Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Kiyomi Haunterly

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Okładka

Czytanie mojego pamiętnika bez pozwolenia jest niehonorowe.

30/04

Ostatniej nocy śniło mi się, że biegłam, jakbym nie była duchem. Przy każdym kroku czułam pod stopami trawę i twardą ziemię. Chmury znajdowały się tak wysoko nade mną, że nie mogłam ich dotknąć, i musiałam omijać przeszkody, bowiem nie potrafiłam przez nie przenikać. Kiedy się obudziłam, starałam się przypomnieć sobie każdy najmniejszy szczegół tego snu i stało się coś niezwykłego. Nade mną pojawił się mały otwór. Do pokoju wlało się światło z innego miejsca, jakby od dziurkę od klucza rzeczywistości. Czy otworzyłam portal do świata snów? Westchnęłam, rozproszyłam się i to coś zniknęło.

01/05

Kiedy dziś szłam korytarzem, starając się nie złamać żadnej z wielu zasad Pani Dyrektor, usłyszałam nad sobą głos: "Hej, Kiyomi, któż to jest pogrążony w błękitnych oceanach smutku?". Spojrzałam w górę i zobaczyłam Portera, który płynął na plecach, a na jednym palcu trzymał puszkę znikofarby. Rzuciłam okiem na moje dłonie i rzeczywiście były niebieskie. Jak miałam mu powiedzieć, że jestem smutna z powodu snu?

04/05

O mój stworze. Czytałam encyklopedię portali i odkryłam, że: nie otworzyłam portalu do świata snów, ale do świata nie-duchów!

Więcej w Fandom

Losowa wiki