Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Jinafire Long NS

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Jinafire NS diary.png

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Jinafire Long z linii 'New Scaremester'.

Tydzień 1

Poniedziałek, 1: Spotkanie z ojcem na wycieczce w Monster High. Jestem pewna, że powie mi o utrzymywaniu honoru rodziny, co ja na pewno zrobię.

Wtorek, 2: Jazda na lotnisko. Chciałabym poprosić moich braci, ale wybuchłaby z tego powodu sprzeczka, który z nich byłby najbardziej godny.

Środa, 3: Pakowanie się - to zabiera trochę czasu.

Czwartek, 4: Wysyłanie wiadomości do Clawdeen - mam nadzieję, że nie pojawią się opóźnienia i przylecę na czas.

Piątek, 5: Rozmowa wideo z Cleo de Nile - od kiedy zatrzymam się w jej rezydencji na czas nauki, chciałabym się z nią dobrze poznać.

Sobota, 6: Przyjęcie pożegnalne - moi bracia wciąż myślą, że to była dla mnie niespodzianka, ale oni nie umieją dotrzymać sekretów.

Niedziela, 7: Herbatka z ojcem - wierzę, że nie będzie żadnego wykładu, tylko spokojny czas spędzony przed wyjazdem.

Tydzień 2

Poniedziałek, 8: Wyjazd. Jestem szczęśliwa, że przyjadę na miejsce w ciągu dnia.

Wtorek, 9: Przyjęcie powitalne w MH. Cieszę się na widok upiorów poznanych w Upioryżu, jak również tych nowych.

Środa, 10: Wycieczka po MH. Już poinformowałam Clawdeen o mojej chęci do zajęć z metalurgii.

Czwartek, 11: Zakupy. Cieszę się, że mam okazję zapoznania się z lokalnymi sklepami.

Piątek, 12: Gra w piłkę nożną? Znam tylko gry planszowe, więc ta może okazać się interesująca.

Sobota, 13: Piżama party w rezydencji państwa Yelps. Z niecierpliwością czekam na to nieformalne spotkanie upiorów.

Niedziela, 14: Cook out u państwa Wolf. W mojej rodzinie też razem gotowaliśmy. Ciekawe, jak będzie tutaj.

Notatki

Ross Palony zapisał mnie na konkurs jedzenia chilli. On jest bardzo odważny. Głupi, ale odważny.

Mam nadzieję, że klasy będą wyposażone w ławki z miejscem na ogon. Kurczę, on bardzo utrudnia koncentrację!

Tak Manny, mam oddech smoka pachnący jaśminem.

Tydzień 3

Poniedziałek, 15: Obiad ze Skelitą. Tęskniłam za moją przyjaciółką. Mamy dużo do nadrobienia.

Wtorek, 16: Wideo czat z tatą. Jestem podekscytowana, że mogę mu powiedzieć o rzeczach, które już robiłam i widziałam!

Środa, 17: Wycieczka po katakumbach z Operettą. Operetta łaskawie zgodziła się zabrać mnie i Catrine, by pokazać nam szkolne podziemia.

Czwartek, 18: Zapisanie się na zajęcia. Nowe tematy i nowi profesorowie. Jestem zaintrygowana możliwością dowiedzenia się czegoś nowego.

Piątek, 19: Herbatka z panią Krewnicką. Jestem zaszczycona jej zaproszeniem.

Sobota, 20: Wieczór poezji w Coffin Bean. Nazywa się to "otwarciem". Mam wrażenie, że będzie to niebezpieczne zarówno dla mówcy, jak i słuchacza.

Niedziela, 21: Dzień na plaży. Lagoona obiecała, że nauczy mnie surfować. Mam nadzieję, że to będzie fajne doświadczenie... oby.

Tydzień 4

Poniedziałek, 22: Lekcje języka zombie. Spotkałam się z Ghoulią, żeby go ćwiczyć. Rozumiem już wszystko, ale nadal pracuję nad wymową.

Wtorek, 23: Kupowanie prezentów dla rodziny Rochelle. Myślę, że przyniosę im upioryskie fromage i upiorne trufle.

Środa, 24: Zakupy z Catrine, Ghoulią, Cleo, Clawdeen i mną. Ghoulia przygotowała listę potrzebnych rzeczy do szkoły. Mam nadzieję, że będziemy mogły wybrać jakieś nowe stroje!

Czwartek, 25: Obiad ze starszym bratem. Powiedział, że jest w mieście w "sprawach biznesowych". Wydaje mi się, że po prostu chciał zobaczyć, jak radzi sobie młodsza siostra.

Piątek, 26: Spotkanie z Clawdeen i Skelitą. Clawdeen prosi Skelitę i mnie o ocenienie jej nowych projektów przy nachosach. Pyszne powołanie.

Sobota, 27: Noc filmów. Ostatni film Veronici Von Vamp. Muszę się przyznać, że jestem jej fanką.

Niedziela, 28: Przygotowania do pierwszego dnia szkoły. Co ciekawe, jestem zarówno podekscytowana, jak i pełna obaw, ale zawsze czuję się tak na początek nowej przygody.

Więcej w Fandom

Losowa wiki