Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Clawdeen Wolf

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Clawdeen Basic diary.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Clawdeen Wolf z linii 'Basic'.

Okładka

To jest mój pamiętnik. Jeśli chcesz, by twoje życie trwało nieco dłużej, nie czytaj go.

14 lipca

Wstałam późno, więc nie było już ciepłej wody. Przez to, że się spieszyłam, gdyż jak najszybciej chciałam wyjść spod lodowatej wody, niefortunnie zacięłam się przy goleniu, bo moja maszynka się stępiła. Po kąpieli, Crescent, moja kicia alfa, musiała wyczuć mój nastrój. Zamiast krążyć po domu, usadowiła się w moich kolanach, by dotrzymać mi towarzystwa.

15 lipca

Dzisiaj padało. Nienawidzę deszczu. Powoduje on, że moje włosy mocno się skręcają, a ja nie miałam zamiaru spędzić reszty dnia jako wilkopudel. Złapałam kilka elektrycznych maszynek i piętnaście minut później, fryzura była gotowa. Były to krótkie, słodkie, doskonałe, przerażające i wilcze. Myślę, że przetrwa ona przynajmniej do momentu, gdy przestanie padać. Postanowiłam, że gdy będę w posiadaniu własnego imperium mody, będę miała stylistę na deszczowe dni.

4 sierpnia

Nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę dzielić pokoju z moją siostrą! Howleen straszliwie wyje przez sen, nosi moje ubrania i w zeszłym tygodniu dała się opryskać przez skunksa, co oznacza, że za każdym razem kiedy bierze kąpiel, co nie zdarza się często, śmierdzi w całym pokoju. Mam nadzieję, że złapie pchły, ale pewnie i tak przeniesie je na mnie.

7 sierpnia

Muszę zacząć poważnie myśleć nad tym, co założę pierwszego dnia szkoły. Nie oznacza to, że boję się, że jakiś potwór będzie wyglądał bardziej olśniewyjąco niż ja, ale czuję się zobowiązana do ustawienia poprzeczki wysoko dla wszystkich innych. W zeszłym roku spowodowałam mały korek na szkolnym parkingu jedynie przez niego przechodząc. Będzie mi ciężko przebić to w tym roku, ale eksperymentuję z nową fryzurą i zastanawiam się nad zwołaniem apelu, żeby ułatwić kontrolę nad tłumem.

10 sierpnia

Wypróbowałam nowy środek do depilacji specjalnie dla wilkołaków. Na ulotce jest napisane, że usuwa całkowicie wszystkie niechciane włosy, i że taki stan ma się utrzymać przez tydzień... Otóż nie do końca. Nie dość, że jest drogi, piecze gorzej niż wilczy tojad, to i tak muszę golić się dwa razy dziennie! Co za zdzierstwo... Mogłam kupić sobie nowy pasek.

15 sierpnia

Spędziłam dzień u Draculaury. Jest moją najlepszą przyjaciółką na zawsze! Chociaż jeśli nie przestanie mi wciskać tofu ugryzę ją. Żartuję :P. Ma pokoje pełne ubrań. To jak muzeum mody. Niesamowite! Zawsze mówi, że będziemy wybierać jakie ubrania oddać do Ghoul Will, ale zawsze daje większość z nich mnie. A ja udaję, że ich nie potrzebuje, ale mieszkając z tyloma braćmi i siostrami nie mam tylu pieniędzy, żebym mogła kupić sobie jakiś upiorny ciuch. Myślę, że jesteśmy trochę głośno, bo obudziłyśmy jej ojca. Nie przepada za wilkołakami, ale toleruje mnie, bo jestem przyjaciółką Draculaury. Nieważne. Nie lubię się z nim spotykać. W każdym razie najlepsze u Draculaury jest to, że nie daje mi ubrań dlatego, że jest jej mi szkoda tylko dlatego, że jest moją przyjaciółką. 

19 sierpnia

Dziś wybrałam się do centrum handlowego z Clawdem. Potrzebował nowej piłki, a ja chciałam poszukać inspiracji do nowej fryzury. Kiedy tam byłam, zobaczyłam przedziwną rzecz. Przechodziłam obok sklepu z przyborami kuchennymi i zobaczyłam w nim Deuce'a Gorgona czytającego książkę kucharską. Krzyknęłam: "Joł Deuce, szukasz przepisu na węża?". Upuścił książkę i wyglądał na bardzo zakłopotanego, przynajmniej tak mi się wydaje. Ciężko odgadnąć, co się kryje za tymi okularami. Myślę, że mógłby spróbować zamienić mnie w kamień, ale zjawił się Clawd i Deuce ochłonął. Czasem przydaje się mieć najtwardszego gościa w szkole po swojej stronie. Dzięki braciszku!

21 sierpnia

Gdybym była szalonym naukowcem, fryzura, którą dziś wypróbowałam zostałaby zamknięta w laboratorium i nigdy więcej nie ujrzałaby światła dziennego. Wyprostowałam sobie włosy, a potem zgoliłam je maszynką. Jak tylko loki pojawiły się z powrotem, sprawy przybrały paskudny obrót. Nawet Howleen było mnie szkoda. Dobrze, że jestem wilkołaczym odpowiednikiem Roszpunki i moje włosy odrosną do do końca tygodnia, inaczej musiałabym nosić kapelusz aż do Halloween.

22 sierpnia

Draculaura próbowała namówić mnie do wstąpienia do siejącej postrach drużyny cheerleaderek. Phhhh... proszę. Lista powodów dla których nie jestem członkiem drużyny.

1.Niczego nie "wypróbowuję".

2.Nikt mnie nie przyłapie w tych ludzkich kostiumach.

3-8.Nudy plus Cleo de Nile.

9.Podczas gdy one dopingują chłopców, ja jestem z nimi na trybunach i z nimi flirtuję.

Myślałam nawet o spróbowaniu, tylko żeby pokazać, że umiem stworzyć zespół, ale potem znów spojrzałam na moją listę i przypomniałam sobie, czemu nie chcę tego robić.

23 sierpnia

Kiedy z Draculaurą chodziłyśmy po centrum handlowym, spotkałyśmy nową dziewczynę, Frankie Stein. Była na zakupach z mamą, ale na jej szczęście wpadły na nas. W przeciwnym razie rozpoczęłaby pierwszy dzień szkoły jako Narzeczona Słabo-steina. Frankie jest piękna i słodka, ale nieco naiwna. Na szczęście jestem tu po to, żeby odpowiednio ją wyszkolić w kierunku zaciętej wyznawczyni mody.

5 września

Dziś odbyło się nasze coroczne rodzinne grillowanie. Mniam... tłuste, soczyste steki były dostępne dla każdego i każdy mógł je jeść... tylko nie Draculaura, oczywiście. Przyniosła tofu-dogi, warzywne hamburgery i człowieka, chłopaka o imieniu Jackson Jekyll. Ona zawsze będzie moją BFF i najsłodszym potworem, ale straszyciółki mają czasem dziwne wybory. W każdym razie, mogę powiedzieć, że był bardzo zdenerwowany, bo człowiek zazwyczaj nie przebywa wśród wilkołaków. Jednak wszystko zaczęło się układać jak Clawd zaczął rozmawiać z nim o piłce nożnej i u obu coś zaiskrzyło. Myślę, że Draculaura jest nim niezwykle zauroczona.

6 września

Wiem, że większość potworów boi się powrotu do szkoły, ale nie ja. Chcę dowiedzieć się wszystkiego, aby być całkowicie przygotowana do otwarcia wielkiego imperium mody. Jeśli to się nie uda, pozostaje mi wyjść z domu i znaleźć własne miejsce, nie dzielić niczego z moim rodzeństwem. Och, nie! Czuję zapach Howleen pod prysznicem! Dlaczego nie mogłam być tylko Wilko-jedynakiem?

Więcej w Fandom

Losowa wiki