Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Gigi Grant NS

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gigi NS diary.png

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Gigi Grant z linii 'New Scaremester'.

Tydzień 1

PONIEDZIAŁEK 1: Zakupy w sklepie zoologicznym z Sultanem Stingiem - potrzebuję wybrać nową lampę termiczną oraz wyśmienity piasek. On jest bardzo szczegółowy, jeśli chodzi o to, co czuje pod swoimi pazurami.

WTOREK 2: Wideo czat z tatą - bycie wolną dało mi możliwość kontaktowania się z innymi lampami, więc do dobra okazja dla nas, by nadrobić stracony czas. Mam nadzieję, że nie będzie musiał nagle "wykorkować" w środku rozmowy.

ŚRODA 3: Kupowanie nowej lampy - myślenie o miejscu, z którego nie muszę wychodzić za każdym razem, kiedy tylko jakiś potwór zapuka wydaje się dziwne.

CZWARTEK 4: Spotkanie z Głowenią Krewnicką - potrzebuję miejsca do zainstalowania mojej nowej lampy. Ona pomoże mi znaleźć to, które jest bezpieczne i komfortowe.

PIĄTEK 5: Film z Howleen. Dziwne jest to, że zaprzyjaźniłam się ze "znalazcą", ale to właśnie nią została Howleen, a ja nigdy nie widziałam filmu w prawdziwym kinie. To powinno być... zabawne... rozumując, że wciąż uczę się wszystkiego.

SOBOTA 6: Oglądanie gwiazd z Iris. Ona mieszka poza miastem, gdzie nie widać jego świateł. Co więcej, posiada ona fantastyczny teleskop. Więcej zabawy!

NIEDZIELA 7: Obiad z państwem Stein - to bardzo miło ze strony Frankie, że zaprosiła mnie do swojego domu. Ostrzegła mnie jednak przed czymś, co nazwała kiszoną kapustą. Moje nieżycie jest jednak w tym momencie takie słodkie, że jestem pewna, iż będzie to smakowało jak słodycze.

Tydzień 2

PONIEDZIAŁEK 8: Czas z Twylą - powiedziała, że nie ma żadnych planów, ale po prostu chciałaby ze mną posiedzieć. Co za świetna koncepcja. Myślę, że mi się podoba!

WTOREK 9: Wycieczka po MH - Niewidzialny Billy jest przewodnikiem zarówno moim, jak i Catty Noir. To dziwne, że to inny potwór pomaga mnie, ale to także wydaje się miłe.

ŚRODA 10: Spotkanie z panem D'eath. Chce ze mną porozmawiać na temat mojego zakwaterowania i ścieżki kariery. Uważam, że to dobry pomysł, ponieważ obecnie potrzebuję obu tych rzeczy.

CZWARTEK 11: Wycieczka z Venus McFlytrap. To niesamowite, by po prostu iść w danym kierunku i nie zostać zatrzymaną przez ścianę.

PIĄTEK 12: Lekcje jazdy na rowerze z Jacksonem Jekyllem. Zawsze marzyłam, by się tego nauczyć, ale nie miałam takiej możliwości. To bardzo miło ze strony Jacksona, że poświęcił swój czas, by mnie tego nauczyć.

SOBOTA 13: Ognisko na plaży z Lagooną Blue. Będą tam śpiewy i pieczenie. To zawsze było na mojej upiornej liście życzeń!

NIEDZIELA 14: Zakupy szkolne - Niewidzialny Billy i Twyla mają zamiar mnie na nie zabrać. Fakt, że idę wybrać coś, co najlepiej mi pasuje jest... jak spełnienie się życzenia.

Notatki

Bycie wolną to wszystko, czego zawsze sobie życzyłam, a nawet więcej!

Jestem tak przyzwyczajona to usługiwania innym, że zaskoczono mnie, kiedy na stołówce mnie zapytano, czego sobie życzę.

Uwielbiam tutejsze sale lekcyjne. Są takie przestronne.

Tydzień 3

PONIEDZIAŁEK 15: Archiwum z Ghoulią Yelps. Ghoulia chce mi pokazać całą historię MH. To fascynujące, by móc się czegoś nauczyć o przeszłości tej szkoły.

WTOREK 16: Dzień na plaży - biorę ze sobą Sultana Stinga i oboje mamy zamiar po prostu siedzieć, gapić się na ocean i tonąć w tej wielkiej przestrzeni.

ŚRODA 17: Zajęcia orientacyjne dla nowych uczniów - Catty Noir wspaniałomyślnie zaoferowała mi podwózkę do MH. Zastanawiam się, czy jej auto to cabrio.

CZWARTEK 18: Rejestrowanie się na zajęcia - powiedziano mi, że nie mogę zapisać się na każde z nich, ale wybór wciąż zależy ode mnie. Co za wspaniałe uczucie.

PIĄTEK 19: Obiad u Catty - każdy potwór, który zrealizował swoje cele poprzez ciężką pracę fascynuje mnie. Muszę jej zadać wiele pytań.

SOBOTA 20: Mecz piłki nożnej Howleen - mam zamiar przybyć i rozweselić moją przyjaciółkę.

NIEDZIELA 21: Wideo czat z Whisp. Na szczęście, jest ona w miejscu z dostępem do internetu.

Tydzień 4

PONIEDZIAŁEK 22: Lunch z Lagooną i Gilem - oni są taką uroczą parą, a ja szczerze lubię suche poczucie humoru Gila.

WTOREK 23: Koncert Catty Noir - Mój pierwszy koncert! Nie jestem pewna, czego mam oczekiwać, ale i tak nie mogę się go doczekać.

ŚRODA 24: Ciasto z Twylą w Die-Ner - Ciasto! Jeden z moich "znalazców" zażyczył sobie je kiedyś, ale nie zaoferował podzielenia się nim. Teraz mogę zamówić kawałek jakiegokolwiek!

CZWARTEK 25: Zakupy z Catty - Podoba mi się to, że będę w stanie wybrać swoje nowe ubrania do szkoły, a jeszcze bardziej podoba mi się to, że będę miała przy sobie kogoś z niezawodnym wyczuciem gustu.

PIĄTEK 26: Piżama Party u Twyli - Oooh! A może by tak metamorfozy? Czy powinnam się tym wszystkim tak ekscytować? Tak, sądzę, że powinnam!

SOBOTA 27: Yoga - Mam zamiar... jeszcze bardziej się porozciągać?

NIEDZIELA 28: Przygotowania - Spędziłam cały dzień na upewnianiu się, że wszystko jest gotowe na zajęcia. To tak, jakby wszystko, czego zawsze pragnęłam nagle się spełniło.

Więcej w Fandom

Losowa wiki