FANDOM

Okładka

Jeśli czytasz mój pamiętnik, to zasługujesz na straszliwe łańcuchy aresztu!

5/10

Znów mam śmiertelnie poważne problemy. Kiedy malowałem sprayem szkolne szafki, złapali mnie Potwodyżurni pilnujący korytarza. Myślałem, że farba zdąży zniknąć, zanim zauważą. Protestowałem przeciw straszliwym łańcuchom aresztu - Potwodyżurni i Pani Dyrektor są tacy niesprawiedliwi! I teraz noszę jeszcze więcej łańcuchów. O ironio!

5/15

Zdarzyło się coś strasznie fajnego! Stałem przy szafce i patrzyłem w lusterko po wewnętrznej stronie drzwiczek. Jestem pewien, że widziałem gościa w okularach przeciwsłonecznych odbijającego piłkę do straszykówki w korytarzu za mną! Odwróciłem się, ale nikogo tam nie było! Najdziwniejsze jest to, że on wcale nie był przejrzysty. Chyba był...nie-duchem!!!

5/19

Poszedłem do upiornej stołówki, żeby troszkę podrasować mój mural. Przez "podrasować", rozumiem namalowanie go od nowa, ponieważ znikofarba zdążyła już wyparować. Ale złapali mnie Potwodyżurni. Kiedy próbowałem im się wymknąć - skąd miałem wiedzieć, że upiorna stołówka jest takim okropnym torem przeszkód?! - nagle pojawiła się przede mną upiorka, z którą się zderzyłem! Więc dzięki niej mam teraz na sobie jeszcze więcej łańcuchów. Ale... ona była całkiem fajna. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się tu pojawi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki