Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Draculaury S1600

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
DraculauraS1600diary.png

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Draculaury z linii 'Sweet 1600'.

21 listopada

Martwię się moim testem na prawo jazdy. Część pisemna powinna być łatwa, ale praktyczna część to jest to, co w moim mniemaniu jest trochę zwariowane. Mój ojciec próbował mnie czegoś nauczyć, ale tylko bardzo się denerwował i bez żadnego powodu powtarzał:

Draculaura- Draculaura- Draculaura

i nerwowo deptał podłogę samochodu od strony pasażera. Mój sen o słodkich 1600 urodzinach będzie urozmaicony o sportowe czarno-różowe dwumiejscowe cabrio. To byłoby całkowicie niesamowite!

17 grudnia

Razem z moim ojcem udaliśmy się na spacer o północy. Było tak miło. Rozmawialiśmy o tym, jak zabawna byłaby podróż do Transylwanii na spotkanie rodzinne, lub odwiedzić bieguna północnego w okresie zimowym, na którym od października do marca nie ma światła słonecznego. Jedyną przeszkodą jest to, że szybko marznę, więc będę musiała pożyczyć trochę super-ciepłych ciuchów od Abbey na wyjazd. Uwielbiam spędzać czas z moim ojcem. W najbliższym czasie chciałabym spędzać z nim więcej chwil.

3 lutego

Moja impreza z okazji 1600 urodzin będzia fantastyczna. Wszystkie moje Straszyciółki na niej będą. Holt zamierza puszczać na niej gorące melodie, aby wszystkie potwory znalazły się na parkiecie. Będą na niej wegetariańskie przysmaki i oczywiście przerażająco-słodkie ciasto. Myślę, że w ten weekend udam się na zakupy. Poszukam stroju, w którym będę wyglądać zabójczo wspaniale. Myślę o czymś czarno-różowym i z koronkom. Clawdeen zrobi mi makijaż, więc nie trzeba martwić się długim sterczeniem nad lustrem, w którym nie widać mojego odbicia. Chciałabym też mieć dużą fryzurę, ponieważ to wieli dzień, prawda? Clawd będzie moim towarzyszem i obiecał, że przez najbliższy czas nie będzie jadł pizzy z czosnkiem. To będzie wspaniała impreza.

Ciekawostki

  • Podczas, gdy zazwyczaj pamiętniki dodawane są do pudełek, w wypadku tej serii lalek sytuacja jest inna. Do pudełek dołączone są mini-pamiętniki, ale zawarte są w nich kody, dzięki którym można odblokować treść pamiętnika na oficjalnej stronie internetowej Monster High. Kod Draculaury to W9189.

Więcej w Fandom

Losowa wiki