Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Draculaury SO

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Draculaura SO diary.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Draculaury z linii 'School's Out'.

OkładkaEdytuj

Tom tysiąc pięćset dziewięćdziesiąty dziewiąyy ... i 7/8.

Pierwszy wpis (bez daty)Edytuj

Uwaga do siebie,

patrząc na przekąskę o północy -

Nie otwierać strony taty z lodówki!

Szczerze mówiąc, myślę, że niektóre z jego wywoławcza została tam przez tydzień.

15 wrześniaEdytuj

I "zerwałam" dziś z Jacksonem Jekyll ... nie, że jesteśmy tak naprawdę to znaczy oficjalnie, które byłyby ładnie, ale za każdym razem prosił mnie byłby całkowicie wyciągnąć niewidoczne działać chłopca na mnie i teraz widoczne . Lub zadzwoń. Następnego dnia był zawsze bardzo słodkie i apologetyczne, ale nigdy nie mógł sobie przypomnieć, dlaczego zapomniał naszego dnia. Myślę, że ostatni gwóźdź do trumny, gdy nie spotkać się ze mną w tej partii i całkowicie ochotę jednym cmentarzu nagrobek. Skończyło się na taniec z tym groźnym DJ Hotem nazywanym Holt Hyde, który działał jak słońce, chociaż jestem pewien, że nie spotkał się wcześniej. Jackson i ja nadal jesteśmy przyjaciółmi, ale czasami jest po prostu jak kruchy nagrobek.

25 wrześniaEdytuj

Poszłam na plażę z Frankie, Clawdeen i Clawdem poglądać surfującą Lagoone. To był piękny dzień, co oznaczało, że muszę się posmarować kremem z filtrem przeciwsłonecznym, chociaż muszę używać go bardzo dużo . Jest tak gęsty jak miód i jak magnes piasku, więc siedze na kocu cały czas lub będe wyglądać jak rzeźba z piasku. No cóż, kłopot sprawia że nie moge spędzić spokojnego dnia na plaży.

30 wrześniaEdytuj

I do późna czytać nową powieść o zakazanym romansie pomiędzy kobietą wilkołaka i wampira chłopiec ... jak to nigdy się zdarzyć ... ale to jest tak słodkie i tragiczne nie mogłem umieścić go w dół. Oczywiście spałem przez mój alarm i prawie późno do szkoły, co oznaczało mój makijaż był bałagan, bo nie mogłem wziąć mój czas oddanie go. Na szczęście, Ghoulia zobaczył mnie, zanim ktoś inny to zrobił, a ona pomogła mi wyprostować go, więc nie chodzić do mojej pierwszej klasy patrząc jak nieumarły clown ... nie ma w tym nic złego.

1 październikaEdytuj

Wziąłem jedną z tych, quizy, aby zobaczyć, jakiego rodzaju stworzeniem Jestem - Myślę, że wszystkie magazyny dla nastolatków Monster je teraz - co wydaje się trochę dziwne, ponieważ, jak już wiem. W każdym razie, quiz miał takie pytania: Jakie jest twoje ulubione miejsce spotkań? Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? Wolałbyś być martwy lub nieumarłych? Biegasz, powłóczyć nogami, latać lub śluzu? Więc po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania, I zwrócił się do tyłu, aby przeczytać:

Gratulacje! Jesteś Nymph Woodland! Jesteś miły, łagodny i kochają słońce i charakter. Prawdopodobnie uczynić swój dom na drzewie, gdzie można cieszyć się towarzystwem wielu leśnych zwierząt, które nigdy nie przestraszyć lub zjeść.

Zastanawiam się, czy powinienem podzielić się tym z ojcem?

LOL ... może nie (buźka z kłami)

7 październikaEdytuj

Clawd i Spectra miał argument, potwora już dziś i stworzył takie zamieszanie, że obaj ale powołany do Bloodgood dyrektorka biura. I nie sądzę, bym kiedykolwiek widziałem Clawd tak zły lub Spectra tak obłudne, ale żaden z nich nie będzie mówić o tym, kiedy wyszedł z biura HHB jest - nawet nie do mnie! Clawdeen myśli, że to ma coś wspólnego z Cleo i Clawd ale zupełnie nie rozumiem, jak zrobiła to połączenie. Teraz Clawdeen jest wściekły na Cleo. Znowu. To naprawdę smutne, ponieważ wydawało się, że zaczyna właściwie tolerować siebie.

12 październikaEdytuj

Wiem, że wiele potworów nie są podekscytowani mając napisać esej na temat naszego dziedzictwa potwora, ale myślę, że to creeperifically cool! Przede wszystkim piszę scenariusz o moim życiu i ONZ-Myślę, że to będzie naprawdę pomóc trzecim akcie, a po drugie dlatego, że daje mi szansę wyjaśnić sprawę o kilka rzeczy. Począwszy od tego, że mój ojciec jest dużo starsza niż jakikolwiek potwór realizuje. Chodzi mi o to, że był już z powrotem, gdy wampir togi były najpierw za modne ... baaaardzo zadowolony, ojciec nie nosić już. Wtedy nie było to, że całe nieszczęście kradzieży tożsamości, że się stało, gdy wynajęliśmy nasz zamek w Transylwanii, aby całkowita con-potwór, który obszedł udając się ojciec. Teraz muszę wykonać kopię mojego aktu zgonu, aby udowodnić, że naprawdę jestem tak stary, jak mówię, że jestem powodować niektóre potwory, że muszę być związane, że przegrany. Niestety dla oszusta jego nietoperze wrócił do gniazda, a nie w dobry sposób albo.Reszta historii, jak, jak ojciec objął mnie i mojej matki, gdy nikt inny nie i dlatego jestem wampirem wegańskie mam zamiar zapisać na scenariusz, który chciałbym folii w kolorze różowym i białym. Jak strasznie fajne by to było?

16 październikaEdytuj

Na przestrzeni 3 dni Clawdeen brakowało test w Mad Science, szkole tańca i kupić jeden dostać jeden but sprzedaży w Maul. Frankie i wiedziałem, że coś musiało być nie tak, ale Clawdeen nie odpowie na nasze teksty lub e-maile. Wreszcie Clawd pokazał nam zdjęcie wziął z Clawdeen z jego iCoffin. Jej włosy ... to było ... nie z tego świata. Clawd powiedział, że nie może go naprawić i musiałem "ctrl + alt + delete jej nowy" zrobić "z parą elektrycznych maszynek. Powiedział, że był tak przygnębiony, że odwróciła się jej wszystkie lustra do ściany i nie był nawet warczy na Howleen za wypożyczenie ubrania. I zasugerował, że golenie głowy zbyt ale Frankie przypomniał mi, jak szybko włosy Clawdeen za rośnie i że będziemy łysy wiele dłużej niż ona będzie. Więc wpadł na pomysł przechodząc do Maul i zakup pakietu Clawdeen zażartej przestraszyć Fashionista ją rozweselić, a nie i to jest właśnie to, co zrobiliśmy. Oczywiście kupiliśmy kilka rzeczy dla siebie zbyt :)

25 październikaEdytuj

Miałam się spotkać z upiorów ostatnia noc, ale ja nie. Starałem się wyjaśnić, co się stało z Clawdeen, ale nie mogłem. Była denerwują mnie, bo zawsze mówię jej wszystko. Ona myśli, że utrzymanie w tajemnicy przed nią, które myślę, że coś w rodzaju am, ale nie jestem pewien, czy chcę powiedzieć nikomu o tym jeszcze. Więc napisałem ten wiersz, aby opisać to, co się stało. Nie wiem, dlaczego to jest mi łatwiej wyrazić emocje w wierszu, ale czasami po prostu jest. Czytałem, że do hrabiego Fantastyczny, którzy zazwyczaj wychodzi z pokoju, kiedy się zbyt soczysty, ale tym razem poleciał w dół i dał mi trochę przytulić BAT, gdy skończyłem.

One jesień noc spadek wziąłem wypad spacerze

aby spotkać się z przyjaciółmi w miłej straszyć

Niebo gwiaździste nad był bardzo jasny

i wydawało się, że mnie nie Chmura w oczach

Więc poszedłem bez parasol lub płaszcz sans

chociaż, co prawdopodobnie było potrzebne łódź

Bo chmury przyszedł przewrócił się z rykiem smoka

i wkrótce potem zaczął lać

Nie przyjemne deszczu, dobre dla roślin i kwiatów

ale jazda, nieprzyjazny, zimny ciężko lodowaty prysznic

Teraz jestem w połowie drogi między domem i tam

mój makijaż biegł zniszczony i tak było moje włosy

Bez schronienia w zasięgu wzroku lub sposób, aby uzyskać suchy

Kładę głowa w dłoniach i zaczęła płakać

Kiedy z deszczu prysznic głos przedarł,

"Hey D to ja Clawd, hey D jest to, że?"

Jak zamrugał przez łzy i deszcz widziałem

Brat Clawdeen w Clawd, machając na mnie

Na czterech pasach ruchu dzielnie Popędził

z parasolem w ręku na mojej stronie błysnął

Poprowadził pomógł mi z powrotem do swojego samochodu ciepłym i suchym

powiedział ani słowa, aż skończyłem mój krzyk

"Oto gorące whip śmietany coffinccino bez pianki,

będzie to ogrzać się aż podczas jadę do domu. "

Od samochodu podszedł do mnie do moich drzwi

ochrona mnie jeszcze przed burzą w dół wlać

Gdy zwrócił się do opuszczenia umieściłem pocałunek na policzku

potem wpadłem do środka, zanim zdążył się odezwać.

A ja oglądałem jego samochód znika z pola widzenia

Czułem coś się stało zmianę dla mnie tej nocy

Już nie widzę go, jak tylko mój brat najlepszego przyjaciela

tej nocy, do mnie, stał się czymś innym.

Wspaniałą rzeczą jest to, że poezja nie musi być epicka, aby wyrazić, jak się czujesz. Teraz zastanawiam się, "Czy czuje to samo?"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki