Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Draculaury SEA

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Snow Bite.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Draculaury z linii Scarily Ever After powstał na wzór książki z baśniami. Nie jest on do końca pamiętnikiem, gdyż historia w nim zawarta jest wymyślona. Jest również przeróbką baśni "Królewna Śnieżka".

Okładka

Snow Bite

Strona pierwsza

Było raz królestwo, w którym potwory były cudowne i piękne, ale nie dorównywały Snow Bite o kruczoczarnych włosach.

Żyła w sposób wdzięczny, pozostawała wielkoduszna i łaskawa, przez co została uznana za najpiękniejszą.

Dzieliła gotycki domek z drewna w głębi lasu z siedmioma przyjaciółmi, którzy byli zombie. Nieżycie całej ósemki wiodło się wspaniale.

Strona trzecia

Ale gdzieś indziej, w tym samym królestwie żyła sobie księżniczka, która była prawie tak samo sprawiedliwa, ale nie tak piękna jak potomkini dynastii.

Każdego dnia konsultowała się z lustrem, które prawdziwie odpowiadało na jej pytania, ale odpowiedź zawsze brzmiała tak: "Snow Bite wciąż jest piękniejsza niż ty".

Więc księżniczka zdecydowała naprawić swoją reputację. Sięgnęła po piękne jabłko z tegorocznych rekordowych zbiorów.

"Użyję specjalnego amuletu, aby przekląć to jabłko tak, że kiedy Snow Bite je skosztuje, już nigdy nie będzie piękniejsza ode mnie!"

Strona piąta

Więc księżniczka wypiła eliksir, który uczynił ją brudną i szarą, i choć bardzo okaleczył jej poczucie mody, ubrała się w szkaradny sposób.

Potem zakradła się do domku i znalazła miejsce, w którym można się zaczaić i poczekać, aż zombie wyruszą do pracy.

Ale zanim wcieliła swój plan z przeklętym jabłkiem w życie, Snow Bite wyszła z domku i przypadkiem zobaczyła ją jako pierwsza.

"Witaj! Dlaczego nie wejdziesz? Zaraz zaparzę wodę na herbatę. Mam też ciepłe babeczki marchewkowe, które są smaczniejsze niż sobie wyobrażasz."

Strona siódma

Ona w ogóle nie spodziewała się, że Snow Bite będzie taka słodka i miła, więc zanim dała jej jabłko, księżniczka pomyślała dwa razy.

Więc księżniczka poprosiła o lustro, bo chciała oczyścić swoją twarz, ale Snow Bite odpowiedziała jej: "Lustro?" "Nie znajdziesz tutaj żadnego."

"Widzisz, moja twarz nie odbija się w żadnym, nawet najlepiej wypolerowanym metalu, wodzie lub w szle, więc raczej nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek jakieś minęła."

To sprawiło, że księżniczka się zmieszała i zadecydowała, co robić dalej: dalej trzymając jabłko w ręku powróciła do swojej pierwotnej postaci.

Strona dziewiąta

Wtedy księżniczka wyciągnęła jabłko i skierowała krok w stronę drzwi, po czym wrzuciła je do kosza na śmieci mówiąc: "Ta sprawa jest zepsuta do szpiku kości."

Ostatecznie, księżniczka całkowicie zmieniła swój tok rozumowania i pomyślała: "Jeśli Snow Bite nie może zobaczyć swojego odbicia, dlaczego miałabym narzekać?"

Raz było królestwo, w którym potwory były cudowne i piękne, ale Snow Bite była najpiękniejsza ze wszystkich, a księżniczkę to nie obchodziło.

Tylna okładka

...i żyli długo i straszliwie.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki