Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Skelity Calaveras

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Skelitadairy100.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Skelity Calaveras z linii 'Scaris: City of Frights'.

Okładka

Ten Szkicownik należy do: Skelity Calaveras

15 czerwca

Można by pomyśleć, że gdyby nie szkoła, miałabym dużo więcej czasu wolnego. Mimo to nawet latem przez moje życie domowe jestem bardzo zajęta! Mam wtedy wiele przyjęć do zaplanowania i wielu przyjaciół, którym trzeba pomóc. Bolałyby mnie kości, gdybym nie powiedziała, że tego nie lubię. Jedna z moich kuzynek miała w zeszłym tygodniu Quinceanscarea. Byłam u niej aż cztery noce pod rząd, przygotowując jej sukienkę. Było warto, bo wyglądała w niej przerażająco pięknie! Zaparło mi dech, kiedy wkroczyła na fiestę. Jestem ogromnie wdzięczna Tii Catrina, że dała mi tyle świeżych pomysłów! Nie potrzebuję podziękowań. Wystarczą mi uszczęśliwione twarze moich bliskich. :)

22 czerwca

Hijole! Wiecie, że w tym roku wypada Święto Cukrowych Czaszek?! Prawie o tym zapomniałam, jednak dzisiaj rano zobaczyłam potworne ozdoby wiszące na całym placu. Teraz wydaje się, że całe miasto jest przygotowane do wielkiego świętowania. Nie jest to duży festiwal, ale jest to jeden z tych dni, w których wspominamy naszych przodków poprzez taniec, śpiew i zabawę. Tak wiele amighouls poprosiło mnie o wykonanie stroju na tę imprezę, że postanowiłam, że uszyję je dla wszystkich! Na szczęście świetnie posługuję się igłą. Widziałam nawet plakat mówiący o tym, że zespół mojego dziadka Los Locos DeDos będzie tu, na festiwalu! To podsunęło mi do głowy pewien pomysł... Czy uda mi się ją ściągnąć?

29 czerwca

Czuję głęboko w kościach, że wkrótce stanie się coś wspaniałego! Ciekawe tylko co? Potwory w moim mieście wywiesiły kolorowe sztandary, wykonane z nici kaczeńców, które przemierzają niebo jak paski na huipil. Que linda! Zrobiłam tyle szkiców, że nawet nie wiem, czy będę mieć wystarczająco dużo czasu na uszycie strojów dla moich przyjaciół na festiwal, nie mówiąc już o specjalnym stroju dla siebie. Na razie jednak, nadszedł czas, aby wypróbować mój specjalny sos. W końcu Święto Cukrowych Czaszek bez niego to żadne święto!

2 lipca

Znasz wyrażenie "przetańczyć całą noc"? Właśnie to zrobiłam! W dodatku nadal nie mogę przestać tańczyć, choć słońce wzeszło wiele godzin temu. Kiedy festiwal się zaczął byłam zdenerwowana, widząc moich przyjaciół bawiących się lepiej niż ja. Później jednak Los Locos DeDos zagrał moją ulubioną piosenkę. Wtedy właśnie zaczęłam pląsać - lekko, jak mój motyl, Nati. Miałam na sobie garnitur, który wykonałam samodzielnie, na cześć mi abuelo. Srebrzyste ćwieki błyszczały w tańcu, a moi przyjaciele wiwatowali i tańczyli razem ze mną. Nigdy nie myślałam, że kiedyś będę się tak wspaniale bawić. Dodatkowo dziadek był ze mnie dumny! Mimo to, uczucie w kościach nie zniknęło, ale nasiliło się. Ciekawe, co to oznacza...?

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki