Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Jinafire Long

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Jinafiredairy100.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Jinafire Long z linii 'Scaris: City of Frights'.

Okładka

Witaj! Nazywam się Jinafire Long.

Księżyc 6, dzień 15

Gorące lato ma duży wpływ na przegrzewanie się mojego mózgu, ponieważ mam poważny blok inwencji twórczej. Wyczuwam dobre pomysły z najbardziej oddalonych zakątków, jednak gdy wyciągam po nie swoje szpony, nie mogę ich zrozumieć. Ostatnio ciężko pracowałam nad nowymi projektami. Wczoraj wyglądały dobrze. Dzisiaj jednak stwierdziłam, że coś jest z nimi nie tak. Próbowałam je naprawić, ale efekt był zupełnie odwrotny. To podgrzało mój temperament, w wyniku czego, wzięłam głęboki oddech i stopiłam moje "dzieło" w żużel, tam na podłodze pracowni. Wnet pojawił się Mistrz Wukong, zaintrygowany całym wydarzeniem. Nawet nie wiedziałam, że był w pobliżu! To było całkowicie odlotowe! Na początku miałam wrażenie, że przybył tu tylko po to, by skarcić mnie za moje zachowanie. On tylko uniósł brew. Zaczęłam przepraszać i sprzątać bałagan, ale stwierdził, żebym to zostawiła. "Wszystkie błędy są dopuszczalne" - dodał po chwili. Szkoda, że nie wyjaśnił mi sensu tych słów. Zamiast tego, pozwolił na ich dowolną interpretację.

Księżyc 6, dzień 23

Po wielu dniach i po równie wielu stopionych koncepcjach, Mistrz Wukong wyrzucił mnie za drzwi twierdząc, że "powinnam otworzyć oczy na nowe możliwości", cokolwiek to oznacza. Poszłam razem z Qilin na rynek tkanin by popracować nad moim kolejnym projektem. Postanowiłam skorzystać z rady danej mi przez Mistrza, więc wybrałam ten w Imperial Gardens. Qilin był nadzwyczaj niespokojny, więc spuściłam go ze smyczy, aby dać mu szansę rozprostować kopyta. Podczas gdy on się bawił, ja wyjęłam swój iCoffin i zrobiłam kilka zdjęć pagodom w całej okolicy. Na początku sądziłam, że dzień ten będzie fatalny, jednak po pewnym czasie udało mi się zrelaksować. Spokój wokół mnie ustawił mój umysł na nowe, płomienne inspiracje. Krzyczący sprzedawcy na rynku, zachęcali do kupna ich przepięknych, haftowanych jedwabiów. Jestem świetna w targowaniu się i już po chwili zdobyłam nowe materiały włókiennicze po niższej cenie. Będą one idealne do spełnienia moich nowych koncepcji. Zamiast pójść prosto do studia, wybrałam się do pobliskiej knajpki z przekąskami, by zrobić kilka zdjęć pojemnikom pełnych tofu, kandyzowanych owoców i klusek. Jest już późno, ale kiedy wrócę do studia, na pewno będę miała wystarczająco dużo pracy, z której efektów mogę być dumna.

Księżyc 7, dzień 2

Dzisiaj pokazałam moją nową kolekcję Mistrzowi Wukong: zorganizowaną suknię inspirowaną kształtami dachów pagody, sukienkę w kontrastowych barwach i teksturach inspirowanymi chaosem na rynku oraz delikatną sukienkę inspirowaną przekąskami. Furorę zrobiła jednak sukienka, której inspiracją były moje wcześniejsze "błędy". Teraz mogłam spojrzeć na nie trzeźwym wzrokiem i mimo, że się stapiają, są nadal kolorowe i ciekawe. Moja sukienka jest odzwierciedleniem ich unikalnych linii cięcia materiału. Kiedy Mistrz Wukong ją zobaczył otworzył szeroko oczy i położył rękę na moim ramieniu promieniejąc. "Wszystko ma swoje piękno, Mały Smoku" - powiedział. "Ale nie każdy jest w stanie je dostrzec. Myślę, że ty w końcu je spostrzegłaś." Teraz już rozumiem jego słowa.

Księżyc 8, dzień 15

Mistrz powrócił do swojego zwykłego enigmatycznego postrzegania świata. Parząc rano herbatę, wspominał coś o moich wielkich możliwościach. Wspaniale. Kolejna zagadka do rozwiązania... Przynajmniej teraz moje twórcze pożary zabłysły na nowo.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki