Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Frankie Stein SDCCI

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

OkładkaEdytuj

Mój pierwszy dzień zapamiętany przez Frankie Stein.

26 czerwca 12:01 SPC (Standardowy Potworzy Czas)Edytuj

Ow-Ow-Ow! Zamrożeny mózg!

Uh, mogę już wstać?

Bo to łóżko jest naprawdę niewygodne, te paski odcinają moje krążenie i ktoś ubrał mnie w okropne ubrania. Nie wiem, skąd to wiem, że są brzydkie, ale, rety, one są przerażające, ale nie w dobrym znaczeniu.

Mama płacze i mówi mi, jak piękna jestem. Podczas gdy mój tata biega jak szaleniec i krzyczy: "To żyje!". To? Jestem zdecydowanie nie "to". W większości jestem szczęśliwa, smutna, zagubiona, oświecona, zmartwiona, pełena nadziei i głodna - wszystko w tym samym czasie. . . hmmm może jestem "Ja".

Tata przestał krążyć laboratorium wystarczająco długo, by rozwiązać mnie, przytulić mnie i nazwać mnie. Frankie. Frankie Stein.

Podoba mi się. Wydaje mi się, że do mnie w pewien sposób pasuje.

Tato pomaga mi wstać i idzie ze mną do lustra. Mogę powiedzieć, że jest zdenerwowany, ponieważ jest to pierwszy raz, gdy przestał mówić, od kiedy się urodziłam.

Podoba mi się sposób jak wyglądam. Moje włosy są długie i proste i białe z pasemkami czarnymi jak kruk. Moje lewe oko jest zielone, moja prawe oko niebieskie i moje usta są pełne ze stanowczym wydęciem warg.

I kręcę się, aby zobaczyć jak wyglądam z tyłu i "rrrrippp"! Słyszałem, moja mama mówi: "Kochanie, mówiłam, że powinniśmy byli użyć droższej nici!"

Ona podbiega z jej zestawem do szycia i robi szybką naprawę na mojej nodze, gdzie szwy są rozdarte.

"Twój ojciec jest wspaniałym człowiekiem i wielkim szalonym naukowiec, ale jest trochę skąpy".

Mój tata mówi, "Nie jestem skąpy, jestem oszczędny".

"Oszczędny, moje Śruby na szyi," mówi znowu mama.

"Dlaczego musieliśmy czekać, aż burza przewróci nam naszą córkę, kiedy mogliśmy po prostu użyć prąd z kontaktu?" "To nie jest tak nie żyjemy już w 18 wieku."

Tata odpowiada: "Teraz moja droga, wiesz, że już o tym rozmawialiśmy." "Dziecko powinno mieć poczucie tradycji, a jeśli to było wystarczająco dobre dla nas jest wystarczająco dobre dla niej."

Myślę, że podoba mi się pomysł z tradycją. To sprawia, że ​​czuję się, że mam prawdziwą historię. Mogę powiedzieć więcej po prostu chciał mnie tu wcześniej i to też jest całkiem fajne.

Nie jestem pewna, co mam robić dalej, ale z wszystkich rzeczy, które czuję, głód wydaje się przesuwać na szczyt listy f. Tata mówi, że możemy to naprawić i wbija na górę do kuchni.

Dobrze więc siedzę przy stole przykrytym żywnością, która wygląda i pachnie przepysznie.

Najlepsze Przepyszności:

Pizza - Jak może być coś lepszego niż to?

Pomarańcze - Skórki okropne - wewnątrz pyszne!

Francuskie frytki - Małe różdżki magicznej smaczne dobroci!

Chocolate - Wow! Żyje się właśnie dla tego czegoś!

Lody - To jest po prostu. . . Cudowne.

Po Prostu Przerażające

Brukselka - Te wydają się być małymi, ale niezwykle złymi kapustami.

Wątroba - Jestem karana za coś?

Kapusta kiszona - Jeden z eksperymentów taty poszedł źle?

Kiedy wszystkiego wypróbowałam mama przyszła z pięknym ciastem i 1 świeczką. Tata powiedział, żebym pomyślała życzenie i zmuchnęła świeczkę. Czego można życzyć, kiedy masz wszystko?

Tata uważa, że ​​muszę złapać się na popkulturze dopuki nie rozpocznę szkoły w tym roku, więc ma Wujka Egora, on naprawdę nie jest z nami spokrewniony, ale on był w rodzinie od zawsze, kupując mi jakieś czasopisma "Modowe", aby mi pomóc. Wujek Egor wydaje się być bardzo słodki, ale nie sądzę, że zawsze przynosi to, co on niby powinien.

Tylko nie jestem pewna, czy artykuły na "Pomysły na prezenty dla Upiora, który ma wszystko" lub "Porady na temat zamiany Gilotyny Podwórkowej w Robot Kuchenny" są naprawdę pomocne.

Tata przychodzi mi na ratunek z kopią zeszłorocznego Rocznika Straszyceum.

Wow! Wszyscy w Straszyceum wyglądają super! Uwielbiam styl sukienek Clawdeen Wolf i Draculaura yygląda naprawdę słodko - przynajmniej z jej obrazów - Wampiry nie pokazują się na zdjęciach. Nie mogę się doczekać, aby ich spotkać i poznać.

Mama i tata wciągnęli stare albumy ze zdjęciami i spędziliśmy następne kilka godzin patrząc na zdjęcia z ich przeszłości.

To było przerażająco fajne, zwłaszcza album ślubny! Wiele gości i wszystcy nosili pochodnie. Bardzo romantyczne!

Mama i tata powiedzieli mi, że musieli wiele przejść z powodu działalności ojca i nie chcieli mieć dzieci, dopóki nie znaleźli miejsca, gdzie mogą się naprawdę ustatkować. Kiedy w końcu przenieśli się tutaj wiedzieli, że byli w domu.

Nie zasypiamy w nocy, ja zadaje pytania i mama i tata opowiadania o ich wspólnym życiu.

Zaczynam ziewać i mama mówi: "Czas spać i cię naładować."

Ojciec patrzy na zegarek i mówi: "Jeszcze jedna rzecz, którą musisz zobaczyć przed snem."

On prowadzi nas do górnej części domu i na balkon z widokiem na wschód. Niebo powoli się zapala, gdy słońce spala mrok poranka. To jest tak piękne mówię.

Wtedy tata i mama dają mi największy uścisk i mówią "To nigdy nie było tak piękne, jak to jest dzisiaj, ponieważ możemy dzielić się nim z tobą."

Kocham moje życie i nie może się doczekać, aby zobaczyć, dokąd ono idzie!

Podziękowania dla wszystkich szalonych naukowców Mattel, którzy pomogli doprowadzić mnie i moich przyjaciół do życia!

(Serce) Frankie Stein

Więcej z Fandomu

Losowa wiki