Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Lagoony Blue SO

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

OkładkaEdytuj

Jeśli wybierasz się do nurkowania w moim dzienniku, upewnij się, że umiesz pływać.

15 wrześniaEdytuj

I wreszcie wielki pokładzie fali, że mój przyjaciel w dół pod zamówienie dla mnie. Nie mogę się doczekać, aby spróbować go na cyklopa, Dungeon Plaża czy może Drzewa duch. Oczywiście teraz, że szkoły w I nie można po prostu zdjąć, gdy chcę. Mam nadzieję, że nie będzie niektóre potwory pęcznieje nad jednym z naszych wakacji - płetwy przeszedł do tej pory.

25 wrześniaEdytuj

Warunki były idealne surfingu spotkać dziś i udało mi się zdobyć mój pierwszy 10 w tym sezonie się tej fali zabójcy, że zupełnie czuła oddech na karku. Myślałem, że to będzie jeść mnie przy życiu, ale to tylko postrzępione mi trochę, a potem pozwól mi uciec. Draculaura, Frankie, Clawdeen i Clawd wszyscy wyszli oglądać co było niesamowite tylko ... Gil miał być tam, ale nie był. On texted mnie po było po wszystkim powiedzieć, że Frankie przysłał mu film z fali i że jestem całkowicie Bonzer ... Nie miałem serca powiedzieć mu, nie potwór używa tego słowa, ale już jest taki uroczy kiedy próbuje używać slangu z antypodów. Powiedział też, że był zupełnie przykro, że nie może zrobić, ale miał jakieś rzeczy rodzinnym wymyślić i nie mógł się z niego. Powiedziałem mu żadnych zmartwień, ale byłem nieprzyjemny, że go tam nie było do mnie jeździć.

28 wrześniaEdytuj

Dziś wywieszony z Abbey Bominable. Jest nowa w tym roku i myślę, że została o twardej odchodzenie tego. Jej rodzina mieszka drogę w góry i tak Abbey pozostaje z Headless Bloodgood dyrektorka ciągu tygodnia, więc nie ma ona do góry i na dół wędrówki każdego dnia. Ona nie może nawet liczyć na powołanie do domu każdą przyczynę dzień nie mają telefonów komórkowych na górze, które można całkowicie dotyczą ponieważ mój tata nie ma jednego albo. Oczywiście, że nie mieszka w miejscu, które nie do końca przyjazny dla elektroniki. W każdym razie, powiedziałem jej, że zrozumiałem, jak trudno jest się w obcym miejscu, z dala od przyjaciół i rodziny, gdzie nie potwór mówi w twoim języku i naprawdę rozumie swoją kulturę. Nawet przy dużych Potwora gdzie są wszelkiego rodzaju potwory z najróżniejszych miejscach to może jeszcze trochę potrwać, aby nogi morze. Więc kiedy zapytała mnie, czy była jakaś dziewczyna ryb - :) - ja się roześmiać, ale niech wie, że nie śmiał się do niej i nawet chciała odejść zrobiłem jej wrócić i rozmawialiśmy przez długi czas. Abbey jest bardzo ... bezpośredni. Ona również jest bardzo wysoki i dość silny, więc myślę, że niektóre potwory się timidated przez nią. Ale wiesz co? Ona jest również przerażające słodki i zabawny. Kiedy powiedziałem jej, że jej umiejętności językowe były w porządku, powiedziała: "Nie są to obrzydliwe." Nie wiem, czy ona rozumie, co przed chwilą powiedział, ale pęknięty mały uśmiech i powiedział: "To jest żart." Myślę, że Abbey będzie dobrze w MH.

7 październikaEdytuj

Cyklon plotka trafić do szkoły dzisiaj i prawie odwrócił całe miejsce do obszaru katastrofy. Mama powiedziała mi kiedyś, że są trzy rzeczy, każdy potwór powinien wiedzieć o burzy:

1. Nie można zatrzymać burzę, będąc w środku.

2.Burza wydobywa najlepsze i najgorsze w każdym potworem, który przechodzi przez jeden.

3. Burze się znacznie dłużej, aby posprzątać po niż w rzeczywistości ostatnim.

Fakt, że wychowałem się na oceanie, widziałem i było przez kilka cyklonów potwora, ale nigdy nie zorientowali mama zasady burza miałaby zastosowanie do tego rodzaju sytuacji.

12 październikaEdytuj

Pani Dyrektor Głowenia Krewnicka chce nam się pisać o naszym dziedzictwie potwora o tej książce, że chce złożyć i dać się do nas wszystkich na koniec roku. No dobrze - to powinno być łatwe lub ewentualnie nie. Problem jest mój tata jest bardzo prywatne potworem i nawet koledzy z mojego zespołu surfować znam go bardzo dobrze i to po roku jest wolontariuszem w naszych konkursach. Dopóki nie spotkał mnie mama ledwo miał żadnego kontaktu z suchymi potworów ziemi w ogóle. "Mama przedmiotu nie jest dokładnie suche monster land albo - że jest nimfa oceanu. Wciąż mieszka w tym samym słodkim grocie trochę straszny jak ona, gdy tata poznał i poślubił ją. Będąc nimfa oznacza, że ​​mama może zostawić wodę i spędzać czas na lądzie, tak długo jak ona nie podróżuje zbyt daleko od jej groty inaczej dostaje bardzo słaby. Tata tylko zostawić wodę na bardzo krótki okres czasu i to tylko wtedy, gdy istnieje realne awaryjne - jak kiedyś, gdy byłam mała fry grałem na szczycie tej skały i nie zauważył fala wychodzi. Kiedy w końcu zwrócić uwagę odkryłem, że w czasie odpływu było daleko od góry tej skale, gdzie byłem na dole tej skały, która została teraz wystaje z piasku. Mama nie mogła przyjść i mi pomóc bo byłem zbyt daleko od groty i byłem zbyt mały, aby wspiąć się na własną rękę. Pamiętam, słońce jest bardzo gorąco, a moja skóra zaczęła nie tylko wyschnąć, ale spalić. Byłem naprawdę przerażony, a ja myślałem, że nigdy nie zamierzał zejść kiedy usłyszałem mój tata dzwoni imię moje, "Lagoona jest w porządku - jest odważny i skok do mnie, więc możemy dostać się z powrotem do wody." Musiałem skoczyć trochę, ale nie za daleko bo tata wszedł prawie na szczyt skały po mnie. To było jeszcze daleko od tej skały z powrotem do wody, choć i to nie mogło być łatwe w moim tatą do przekroczenia tej odległości dwa razy. Powiedział mi później, że będąc na ziemi dla niego było jak pływanie przeciwko najsilniejszym prądu w oceanie i nie jest w stanie odpocząć. I recon mieć najlepsze z obu mama mnie i taty, choć odkąd jestem w domu, gdy jestem w wodzie, ale nie czuję się obco, kiedy jestem na lądzie.

16 październikaEdytuj

Mad Science klasy został odwołany dzisiaj po biedny Heath Burns niech jego impulsywny charakter uzyskać najlepsze z niego. Kilka z nas wszedł do klasy, tak jak Pan Hackington zakończeniu rozpakowywania duży kawałek sprzętu laboratoryjnego. Powiedział, że to prezent dla szkoły od byłego ucznia, który był już znany szalony naukowiec. Wyglądał jak potwór polu wielkości buta stojącego na jej końcu i pomalowano cały czarny z wyjątkiem jednego przycisku błyszczące metalowe połowie drogi na jednym z jego boków. Pan H. miał właśnie powiedzieć, co to było kiedy został wezwany do biura z jakiegoś powodu. Ostatnią rzeczą, powiedział przed wyjazdem było "Dobrze mi trochę Pandoras - dotykowy nikt box, kiedy odejdę." Oczywiście Heath był z krzesła i stojących w polu, jak tylko pan Hackington wyszedł z room. Czasami Deuce będzie kamień Heath, zanim będzie mógł się w kłopoty, ale to Deuce czas tylko pokręcił głową i powiedział: "On musi się kiedyś nauczyć." Heath tylko się roześmiał i powiedział: "Co?" "Nic się nie stało - oglądać" Heath. wciśnięty przycisk i nie było hałasu jak czajnik herbaty sprawia, że ​​tuż przed zaczyna gwizdać. Heath odskoczył i hałas zatrzymany. Myślę, że wszyscy już trzyma nasze oddechy ... przynajmniej ci z nas, którzy oddech ... bo wszyscy niech je na raz, Heath, że było śmieszne i wrócił na pola i oparł jego stronie. "Zobacz mówiłem nic nie jechało hap ..." było wszystko, wyszedł jako panel w oknie otwarte i dwie macki wystrzeliły i pociągnął Heath in panel natychmiast zamknięte i mogliśmy usłyszeć Heath krzyczeć o pomoc, a wiele walić i co brzmiało jak rozpryskiwania. Pan Hackington wrócił w tym momencie i musi zorientowali się, co się dość szybko przyczynę pobiegł do biurka, chwycił coś, co wyglądało jak pilot zdalnego sterowania i wycelował w polu. Nagle panel w dolnej części okna otwierane i Heath kształcie pakiet owinięty w coś, co wyglądało jak Spider jedwabiu zanurzone w smole strzał się i odbił się po podłodze. Pan Hackington nas wszystko zostawić, zanim mogliśmy się dowiedzieć, czy Heath był w porządku, ale później w dzień dyrektorki Headless Bloodgood powiedział nam, że to będzie w porządku tylko on będzie potrzebował kilka dni wolnego od szkoły. Zły facet.

24 październikaEdytuj

Gil i mam do walki dzisiaj. Nie jestem nawet pewien, jak to się zaczęło, choć on nie wydaje się być nieco zajęci i crabby dziś. W każdym razie, jedna minuta byliśmy pływanie okrążeń w basenie MH i następnego byliśmy krzyczeć na siebie. Powiedziałem tylko, że powinniśmy mieszać nasze szkolenia z niektórych okrążeń w oceanie.Następną rzeczą, wiem, że oskarża mnie, że jestem snobem, który nie lubi świeżą wodę. Byłem całkowicie gęba uderzył. I krzyknął: "Gillington Webbera!" "Dlaczego mówisz takie rzeczy?" I nie sądzę, bym kiedykolwiek wykorzystał swoje pełne imię i nazwisko przed i wydawało się zatrzasnąć go z co funk był w. On przeprosił i wyszedł do basenu, ale później w dzień włożył straszny słodki kartę mojej szafce. Szkoda, że powie mi, co się dzieje, ale on całkowicie małże się jeśli wciskam go.

Więcej w Fandom

Losowa wiki