Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Robecci Steam

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Robecca Basic diary.PNG

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Robecci Steam z linii 'Between Classes'.

OkładkaEdytuj

Wybuchnę ze złości, jeśli przeczytasz mój pamiętnik.

19 września Edytuj

Nasz dzisiejszy nocny pokaz był porywającym sukcesem. Moje odrzutowe buty sprawiły się idealnie, po tym jak mój tata wprowadził kilka poprawek i dzięki temu byłam w stanie wykonać mój numer w taki sposób, że cała widownia na moment wstrzymała oddech, a jednocześnie było to dla mnie całkowicie bezpieczne. Tata był tak zadowolony, że pozwolił mi pojechać pociągiem jutro rano zamiast dzisiaj w nocy, dzięki czemu mogłam zostać i wziąć udział w rundzie maxjazdy na wrotkach. Byłam tak podekscytowana, że mój bojler był bliski wybuchu! Żałuję jedynie, że tata nie zdążył naprawić mojego wewnętrznego zegara zanim odszedł. Cóż, nie będę się dziś tym zamartwiać, bo jestem pewna, że będzie mógł rozwiązać ten problem, gdy nazajutrz się spotkamy.

20 wrześniaEdytuj

Mróz dochodzący z mojego paleniska dzisiejszego ranka mnie rozdrażnił! Przegapiłam kolejną wizytę z powodu niezdolności mojego wewnętrznego zegara do utrzymania prawidłowego czasu. Teraz, gwoli wyjaśnienia, są terminy i są terminy - jedne wybaczają modną zwłokę pozwalającą na wielkie wejście, ale gdy punktualność jest wymagana do ostatniej sekundy jak w przypadku złapania pociągu, który odjeżdża w samo południe a ty przyjechałeś pół godziny po odjechaniu wspomnianego pociągu to znak, że dziś będzie mną rządzić rozdrażnienie. W ten sposób znalazłam się stojąc na peronie z parą wychodzącą z moich uszu i spiętrzonym wokół mnie bagażem. Z daleka musiało to wyglądać jakby jakiś potwór zrobił kabinę z walizek na peronie a po ukończeniu swojej roboty świętował przez zapalenie ognia w piecyku. Musiałam wysłać ojcu telegraf informując go o mojej sytuacji i zapewniając go, że na jutrzejszy pociąg będę na czas, nawet gdybym miał spędzić noc na platformie. Na szczęście nie doszło do tego bo gargulec, który zawiózł mnie z pensjonatu panny Kindergrubber na dworzec kolejowy nadal był dostępny by zawieźć mnie z powrotem. Moja opieszałość na dworcu przynajmniej pozwoli mi wziąć udział w balowej gali urodzinowej na cześć panny Draculaury. Jest córką bardzo sławnego i dobrze usytuowanego wampira imieniem Dracula. Jestem podekscytowana możliwością poznania ich znajomych. Byłam zachwycona kiedy dowiedziałam się, że pan i pani Stein przyjechali do miasta tym samym pociągiem, na który ja się spóźniłam! Dr. Stein jest najbardziej cenionym znajomym mojego ojca, a on i jego żona wezmą udział w balu i zaproponowali mi, że będą moimi przyzwoitkami, dzięki czemu nie będę musiała się przedstawiać nikomu bez nadzoru.

21 wrześniaEdytuj

Przyjęcie było wspanialsze, niż mogłem sobie wyobrazić. Każda istota była ubrana w ich najlepszych i widziałem wiele znanych potworów i digniscaries. Draculaura nie mógł być bardziej miły i uprzejmy gospodarz. Nie wiem, skąd wiedziała, brakowało mi mój pociąg, ale zrobiła, i był bardzo szczery w jej wyraz szczerej troski o mojej sytuacji. I natychmiast został wciągnięty do jej kręgu, kiedy wprowadził mnie do swoich przyjaciół z taką szybkością, że prawie nie pamiętał duszę, gdy była przez. Kilka z nich nie widział mnie wykonać jednak i były dość chętnie wysłuchaniu moich opowieści odważnych zrobić. W końcu przeprosił się, aby zjednoczyć się z doktorem i pani Stein, jak nie chcą pojawiać się niewdzięcznym lub niegrzeczny dla dobroci oni pokazano na eskortowanie mnie na imprezę. Nie widziałem żadnego z nich w tłumie, więc udałem się w stronę grupy osób, gdzie żywa dyskusja zdawały się być w sposób, o tym, co się jeden prawdziwy potwór. Najbardziej vocal grupy był dość korpulentny goblinów z binokle, zębów wybitnych i absurdalnie uszach owłosione:

Cóż, oczywiście, że nie jest i jak ona może być? Cud współczesnej szalonej nauki? Być może. Prawdziwy potwór? Nigdy. Kształtowaniu się flotsam i jetsam z laboratorium w pozory stworzenia nie czyni to stworzenie potwora każdy bardziej niż kocięta urodzone w piecu sprawia im bułeczki. Czy wiesz, stary wariat, geniusz, choć może on być, nalega na wywołanie jej córkę? Jeszcze bardziej absurdalne jest to, że odnosi się do niego jako ojca. W przypadku pary mogą zastąpić krzyki.

Czułem się tak, jakby jakiś potwór rzucił garść piasku do moich biegów i pomyślałem: "Czy to, co każdy potwór wierzy?" I miał się odwrócić i spokojnie powróciły do ​​tłumu, gdy czułem się bardzo duży, ale delikatnie rękę na ramieniu i mniejszy, ale uspokajająco firma jeden na drugim. Następnie głos, od razu uspokaja mnie i trudne do głośnika powiedział: "Być może Herr Goblin to obchodzi wymówić nas albo kotek lub rożek wtedy." Przypuszczam, że to był unladylike abym cieszył panikę widziałem na jego twarzy, gdy spojrzał z Dr Stein pani Stein do mnie, ale ja nie. Goblin szybko wyjąkał pretekst i bezceremonialnie uciekł z pokoju. Później, Dracula znalazłeś nas i zaoferował swoje szczere przeprosiny. "Panna parę Żałuję, że nie, że słyszał taką zniewagę swoim monsterhood ale że zostało wypowiedziane w ogóle. To nie jest opinia dzielone w tym domu. Proszę przyjąć nasze szczere przeprosiny". We rozmawiał jeszcze kilka minut i wyjechał do udziału innych gości. On jest rzeczywiście prawdą, delikatny-potwór i reszta gali był tak wspaniały, że to wszystko, ale przyćmił jeden krótki moment przykrości.

22 wrześniaEdytuj

Dziś jak byłem pakowania zostawić pod punktualny Miss Kindergrubber oczu, otrzymaliśmy wiadomość od stacji kolejowej, że kiedyś w nocy bardzo duży i raczej agresywne smok osiedliła się w głównym tunelu kolejowego pomiędzy tu i gdzie było spotkać ojca. Dzięki smoka wielkości i zabarwienie to uważa się, że może to być przygotowanie do hibernacji. Jeśli tak jest w istocie, mogłem być linka tutaj do wiosny. Choć plany były wykonane, aby wysłać do donosiciela smoka nie było żadnych gwarancji. Skleić moje biegi i rdzę moje łożyska! Co mam teraz zrobić?

1 październikaEdytuj

Przeszedłem wiele dzisiaj w dobrym towarzystwie doktora i pani Stein. Przypuszczałem, że naukowa ciekawość doktora Steina będzie uwagę na niuanse mojej natury mechanicznej, ale oprócz kilku uprzejmych pytań dotyczących zużycia energii przez większość rozmowy skupionej wokół mojej relacji z ojcem. Mieli wiele pytań na temat wyzwań wynikających danego dnia budzi się jako w pełni uformowanego potwora w jej nastoletnich lat i jak mamy do czynienia z tymi wyzwaniami, jak w rodzinie. I przyznał, że choć droga nie zawsze się do sprawnego podróżowania uczyliśmy się poruszać bardziej żmudne fragmenty tym razem. Kilka razy podczas tych rozmów, że wydawało mi się, że pani Stein chwycił dłoń doktora mocniej i kilka razy wydawało się być niezdecydowany zadać pewne pytania. Przeprosiłem się w jednym punkcie, aby dodać wodę do mojego kotła, jak czułem się trochę mało. Wróciłem usłyszeć Stein panią zapytać Dr Stein w ich ojczystym niemieckim: "Werden wir jemals ein eigenes Kind haben", na co on odpowiedział. "Wenn Die Zeit gekommen ist, das verspreche Ich dir werden wir es" mogę powiedzieć, że miałem przerwany prywatną chwilę więc próbował zmienić temat pytając Dr Stein, czy może on mieć pomysł, dlaczego mój wewnętrzny zegar nie mógł utrzymać odpowiedni czas. Roześmiał się na moją prośbę i przez chwilę poczułem się zakłopotany, aż doktor Stein powiedział: "To było moje doświadczenie, że nie ilość regulacji jest wystarczający do ghula bieg na czas." W tym Dr Stein otrzymał od Pani figlarnie kran Stein i kontynuował: "Poza tym, że twój ojciec jest przede wszystkim mechaniczne szalony geniusz na świecie i byłoby aroganckie mnie do spekulacji." Skończyło się nasz czas razem z obietnicą spotkać się ponownie. Jestem już doczekać tego.

