Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Ghoulii Yelps DOTD

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

7:00: Budzę się i wyłażę z mojego piętrowego łóżka. W kuchni czuję zapach śniadania i przechylam wagę na pionowo. Udaję się na wyszukane naleśniki.

8:00-9:00: Słucham wywiadu z twórcami Szybkośmierci, Kilee Rotley i Ooo-ick Hardeeeee na moim trumnofonie. Był bardzo zabawny, interesujący i wydawało się, że spadam w dół.

10:00-12:00: Biorę prysznic i czeszę włosy. Chociaż stworzenie dobrego wyglądu jest raczej pracochłonne - tłumaczenie: jest dużo pracy - wierzę, że to nie będzie to wysiłkiem dla potwora o takiej inteligencji jak ja. Tłumaczenie: ON padnie jak łeb do nagrobków, kiedy mnie zobaczy.

12:00-14:00:  Zebrałam trzy zestawy. Każdy ma swoje mocne i słabe strony. Sama decyzja zabiera mi dwie godziny. Jestem bardzo zaskoczona tą moją rażącą spontanicznością na wyświetlaczu :P.

14:00-16:00: Ubieram się. Zastanawiam się czy ubieranie się jest łatwiejsze dla Frankie, skoro może usunąć ramiona i ręce?

16:00-17:00: Jestem gotowa na nieuniknione wezwanie Cleo przypominające mi, by wyjść wcześniej. Na szczęście mam już zaplanowany transport z Clawdem i Clawdeen, więc nie będzie problemu.

17:00-18:00: Jestem gotowa do otworzenia wieka mojej trumny!

Ciekawostki

  • Pamiętnik został zamieszczony na tyle pudełka lalki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki