Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Clawda Wolf

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

OkładkaEdytuj

Jeśli jesteś niezbyt honorowy by być silny trzymaj pysk z mojego dziennika!

18 wrześniaEdytuj

Nie sądzę, bym kiedykolwiek był hit w grze tak mocno, jak ja zostałem uderzony w nocy i OH potwór I ból rano. Wygraliśmy mecz, który sprawia ból trochę bardziej znośne.Najgorsze było widziałem hit najbliższych i musiał stać i wziąć. Spektakl 13 Słaby Bootleg Goblin-zrobiłem doskonały fałszywy i walcowane prawo, które nabrać wszystkich na obronę wyjątkiem wilkołak gry poza linebacker który uderzył mnie tak szybko, jak przejść opuścił rękę. Nie tylko mnie uderzyć, on zawiózł mnie do murawy i wylądował na mnie.Jedyną rzeczą gorszą od trafienia był smród wilkołak, który przyszedł z nim. Kiedy mówię, że śmierdzi to znaczy, że pachniał wewnątrz buta gumy wypełnione śmierdzącym serem i surowej ryby, które zostały pozostawione w bagażniku czarnego samochodu podczas najgorętszych tygodni lata. Jestem pewien, że prawdopodobnie to zauważyć więcej jest wilkołakiem powodu mojej wzmocnionej węchu, ale szczerze mówiąc, że ogry muszą włączyć się ich gruczoły zapachowe do gier. Nie mogłem nawet zobaczyć, jak gra okazała bo jest r. na mnie krzyczy "Skąd ci się tego chłopca wilka?" Wtedy słyszę tłum szaleje i po prostu powiedział: "Tablica". Zabawne, jak ból odchodzi, przynajmniej na chwilę, po wypełnieniu duży luz. Oczywiście na polu nie chcesz, aby kolejny potwór wie cię zranić ... tak jak w rzeczywistości.

21 wrześniaEdytuj

Rockseena pogryzła parę butów Clawdeen. Clawdeen oskarżyła Howleen, w obronie Clawdeen za to miało niby wyglądać na pracę Howleen, a ja musiałem przerwać walkę nad trochę gotówki, więc Clawdeen mogłaby je zastąpić. Tak idą moje pieniądze na miesiąc. Dlaczego buty dziewczyn są tak wyjąco drogie!?

1 październikaEdytuj

Poszedłem do furmatologa, zobaczyć, czy mógłby zrobić coś z moim problemem linienia, który ostatnio wydaje się być coraz gorszy. To tak żenujące i nawet nie chcę więcej nosić koszulek z krótkim rękawem. Oczywiście, bycie wilkołakiem oznacza odrastanie tak szybkie, jak to wypadnie, więc mam nieograniczone dostawy. Jestem jak owłosione świecie śniegu. W każdym razie, chciałbym móc powiedzieć, że odszedł z quest roztworu, kremu, pigułki lub heroiczny, który pozwoli mi się w końcu wyjść z domu bez pędzla kłaczków, ale tak się nie stało.Lekarz powiedział, że niektóre wilkołaki genetycznie cierpią z tego powodu i że nie ma na to lekarstwa. Dał mi kilka pomysłów, jak pinować mojego stanu i broszurkę o grupie wsparcia. Ja na to: "Grupa wsparcia?" Przyjdź na potwora, daj mi spokój.Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to spędzić wieczór w jakimś zapleczu domu kultury, słuchając wyć: "Łup o utratę futra"

Mogę tylko zacząć radzić sobie z tym problemem. O mój potworze! Co ja bym dał, aby przełączyć problemy z Clawdeen!

7 październikaEdytuj

Ktoś ze Straszyceum próbuje ponownie stare grobowce dotyczących przeszłości związek Cleo ze mnie i przez "kogoś" rozumiem Vondergeist Spectra. I chyba powinien ignorować, ale ja nie. Znalazłem ją i powiedział jej, wbić ją, ponieważ ona nie wie, co ona mówi, ona nazwała mnie głupi jock, zadzwoniłem do niej fantom leżącego i jęczała ścieżkę całej szkoły protestują jej niewinność i domagają się przeprosin . Oboje skończył w dyrektorka biura, gdzie się wykłady na temat "odpowiedzialności bycia przykładem dla młodego potwora, którzy patrzą na mnie." Powiedziała Spectra zatrzymać obejmujące całą szkołę, gdy ona ma problem, i że prawie spowodował jej zejść ponownie, ale udało jej się utrzymać to razem, to wiadomo, każdy potwór chce wiedzieć, co się stało, ale to naprawdę nie ich sprawa.

12 październikaEdytuj

Pani Krewnicka zdecydowała, że każdy potwór w szkole musi napisać esej na temat naszego nawiedzonego dziedzictwa. Chce umieścić je wszystkie w wielkim książki i przekazać go do uczniów na koniec roku. W jej słowa to "lepiej pomóc zrozumieć siebie i swoich kolegów z potworami." Nie jestem pewien co do "rozumienia siebie" część, ale to może być interesujące, aby przeczytać o moich "potworów kolegów". Muszę poprosić mamę i tatę, jak wiele informacji wolno mi dać, ponieważ istnieją pewne rzeczy, które nie mówią o poza opakowanie. Nasza historia jest napisane w Valde Lupus Libri, a nawet w książce znajdują się sekcje nie wolno mi czytać, aż mam paczkę własną rękę. Jeden z tych odcinków opowiada, co stało się przyczyną złej krwi pomiędzy wilkołaki i wampiry. Poprosiłem tatę o tym raz, że po prostu dał mi "look", więc jej zmarnować. Prawdopodobnie mogę pisać o tym, co każdy potwór już wie, jak, jak podczas pełni księżyca nasze zmysły uzyskać ostrzejsze a nasza siła i szybkość podwaja lub jak jesteśmy uczuleni na srebro i wilka Bane. Nie jesteśmy nieumarłych tak nie żyją wiecznie, ale 400 + lat nie jest tylko kroplą w trumnie albo. Myślę, że ja też odłożyć, gdzie jesteśmy i jak nasze oryginalne alfa stał się wilkołakiem, ale na pewno trzeba uzyskać zgodę przed podaniem tego rodzaju informacji.

18 październikaEdytuj

Smród z mojej konfrontacji z Spectra nadal się utrzymywał i dziś musiałem się zatrzymać Clawdeen od pójścia po Cleo ponieważ Clawdeen nadal myśli Cleo rzucił mnie na Deuce i złamał mi serce. To nie jest, jak to się stało, więc powiedziałem Clawdeen prawdziwą historię. Gdy Cleo i zacząłem wychodzić I właśnie został automatycznie kapitanem drużyny piłkarskiej i Cleo przejęła miejscu jej siostry Nefera jako kapitan drużyny strachu. Byłem BMOC-Big Potwór na kampusie i była Jej Królewska Hawtness, to było jak życie w doskonałej koszmar. Mimo to myślę, że byliśmy ciesząc uwagę bardziej niż związek. Byliśmy przyjaciółmi, nadal są w rzeczywistości, ale iskra po prostu nie było. Nie było iskry między nią a dwójka chociaż. Nie można pomóc, ale zobaczyć to, gdy byli wokół siebie. Przyznaję, byłem trochę zazdrosny ale szybko mi przeszło, że jak nasz idealny koszmar nagle dobiegł końca. Moja pobudka przyszedł w postaci sezonu, gdzie straciliśmy w każdym meczu, ale jeden i ukończyłem więcej przejść do innego zespołu niż ja w moim. Na Cleo, że myślał tylko mogła odebrać jej siostry poms pom i nie przegap strach wyjątkiem była tak apodyktyczny pół zespół zamknąć i pół, że zatrzymaliśmy się tylko zrobił swoje. Prawdopodobnie byłoby rozbite następnie ale myśl o dodanie dowolnego więcej dramaturgii, co już dzieje się zbyt wiele myśleć. Więc byliśmy razem i rodzaj oparł się na siebie przez to wszystko. W końcu zacząłem podejmować lepsze decyzje na boisku i Cleo dowiedziała się, że przywództwo udział ponad szczekanie zamówień. Więc w nocy przed ostatnim meczu roku zdecydowaliśmy się zerwać. Cleo powiedział mi, że wie, Deuce chciał się z nią umówić, ale nie miał odwagi, bo ona wciąż randki mnie i że nie będzie powiedzieć tak z tego samego powodu. To było to, że, z wyjątkiem Cleo chciał móc powiedzieć wszystkim, że zerwała, bo nie chciała, kto myśli, że kapitan drużyny strachu ale po cenach dumpingowych. Powiedziałem jej, że nie będzie kłamać na temat tego, co się stało, ale nie powiedziałbym nic do sprzeczności albo. Patrząc wstecz, myślę, że to było głupie z jej strony do opieki tyle o status społeczny i to było równie głupie z mojej strony, aby być "heroicznej" o tym. Kiedy skończyłem, Clawdeen nazwał mnie szarpać potwora, uderzył mnie w ramię, a potem dał mi przytulić. Dziewczyny są takie dziwne.

25 październikaEdytuj

Wkrótce mam dość duży test z Biteologii, a ponieważ jest to niemożliwe, aby znaleźć spokojne miejsce w naszym domu poszedłem do biblioteki, aby studiować. Skończyłem tam i tak jak ja jechałem burzę wiał i zaczęło padać. Temperatura zeszła z deszczem, a do czasu dostałem się do mojego samochodu mogłem już zobaczyć swój oddech. W drodze do domu mój słodki ząb zaczął wyć, więc zatrzymaliśmy się w tym miejscu do kawy i chwycił duży coffinccino z powodu śmietaną, wiesz, że to, co lubię. Mam około pół mili w dół drogi, gdy nie mogłem znaleźć mojego iCoffin więc naciągnięta czy spadł pomiędzy siedzeniami. Jak szukałem to zdarzyło mi się rzucić okiem na drugą stronę ulicy i zobaczyłem ten dziwaczny uroczy potwór stoi na chodniku. Padało dość mocno przez to i nie mogłem dostrzec jej twarzy. I otworzył okno, tak jak wiatr zmienił kierunek i na krótką chwilę i poczuł zapach psiankowatych i bzu szamponem. Draculaura? I wyszedł i krzyknął jej imię. Rozejrzała się i powiedziałem sobie: "Och potwór, co ona robi w tej pogodzie bez płaszcza lub parasol?" Dobry tata rzeczą zawsze trzyma jeden z jego "ewentualność" zestawy w swoim samochodzie z wszystkiego potwór może potrzebować w nagłych przypadkach, w tym jednej z tych kompaktowych parasole. Złapałem go i pobiegł na drugą stronę ulicy, gdzie Draculaura stał. Normalnie bym pęknięty jakiś żart, ale wyglądała tak nieszczęśliwy Właśnie otworzył parasol i pomógł jej z powrotem do samochodu. Kiedy dotarliśmy w I wręczył jej coffinccino i odwrócił się grzejnik. Siedzieliśmy tam przez chwilę z samochodu działa i zapytałem ją, czy chce mnie zabrać ją do domu. Skinęła głową i pojechałem ją z powrotem do domu. Oni nie mają zadaszony dysk więc odprowadził ją do drzwi i upewnić się, że wsiadł Dała mi buziaka w policzek i rzucił się do środka, zanim zdążyłem coś powiedzieć, który jest dobrze, bo czułem się jak ja " d ucierpiał przez to ogra znowu tylko wszystko poczułem ten czas był jagoda i bzy. Po mam domu mama zapytała mnie, gdzie ja byłem. Kiedy powiedziałem jej bibliotekę ona tylko spojrzał na mnie i powiedział: "Skoro tak mówisz." Pomyślałem, że to dziwne, aż złapałem moje odbicie w lustrze hali i zobaczyłem idealny odcisk usta w Draculaura czerwono.

Więcej w Fandom

Losowa wiki