15 październikaEdytuj

Dostałem telegram od ojca rano informując mnie, że przystępuje zespół ustawiony zbadać nowo odkryte obszar katakumb. Brakuje mi mojego ojca i czekamy na tego smoka poruszającego się więc możemy być zjednoczona. Dziś wieczorem jednak będę jeździć w labiryncie z miejscowego klubu przed zespołem gargulce z reputacją raczej niesmaczny. Jestem przekonany, będziemy zwyciężać.

20 październikaEdytuj

Pamiętam wszystko, co mi się stało, aż do ostatniej chwili I Jeździłem w labiryncie. To było wszystko, co mogłem zrobić, aby codziennie oprzeć się pokusie, aby pozwolić moje życie iść do rdzy.Najwięcej trudności ma pochodzić z moim ojcem nie jest tutaj.Zespół badaczy, że nigdy nie dołączył wrócił z katakumb. Minęło sto lat, ponieważ każdy potwór ich nie widział, ale wiem, że są one nadal próbuje odnaleźć drogę do domu, bo Ghoulia Yelps, jak niesamowite i inteligentny ghoul, jak zawsze była, jest po wieści żadnych i wszystko, o drużynie, ponieważ przed i została odkryta i ponownie. Ona mówi, że to jest wielka tajemnica i że było wiele książek o ich tajemniczym zniknięciu. Ona również powiedział mi, że sześć miesięcy temu komunikat był zapisany na ścianie jaskini wcześniej nieodkrytych. To czytaj po prostu: "Przekaż do naszych rodzin. Dalej do naszej nadziei." Został on podpisany przez mojego ojca i datowane na trzy miesiące przed odkryciem Caverns. Ghoulia też pomógł mi znaleźć ojca starego laboratorium, w którym byłem zachwycony Captain Penny, mechaniczny ojciec pingwin zbudowany dla mnie. Biedactwo w ​​ogień całkowicie wyszedł i kiedy mam go uruchomić ponownie był tak podekscytowany, że prawie wiał uszczelkę serca. Ja nadal mieszkają w Panna Kindergrubber tych, kto jest teraz nauczycielem w liceum Monster i to ona przekonała mnie, aby zapisać. Mimo, że czuję się dość staroświecki i jestem zaznajomiony z dużo obecnej technologii moi nowi przyjaciele są bardzo przejmującego i ... strasznie słodkie.

15 listopadaEdytuj

I stały się reacquainted z Dr Stein i jego narzeczonej przez ich córkę Frankie. Dr Stein był szczerze przepraszał, że nie jest w stanie zmontować mnie po wypadku. "Jesteś bardzo skomplikowane ghoul i obawiałem się ja zniszczyć cię dalej." Zapewniłem go, że nie żal mi prowadzi i nie. Dr Stein nawet wstawił się w moim imieniu z Headless Bloodgood Dyrektorka, gdy powiedziała mi, że nie mogę wykonać mój akt scaredevil w środku karnawału w szkole, jak myślała, że ​​to zbyt niebezpieczne. I nie wiem, co Dr Stein powiedział ale dyrektorka ustąpił i mogłem dać dwa występy z bis. To był naprawdę epicki sposób, aby przynieść trochę starej szkoły do nowej i otrząsnąć niektóre rdzy w procesie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki