Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Ghoulii Yelps

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ghoulia yelps diary.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Ghoulii Yelps z linii 'Basic'.

Okładka

Prywatne myśli Ghoulii Yelps. Proszę powstrzymać się od czytania mojego pamiętnika.

15 lipca

Poszłam do skrzynki na listy, żeby sprawdzić czy jest w niej książka do biologii molekularnej, którą zamówiłam. Kiedy zaczęłam wracać do domu, zaczął padać deszcz. Nie trzeba mówić, że byłam cała mokra kiedy do niego weszłam. Wszyscy myślą, że jestem mądra. Gdybym była naprawdę inteligentna, brałabym ze sobą parasol zawsze i wszędzie.

16 lipca

Rano obudziłam się z potwornym przeziębieniem. Eh ... Chciałam tylko leżeć w łóżku i po prostu nie-umierać. Sir Hukacz służył mi pomocą w donoszeniu książek i chusteczek, więc nie musiałam wstawać, a mama nawet przyniosła letnią zupę "smok" z makaronem. Jak mniemam była jeszcze gorąca, gdy wychodziła z kuchni.

25 lipca

Zaczęłam dziś czytać nową książkę. Tak właściwie to powieść graficzna. Okay, komiks. Jest o chłopcu zombie, który został dziobnięty przez radioaktywnego kolibra i zyskał przez to moce Super prędkości. Wiem, że ta historia jest wymyślona, ale czy potwór nie może sobie pomarzyć?

31 lipca

Więc jest taki jeden chłopak zombie, w którym kompletnie się zakochałam. Gra on w drużynie trumnokoszykówki, jest słodki, mądry i nie mogę wykrztusić ani słowa, gdy jest w pobliżu. Wielokrotnie pytałam moje Straszyciółki, jak do niego zagadać, ale ich rady nie wydają mi się stosowne. Myślałam nawet o wysłaniu listu do jednego z tych młodzieżowych magazynów.

Szanowna Wszystkowiedząca Swatko,

Chodzę z głową ponad nagrobkiem, bo jestem zakochana w najbardziej pociągającym chłopcu zombie, ale jestem zbyt nerwowa, żeby z nim porozmawiać. Proszę o przesłanie mi najbardziej uogólnionej odpowiedzi, że nie ma rozwiązania mojej obecnej sytuacji.

Podpisano,

Całkowicie zwariowana w jego obecności.

Nie, oczywiście nie wyślę tego listu. Ogłoszenie mojej niezdolności do funkcjonowania w obecności płci przeciwnej jest ostatnią rzeczą, jaką chcę zrobić. To nie powinno być trudne, ale wymaga pełnej spontaniczności, a nieplanowane zdarzenia nie są moją mocną stroną.

15 sierpnia

Dzisiaj miałam zaplanowany mały wypad do Wampirelii, żeby skorzystać z ich wyprzedaży "powrót do szkoły". Niestety, ze względu na okoliczności będące poza moją kontrolą, z udziałem gumy na mojej podeszwie, nieustępliwego garbusa oraz przedwczesnych rozbłysków słonecznych dostałam się tam około cztery godziny później. Byłam w stanie nadrobić większość czasu, bo miałam listę potrzebnych rzeczy, co pozwoliło mi ominąć przeglądanie i przejść od razu do kupna. Ostatni przystankiem na mojej liście był sklep obuwniczy, ale zanim tam dotarłam już go zamykali. Próbowałam poprosić sprzedawcę o chociaż kilka minut, jednak on nie rozumiał języku zombie, więc tylko przewrócił oczami, powiedział: "Przykro mi, zamykamy", po czym zaczął ciągnąć w dół drzwi bezpieczeństwa. To wydarzenie zniszczyło mi cały dzień i czułam jak się rozpadam od środka. Chwilę później stało się coś niezwykłego. Jakieś ramię wyłoniło się zza mnie i zatrzymało zamykające się drzwi. Następnie, widziałam przez łzy, że drzwi sklepu otwierają się z powrotem. Nie wiem, skąd pochodzi Clawdeen, ale jest chyba najbardziej zastrasznistą dziewczyną w Monster High. Stała będąc w trybie wilkołaka alfa. Powiedziała sprzedawcy: "Zakupy nie będą trwały zbyt długo, a ponieważ zabierzemy ci tylko pięć minut, proponuję otworzyć i czekać aż skończy". Mężczyzna przełknął głośno ślinę i powiedział: "Oczywiście, panno Wolf". Clawdeen objęła mnie i powiedziała: "Chodź, straszyciółko, poszukamy ci nowych butów". Był to jeden z najbardziej przyjemnych doświadczeń handlowych w moim krótkim życiu zombie. Nawet zakupiłam dodatkową parę według rady Clawdeen. Kiedy skończyłyśmy, jej brat - Clawd odwiózł mnie do domu, więc nie musiałam wracać autobusem. Szkoda, że ​​Clawdeen jest wciąż zła na Cleo, że tak perfidnie zerwała z Clawdem. Jednak z mojej perspektywy, Cleo nie powinna umawiać się z Deucem kilka dni po tym, jak rzuciła Clawda. Ale co ja mogę widzieć o związkach?

20 sierpnia

Poznałam dziś nową dziewczynę. Nazywa się Frankie Stein i choć zna język zombie dość prymitywnie, prosiła mnie o powtórzenie tylko dwa razy. Miała wiele pytań na temat tego, jak to jest być zombie. Moim zdaniem ma duże braki na temat życia mojej rasy, kultury, ale jestem szczęśliwa, że tak dążyła do zdobycia nowej wiedzy. Jej pierwsze pytanie brzmiało: "Dlaczego mówisz w języku zombie, ale piszesz w języku narodowym?". Dobrze, nie użyła słowa "narodowy". W każdym razie, powiedziałem jej, że to funkcja naszej unikalnej fizjologii zombie. Wytłumaczyłam jej, że jest to jeden sposób, w jaki jesteśmy wykonane, tak samo jak wilkołak ma podwójnie owłosienie, i gdy wyje do księżyca lub jak wampir, który nie jest w stanie wyjść na słońce bez całkowitego okrycia skóry. Tak po prostu jest. Czekam, aby poznać Frankie nieco lepiej, gdy zacznie się szkoła. Jest potwornie słodka.

31 sierpnia

Dostałam dziś pocztą koszulkę z napisem "Zombie również są potworami" oraz naklejki na zderzak. Naklejki nie zawisną na mojej ścianie, póki nie uzyskam prawa jazdy, jednak będę dumnie nosić koszulkę... pod czymś innym, bo nienawidzę nadmiernej uwagi co do mojej osoby. Tak, jestem w tym momencie hipokrytką. Chcę manifestować, ale nie mam zamiaru zostać zauważona. Dlaczego manifest? Cóż, to nie jest tak, że zombie są traktowane źle przez "dziedziczne" potwory, ale czasami nie są traktowane przyzwoicie, co jest trochę przygnębiające. Tak, możemy mówić tylko w języku zombie. Tak, zombie ruszają się powoli. Tak, zombie często wydają się być pozbawione osobowości, ale to samo można też zaobserwować u przeciętnego nastolatka. Podsumowując, jestem tak samo wyjątkowa jak inne potwory z rodowodem. Mowa o innych. Mój Trumnofon właśnie przypomniał mi o jutrzejszym spotkaniu z Cleo de Nile.

1 września

Spędziłam dzień na pomocy Cleo przy układaniu jej nowego rozkładu zajęć. Cleo ma reputację aroganckiej i wymagającej. Czasami taka jest, ale potrafi być również hojna i pomocna. Jak ona mi pomaga? Trudno być towarzyskim, gdy jest się tak nieśmiałym jak ja, ale Cleo nie pozwala mi siedzieć na ławce rezerwowych. Kiedy zostałyśmy straszyciółkami, przedstawiła mnie wszystkim. Nawet Clawdeen! Teraz uczestniczę w każdym wydarzeniu i mam wielu znajomych w Straszyceum. Mimo, że nadal jestem nieśmiała, nie pozwolą mi być niewidoczną. Nadal jestem jednak najbliżej Cleo, bo ona jedna dała szansę cichej kujonce-zombie, chociaż nie miała w tym żadnego interesu.

6 września

Mimo, że podobał mi się mój letni czas wolny, z niecierpliwością czekam na jutrzejsze rozpoczęcie roku. Wiem, że jestem niezwykła, ale szkoła to miejsce, w którym mogę się skupić na dwóch ulubionych rzeczach: zdobywaniu wiedzy i spędzanie czasu ze straszyciółkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki