FANDOM

Img036.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętniki Cleo de Nile z linii 'School's Out'.

OkładkaEdytuj

Nasze królewskie wspomnienia nie są przeznaczone dla oczu zwykłych ludzi.

Dziewiąty miesiąc 15 dzieńEdytuj

Nie spałem bardzo dobrze w nocy w ogóle. Miałem ten sen, który miałem prowadzić drużyny Fear na etapie, w którym mieliśmy do wykonania przed nieumarłego telewidzów z milionami potworów oglądania całego świata. Dopiero gdy spojrzał Frankie zapomniał ramiona, Draculaura miał małe ciało nietoperza z jej normalnej wielkości głowy i Deuce zwrócił resztę zespołu w kamień. Ciągle powtarzał: "To jest w porządku weźmiemy je do domu i mogą żyć w ogrodzie z innymi krasnali". Wtedy zdałem sobie sprawę, że miał na sobie strój pani lodzie i moje pompony zamienił się kadzi sosie. Na szczęście obudziłem się przed musieliśmy wykonać. Powiedziałem ojcu o śnie i rzekł: "Uneasy leży głowę, że nosi koronę." Cóż, być może powinienem zmniejszyć ten niepokój z innych praktyk zespołu.

Dziewiąty miesiąc 20 dzieńEdytuj

Ghoulia krzyczał na mnie dzisiaj i muszę przyznać, że to rodzaj zranić moje uczucia. Siedziała sama w rysunku coś creepateria w zeszycie i miałem zamiar poprosić ją, aby siedzieć z resztą z nas. Kiedy powiedziałem jej imię choć zaskoczyła ją, a ona uderzyła jej notebook zamknięty. Potem powiedział: "O mój wampir!"

"Czy możesz wziąć własne notatki i daj mi tylko chwilę prywatności?" Potem odwróciła się do mnie plecami i zaczął rysować ponownie. Myślę, że to, co rani moje uczucia, większość z nich nie było to, że krzyczał na mnie, ale, że myślała, że ​​to nie była jej firma chciałem. Ona przeprosił później które przyjąłem, oczywiście. Lubię mieć Ghoulia wokół bo absolutnie jej ufać. Chciałbym jej powiedzieć, że, ale to po prostu nie zrobić. Jestem mimo wszystko ... royalty chociaż być może trzeba nauczyć się robić wyjątki dla moich znajomych.

Dziesiąty miesiąc 7 dzieńEdytuj

Spectra ... zostawić go jej do mauzoleum z igły widły. Widziałem Deuce na koniec dnia w szkole, a on powiedział mi, jak to wszystko się zaczęło. Pisał piosenki dla mojego nadchodzącego urodziny i chciał Operetka umieścić go do muzyki i nagrać dla mnie. Oczywiście nie było tysiące piosenek składających się na moją cześć, ale to był inny ... tak więc Deuce trafia do pomieszczenia zespołu z Operetki i zaczyna czytać jej piosenkę. Spectra unosi i źle interpretuje to, co  się dzieje, jak ona zawsze robi, i nagle szkoły całość jest w trybie pełnego plotek skalę. Przed Wiem to ja po cenach dumpingowych przez Deuce i wraca wraz z Clawd. Ona nawet miał czelność zapytać mnie o komentarz! Byłem tak wściekły, krzyknąłem na nią Starożytnego Egiptu ... prawdopodobnie dobra rzecz, ponieważ to, co powiedziałem nie było dokładnie godny obraz. I nawet anulowane praktyki Squad Fear, bo zupełnie nie mógł się skupić. Wiem, że Clawd śledzone Spectra dół i próbował powodu z nią, ale to rzeczywiście gorsze rzeczy, bo jeśli ona myśli, że jest prześladowany dostaje coraz głośniej o tym, co ona myśli, że "prawdziwy" Prawda jest taka. Doceniam Clawd próbuje wstać dla mnie jednak. Jest honorowym Wilk i w innych okolicznościach być może my nadal być razem, ale nadmierne spekulacje jest coś, co zwykli zajmować się więc będę teraz zatrzymać.

Dziesiąty miesiąc 12 dzieńEdytuj

Dlaczego bezgłowa Dyrektor Głowenia Krewnicka chce, żebyśmy grzebali w przeszłości? Ostatnią rzeczą o jakiej chciałabym pisać jest to, jak moja rodzina, rządząca największą dynastią w historii, została zdradzona i pozbawiona tronu przez tych, którym ufaliśmy. Nie będę o tym pisała, bo mimo upływu tak wielu tysięcy lat, to wciąż boli. O czym więc tu pisać? Umiem zaklinać węże, nie jakimś tam głupim fletem, ale umiem mówić do nich i one robią to, o co poproszę. Nie robię tego cały czas, najczęściej korzystam z tej zdolności, gdy Hissette wpełźnie do buty, który chcę włożyć i nie chce stamtąd wyjść. Nie, nigdy nie wypróbowałam tego na Deuce, mimo że kusiło mnie z raz czy dwa... żartuję. Lubi mnie za to kim jestem, czemu więc miałabym to psuć manipulując nim. Muszę również cały czas nosić moje bandaże, inaczej... nawet wolę o tym nie myśleć. Mój ojciec ma także całkiem spory zbiór amuletów i talizmanów, które działają wyłącznie dla członków mojej rodziny. Oczywiście zazwyczaj w parze z tym idzie klątwa, jeśli się ich nadużywa.

Dziesiąty miesiąc 16 dzieńEdytuj

Zaczynam myśleć, że pozwalając Purrsephone, Meowlody i Toralei pozostać na Fear Squad był błąd. Moja siostra przyniósł je do zespołu, zawsze była osoba kota, kiedy był kapitanem Squad Fear. Gdyby nie były tak wysportowany i wdzięku bym kopnął je, gdy został kapitanem, mimo nalegań mojej siostry, że trzymam je. Oni na pewno mają swoje własne cele i chociaż na zewnątrz działają jak są one sprzedawane do drużyny nie ufam im. Myślę, że jeśli coś "lepszego" przyszedł zostawią mnie Styksu bez Charona. I nawet usłyszała je drwi z Ghoulia jeden dzień, które całkowicie odmawia, gdy powiedzieliśmy im o tym. I z drugiej strony mają jeden program, co Fear Squad najlepszy może być. Jeśli się w sposób co się stało słyszę Lagoona poszukuje nowych członków w drużynie pływackiej.

Dziesiąty miesiąc 22 dzieńEdytuj

Dostałem e-maila od Nefera dziś. Fuj ... które miały tę nazwę Haunting nad głową, ponieważ ukończyła. Po prostu pisząc to po tak długim wysyła dreszcze dół kręgosłupa i nie w dobry sposób obu. Powiedziała, że ​​była aż przez pięć okładki i modelu Spooks umowy. Była też się na wszystkich plotek MH i co dzieje się na Squad strachu. Zastanawiam się, kim ona jest coraz wszystkie swoje informacje ze ... nie. Oczywiście dała mi całą listę rzeczy, które robię źle i co muszę zrobić, aby je naprawić. Jako starsza siostra jest uprawniony do mnie poprawić jeśli się nic zrobić "przystoi jednemu z narodzin królewskiego." Mam prawo siedzieć cicho i słuchać co zrobiłem, dużo. Squad Strach nie jest o królewskiej chociaż i jako ostatniego kapitana jest ona uprawniona do jej opinii, ale ja już nie prawo siedzieć cicho i słuchać. To jest mój zespół teraz i choć jeszcze nie wygrał nagrody jej drużyna nie wierzę, że może i będzie. Nie wiem, dlaczego ją to obchodzi i tak od jej email przerobił to ona jest o krok od rządzenia światem. Gdybym była na jej miejscu, co się dzieje w szkole byłoby ostatnią rzeczą w moim umyśle.

Dziesiąty miesiąc 25 dzieńEdytuj

Wpadłem na Clawdeen na Maul dziś. Oboje wyszli z szatni na sobie to samo. I zebrał się na jakiś sarkastyczny komentarz, ale ona po prostu spojrzał na mnie i zaczął się śmiać. Nie wiem dlaczego, ale ja, jak dobrze i wkrótce oboje siedzą na podłodze w szatni wyje ze śmiechu. We wykopany ze sklepu i skończyło się na trupa żywności dzielą koszem frytek. Powiedziała mi, że Clawd powiedział jej prawdziwa historia za naszym rozstaniu i powiedziałem jej, że jest mi przykro, że nie jest szczery o sytuacji od początku. Przeprosiła też - dla mnie bezpośrednio nie konfrontacji i coraz prawdziwą historię. My wywiesiliśmy na chwilę i szydzili jakieś aktualne trendy mody, a następnie przed wyjazdem Clawdeen wyciągnął rękę, "Frenemies?" powiedziała. "Frenemies," powiedziałem, potrząsnął nią. Chociaż wątpliwe jest, że dwie "alpha" nie może być nigdy więcej, nie mając Clawdeen aktywnie przeciwko mnie jest to krok w dobrym kierunku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki