Veronice. Ona na pewno będzie chciała ich użyć przy kilku scenach! Poważnie, ta paleta jest tak niesamowita, a kolory przypominają mi passeiq de scancia w Barcelgroanie. Niektóre z moich najlepszych makijaży zaczerpnęłam właśnie z passeiq - chodzenie do bulwaru, na zakupy z mamą. W słoneczne dni, passeiq będzie praktycznie niepotrzebnie błyszczał więc należało zmienić kolor błyszczyka na najbardziej przerażający, jaki miałam. Czasami, gdy jestem tutaj, na planie, hałas przypomina mi ukochaną Barcelgroanę - malowanie paznokci czy zakupy do wyposażenia nowej kosmetyczki. Na szczęście, mój wyjazd doń zbliża się wielkimi krokami!

Sierpień, 15Edytuj

Kiedy dzisiaj wychodziłam, dostałam wiadomość od mojego kuzyna Deuce'a. Nie widzimy się zbyt często, ale staramy się utrzymywać kontakt. Oboje uwielbiamy okulary, chociaż mam ich więcej, bo uważam, że są ostatnio bardzo modne. Z drugiej strony musimy osłaniać nimi nasze oczy, żeby nie zamienić naszych przyjaciół w kamień. Tia, ja i Deuce jesteśmy jedynymi gorgonami, które mają taką moc. Nie każdy potwór jednak o tym wie, co czasem jest dość drażniące.

Więcej w Fandom

Losowa wiki