Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Elissabat

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Okładka Edytuj

Przestań wreszcie udawać że nie masz ochoty zerknąć do mojego pamiętniczka...

Drugi dzień sierpnia Edytuj

Dzisiaj mija 400 lat od pamiętnego wieczora poprzedzającego moją koronację kiedy wyślizgnęłam się w bezksiężycową noc w Transylwanii i zniknęłam na wieki. Pamiętam to tak dobrze jak gdyby działo się to wczoraj. Wampirze serce migotało czerwienią kiedy Lord Stoker oznajmił mi, że jestem jeszcze o wiele za młoda, aby rządzić bez jego pomocy. Tłumaczył, że wieczne życie najlepiej spędzę gdy po prostu będę robiła to co on mi powie. Wtedy nie miałam jeszcze doświadczenia aktorskiego ale już potrafiłam rozpoznać kiepskiego reżysera nabrałam absolutnej pewności że nie mam ochoty grać w tej sztuce..

Na szczęście moim przyjacielem był Hexiciah Steam. Młody i szalony naukowiec Hexiciah oraz Lord Stoker nie zawsze się ze sobą zgadzali, prawdę mówiąc nigdy. Hexiciah, częściowo aby mi pomóc a częściowo aby zrobić na złość Stokerowi, umożliwił mi ucieczkę statkiem do Londstrachu. Gdy spytałam go o wampirze serce, odparł że nie muszę się martwić i że jest w bezpiecznym miejscu. I tak oto stałam się Elissabat Pierwszą, wcale nie dlatego że byłam pierwszą królową o tym imieniu lecz pierwszą, która dobrowolnie zrezygnowała z tronu udając się na wygnanie. Zastanawiam się czasem, jaką królową byłabym teraz, starsza o 400 lat i mam nadzieje że mądrzejsza.

Mam już na tyle rozsądku by pisać dwa pamiętniczki zwłaszcza że kilka stron sekretnego dziennika Veroniki Von Vamp w jakiś dziwny sposób wylądowało na głównej stronie wiodącego portalu z ploteczkami.. Dobrze, że Veronika nigdy nie wychodzi ze swojej roli, nawet gdy pisze.

Siódmy dzień sierpnia Edytuj

Mój agent przysłał mi scenariusz. Jest to opowieść o młodziutkiej upiorce, która ma wstąpić na tron pradawnego królestwa, do czego jednak nie dochodzi z powodu intrygi podłego ministra. Hmm..ta historia wydaje mi się znajoma..

Więcej w Fandom

Losowa wiki