Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Niewidzialnego Billy'ego

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

8.1

Nie jestem żadnym duchem ani fantomem. Jestem niewidzialny. Wygląda na to, że na początku każdego roku szkolnego muszę wszystkim o tym przypominać. Zupełnie jak dziś, gdy spóźniłem się na lekcję pana Paskudnego. Pan Paskudny nigdy nie daje szóstek i nie akceptuje spóźnialstwa. Zazwyczaj na początku lekcji zamyka drzwi do swojej klasy na klucz i nie otwiera ich aż do kolejnej przerwy. Spóźnialscy zostają zamknięci na zewnątrz i w rezultacie trafiają do kozy. Mówię "zazwyczaj", ponieważ w zależności od tego, jak bardzo pan Paskudny pochłonięty jest daną lekcją, czasem zdarza mu się zapomnieć o przekręceniu klucza w zamku. Tak właśnie stało się dzisiaj, postanowiłem więc zaczekać, aż nauczyciel odwróci się plecami do klasy, a następnie wślizgnąć się przez drzwi i bezszelestnie udać się na swoje miejsce. Na moje nieszczęście w ostatniej chwili pan Paskudny odwrócił się i zauważył zamykające się za mną drzwi. Zostałem nakryty. Po lekcji rozmawiałem z Mannym i Rossem. Musiałem im wytłumaczyć, czemu po prostu nie przeszedłem przez drzwi. Zacząłem się tłumaczyć, ale w końcu rzuciłem tylko: "Zapomniałem zdjąć buty". Nie zostałem, aby wysłuchać odpowiedzi. Czasem wydaje mi się, że nie można być wystarczająco niewidzialnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki