Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Clawda Wolf S1600

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
ClawdS1600diary.png

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Clawda Wolf z linii 'Sweet 1600'.

11 listopada

Dzisiaj jest mecz o mistrzostwo, a ja umieram, żeby dostać się na boisko i grać. Straciliśmy nasz zespół na początku sezonu, bo graliśmy strasznie. Cała moja rodzina będzie tam dzisiaj, w tym wszyscy moi starsi bracia, siostry, siostrzenice i siostrzeńcy. Praktycznie wypełnią całą sekcję stadionu. To będzie wyjąco dobry czas i wiem, że wyjdziemy z tego zwycięsko.

30 grudnia

To sprawia, że moje futro staje dęba. Studenci w Straszyceum zakładają, że ponieważ jestem świetny w piłce nożnej i trumnokoszykówce, jestem zwykłym tępakiem. Nie chcę kontynuować kariery sportowej. Kiedy będę starszy, chcę iść na medycynę sportową. Tak, mogę biec jak wiatr i skakać wyżej niż większość potworów, ale moje szalone umiejętności obejmują też biologię, a nawet języki martwe. Poczekam tylko, aż wszyscy zobaczą wyniki testów umiejętności! Wtedy się dowiedzą, że Ghoulia nie jest jedynym mózgiem w szkole!

28 stycznia

Wielkie 1600 urodziny Draculaury czają się tuż za rogiem, a to mnie przeraża. Chcę, aby to były jej najlepsze urodziny, ale nie mam pojęcia, od czego zacząć. Na przykład, jaki prezent powinienem jej dać? Mam wykonać coś własnoręcznie czy oczyścić moje konto oszczędnościowe i kupić jej świecący naszyjnik lub bransoletkę? Zapytałem Deuce'a, co w tej sytuacji zrobić, a on tylko się roześmiał. Może Clawdeen mnie zrozumie? Przecież Draculaura jest jej Straszyciółką. Jest też drugi problem. Nie wiem, w co się ubrać. Myślę, że w tej kwestii też skorzystam z rad mojej siostry. Chciałbym założyć coś szykownego, bo to wielki dzień dla mojej dziewczyny, ale zarazem coś, w czym będę wyglądał groźnie i cool.

Ciekawostki

  • Podczas, gdy zazwyczaj pamiętniki dodawane są do pudełek, w wypadku tej serii lalek sytuacja jest inna. Do pudełek dołączone są mini-pamiętniki, ale zawarte są w nich kody, dzięki którym można odblokować treść pamiętnika na oficjalnej stronie internetowej Monster High. Kod Clawda to W9192.

Więcej w Fandom

Losowa wiki