Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Jinafire Long GaB

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Księżyc dziewiąty, 10 dzień

Zostałam poproszona przez Jane, Venus, Catrine i Cleo, abym zaprojektowała ich sukienki na taniec Gloom and Bloom. To wielki zaszczyt, by otrzymać takie zadanie. Nie mogę się doczekać, by rozpocząć prace.

Księżyc dziewiąty, 17 dzień

Pierwsza sukienka, którą projektuję, jest dla Jane. To będzie trudne, gdyż nie czuje się ona komfortowo stojąc w tłumie, dlatego też nie mogę wykonać czegoś, co jest głośne i przyciąga uwagę. Ale ona i tak zasługuje na coś, co odbiega od planu. Stworzyłam już projekt i uważam, że będzie on dobrze z nią współgrał. Potrzebuję jedynie jej aprobaty. Jane była nieco przestraszona, gdy pokazywałam jej strój, ale kiedy porozmawiałyśmy, wyczułam, że staje się ona coraz bardziej podekscytowana. Wreszcie powiedziała: "Jest świetna!", więc zadzwoniłam do Wydowny zapytać, czy nie pomogłaby mi z uszyciem jej. Jane poprosiła również o pasującą muchę dla jej leniwca-zombie - Needles. Myślę, że będą razem wyglądać doskonale dziko.

Księżyc dziewiąty, 20 dzień

Nie sądzę, bym była w stanie zaprojektować strój dla Venus, który będzie bardziej żywy od jej kolorowej osobowości, więc zdecydowałam się ją podkreślić, zamiast z nią konkurować. Przedstawienie jej stroju było jak róża bez kolców, a na końcu stwierdziłam, że stworzyłam doskonałe dzieło, by podkreślić jej piękno.

Księżyc dziewiąty, 26 dzień

Możliwość zaprojektowania stroju dla Catrine była tak radosnym doświadczeniem! Była taka entuzjastyczna na każdym etapie procesu. Najbardziej jednak ucieszyła ją paleta kolorów, której użyłam do wykonania sukienki oraz to, że uwzględniłam miejsce na jej ogon. Oczywiście, mając podobny, nabrałam już doświadczenia, jak się z nim obchodzić przy projektowaniu.

Księżyc dziesiąty, 6 dzień

Skończyłam sukienkę Cleo, która dotarła na przymiarkę w stanie lekkiego zdenerwowania. Na początku obawiałam się, że może nie podobała jej się sukienka, jednak powiedziała, że jest pięknie zaprojektowana i znakomicie wykonana. Nie, coś jednak było na rzeczy. To nie w moim stylu, by wtrącać się w problemy innych potworów i chociaż jestem tylko nastolatką, licząc w smoczych latach, przeżyłam wystarczająco dużo by wiedzieć, że najwięcej kłopotów wynika z udzielenia niepoprawnych rad. Jednak Cleo jest moją przyjaciółką i delikatnie zapytałam, co ją trapi. Dziewczyna powiedziała mi, że to święto jest przyczyną powracania wielu starych i przykrych wspomnień. Potem wzięła głęboki oddech i opowiedziała mi historię o tym, jak ona, jej siostra oraz ojciec zostali uwięzieni pod ziemią, w ciemności. Jej matka została oddzielona od reszty rodziny, która nigdy nie była w stanie jej odnaleźć, pomimo licznych poszukiwań. O tym, jak kwiat corpse, zupełnie taki, jaki ma rozkwitnąć w Monster High, został pochowany wraz z nimi, po czym przemienił się w potwora, nazywającego się Amanita Nightshade. Ta przy najbliższej okazji uciekła i obiecała pomoc, chociaż nigdy nie wróciła. "Nie wiem, ile kwiatów corpse istnieje w świecie potworów, ale jeśli to jest ten sam, który spędził z nami te wszystkie lata, to jest to złe nasiono". Nigdy nie słyszałam podobnej historii, a gdy Cleo skończyła, zrobiłam jedyną rzecz, jaka przyszła mi do głowy: przytuliłam ją, co okazało się posunięciem zarówno mile widzianym, jak i mądrym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki