Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Clawdeen Wolf NS

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Clawdeen NS diary.png

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Clawdeen Wolf z linii 'New Scaremester'.

Tydzień 1

PONIEDZIAŁEK 1: Spotkanie z HBB - dotyczące bycia ambasadorką dla nowych uczennic - Jinafire i Catrine.

WTOREK 2: Szukanie kogoś do jazdy na lotnisko - Ross jest chętny... hmmm, nie.

ŚRODA 3: Wysyłanie e-maili do Jinafire i Catrine - aby uzyskać informacje o ich locie. Catrine jest z Upioryża, spotkałam ją tam?

CZWARTEK 4: Szukanie miejsca na powitalną imprezę - dla nowych upiorów. Ross zaproponował swój dom... eh...

PIĄTEK 5: Testowanie rodzin goszczących - dom Rochelle dla Catrine i Cleo dla Jinafire. Upewniam się, że wszystko jest w porządku.

SOBOTA 6: Spotkanie z komitetem powitalnym - Abbey, Frankie, Draculaura, Cleo i Skelita.

NIEDZIELA 7: Zmiana wyglądu - muszę pokazać swoje kiełki nowym potworom.

Tydzień 2

PONIEDZIAŁEK 8: PRZYBYCIE POTWORÓW! Tata Cleo pożycza nam swoje limo i kierowcę. Futrzastycznie!

WTOREK 9: Przyjęcie powitalne w domu Rossa - co ja mogę powiedzieć, on mnie irytuje.

ŚRODA 10: Wycieczka po Monster High - Jinafire chce zobaczyć klasę do zajęć z metalurgii, a Catrine - pracownie plastyczne.

CZWARTEK 11: Wycieczka do Wampilerii - ze Skelitą, Rochelle, Frankie, Catrine i Cleo. Wielka Ghostier zlikwidowała sklep!

PIĄTEK 12: Granie w piłkę nożną/potworniarstwo - Catrine i Jinafire siedzą z moją rodziną - mam nadzieję, że nie będą zbytnio przytłoczone - grą, nie sławą.

SOBOTA 13: Nocowanie u Ghoulii - nowe kapcie do pokazania.

NIEDZIELA 14: Cookout w moim domu - muszę się dowiedzieć, co Jinafire i Catrine lubią jeść. Jeśli są wegetariankami, mogę im przygotować tofu dogi Draculaury.

Notatki

Proszę zabierz Howleen na zakupy - zarówno jak dla jej dobra i mojego. Uściski, Mama.

Musisz mnie zabrać na zakupy nowych rzeczy do szkoły, w przeciwnym wypadku pójdę z mamą! Proszę, proszę, proszę, proszę nieskończenie! Uściski, Twoja najlepsza młodsza siostra Howleen.

Nawet dla Power Ghouls wzięcie Howleen na zakupy byłoby wyzwaniem.

Tydzień 3

PONIEDZIAŁEK 15: Wyprzedaż butów! WOOOOOO!

WTOREK 16: Dentysta - poważnie? Dentysta i powrót do szkoły w tym samym tygodniu? To jest żałosne.

ŚRODA 17: Trening potworniarek - Dajcie mi J, dajcie mi A, co wychodzi? JA!!

CZWARTEK 18: Rejestracja - mam nadzieję, że będą zajęcia ze smokologii!

PIĄTEK 19: Rozmowa przez wideo-czat z Clawdią - yay dla mojej wielkiej siostry!

SOBOTA 20: Spotkanie z Draculaurą w Coffin Bean - zazwyczaj dostaję duże napiwki podczas nocy otwartych, przez co oprócz nowego ICoffina kupiłam sobie jeszcze tablet.

NIEDZIELA 21: Spotkanie z Wydowną - robienie szkiców do mojej nowej wiosennej kolekcji - w każdym razie mam nadzieję, że pojawi się wiosną.

Tydzień 4

PONIEDZIAŁEK 22: Wizyta z Crescent u weterynarza - jednak może być coś gorszego niż zakupy z Howleen.

WTOREK 23: Trening baseballu - chciałabym spróbować czegoś nowego w tym semestrze. Koncert w MH był zbyt długi... prawie usnęłam w połowie.

ŚRODA 24: Zakupy na powrót do szkoły ze Straszyciółkami i Howleen - zarówno mama jak i Howleen błagały mnie, abym wzięła ją ze sobą.

CZWARTEK 25: Lekcje jazdy - mam nadzieję, że trafię na pana Hackingtona, bo pan Śmierć jest za bardzo nerwowy.

PIĄTEK 26: Jinafire i Skelita - pozwoliłam im obejrzeć moje nowe projekty. Wystawiły pozytywną opinię.

SOBOTA 27: Noc filmów - muszę znaleźć miejsce, które nie jest obok Draculaury - ona zawsze gada podczas filmów. Szczególnie podczas tych z Veronicą Von Vamp.

NIEDZIELA 28: Ostatni dzień przed rozpoczęciem roku -... eh... wakacje zawsze kończą się za szybko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki