Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Catty Noir BYBY

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pamiętnik Catty Noir BYBY.jpg

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Catty Noir z linii 'Boo York, Boo York: City Schemes'.

Okładka

To, że jestem sławna, nie znaczy, że możesz naruszać moją prywatność, czytając ten pamiętnik.

19 lipca — AKTUALNY NASTRÓJ: Poirytowana

Minął już prawie miesiąc wakacji. Nie mogłam się doczekać tego bezkresu wolnego czasu, żeby naskrobać kilka nowych piosenek. Jestem już zmęczona śpiewaniem kawałków pisanych przez inne upiory, ale moim tekstom brakuje pazura. Nie pomaga, że teraz, kiedy nie ma szkoły, rzadziej spotykam się ze znajomymi. To niesamowite, jak wiele inspiracji można znaleźć na szkolnych korytarzach. W ostatnim czasie było to moje jedyne natchnienie — historie miłosne innych potworów. Nic wielkiego, ale lepsze to niż totalne uczucie pustki gdzieś w żołądku. Być może tu tkwi problem — powinnam pisać głową i sercem, a tymczasem to żołądek ma decydujący głos.

28 lipca — AKTUALNY NASTRÓJ: Roztrzęsiona

Nadal nic. Snuję się po basenie i patrzę, jak Lagoona pływa w tę i z powrotem. Nie przepadam za pływaniem, a jest tak gorąco, że czuję, jakbym się roztapiała. Słucham, jak upiorki rozmawiają o swoich chłopakach, w nadziei, że nadejdzie choć odrobina natchnienia. Cleo wyznała, że chciałaby zrobić z Deuce'em coś ciekawego, np. wybrać się na wycieczkę. Narzekała, że chodzą tylko do multistrachu i wampilerii. Jak dla mnie, obydwa te miejsca są kociastyczne. Oddałabym wszystko, żeby mieć chłopaka, z którym mogłabym wychodzić na miasto. Doświadczać codziennych doświadczeń. Myślę, że straciłam poczucie „normalności”, kiedy wożono mnie potwozynami z miasta do miasta, z koncertu na koncert. To cudowne mieć fanów, ale chciałabym też mieć kogoś, kto pokochałby mnie za to, jaka jestem naprawdę.

Ktoś taki słodki

Ktoś tak kochany

Ktoś, kto mnie lubi

Nawet nadąsany.

Okropne! Nienaturalne. Rochelle mówi, że Garrott jest très słodki, a Iris, że Manny jest czarującym bysiem. Nie silą się na banalne rymy.

Klątwa suszy

Na dnie duszy

Gdzie podziałaś się poezjo? Brzmi jak country & łeztern. Chyba powinnam się zdrzemnąć i spróbować później.

22 sierpnia — AKTUALNY NASTRÓJ: Pełna nadziei

Niedługo zaczyna się szkoła. Idę z upiorkami do wampilerii kupić jakieś szałowe ciuchy. W sumie cieszę się, że wracam do szkoły. To jest zupełnie inny świat niż tournée. Uwielbiam trasy koncertowe, ale czuję, że w szkole mogę być naprawdę. Dzisiaj będę się świetnie bawić z kumpelami! Wspaniale jest móc powiedzieć coś takiego. Tak długo byłam samotna. Może powinnam zapomnieć o miłości i napisać coś o przyjaźni.

7 września — AKTUALNY NASTRÓJ: Lirycznie zagubiona

W szkole idzie mi dobrze, ale nadal jestem zablokowana. Wiem, że powinnam skupić się na nauce, ale czuję, że coś tracę — mój głos. Muszę odnaleźć własny głos. Nie mogę cały czas śpiewać cudzych piosenek. Nie mogę śpiewać o życiu innych, kiedy powinnam śpiewać o swoim. Muszę być otwarta na przygody, kreatywna i zabawna. Muszę być własną muzą!

24 września — AKTUALNY NASTRÓJ: Otwarta na przygody

Cleo zaprosiła mnie na wspólny wyjazd do Boo Yorku! Nie byłam tam od czasu kotcertu w Madison Strasz Garden i nigdy nie miałam okazji pozwiedzać miasta! Może od samego początku potrzebowałam właśnie tego.

Czuję dreszcz ekscytacji

Mam w rękach swój los

Nie zmarnuję okazji

By odkryć swój głos!

Nie mogę się doczekać! Zobaczę tyle rzeczy, poznam tyle potworów!

30 września — AKTUALNY NASTRÓJ: Potwornie zadowolona

Ależ to był nieziemski lot! Nigdy wcześniej nie podróżowałam z kumpelami w stracholocie. Zwykle jestem otoczona menadżerami, agentami, czasami zdarzy się jakiś reporter. Już widziałam kilka straszycudnych atrakcji i poznałam upiornie odjazdowych artystów ulicznych! Na przykład robotyczną upiorkę, która dała czadowy didżejski popis! Och, ale najlepszy był Faraon — rapujący chłopak-mumia z niebywałym talentem tekściarskim! Do tego był taki słodki!

1 października — AKTUALNY NASTRÓJ: W gorączce komety

Dziś jest dzień komety. Boo York tętni życiem i energią. Nawet moje serce pulsuje jego rytmem. Jestem szczęśliwa i spędziłam kociastyczny dzień z najwspanialszym raperem pod słońcem. Znów zaczynam czuć w sobie muzykę.

Miłość zaczyna się od drżenia

Od dreszczu olśnienia

Miłość to stan serca trzęsienia

Światła tego miasta mają w sobie dziś jeszcze więcej magii. Może dlatego, że na niebie pojawiła się kometa. Może dlatego, że jestem tu z najlepszymi straszyciółmi we wszechświecie. A może to dzięki temu, że mam kogo chwycić za rękę i zaśpiewać w duecie. Pomyśleć, że znalazłam miłość! To jednocześnie wspaniałe i przerażające!

Mej miłości nic nie wstrzyma

Serce pędzi jak lawina — Czy przetrwam ten bieg?

Jestem kotołakiem — nie cofam się przed żadnym skokiem i zawsze mam w planie miękkie lądowanie!

2 października — AKTUALNY NASTRÓJ: Perrrfekcyjnie szczęśliwa

Nareszcie odnalazłam to, czego szukałam! I jestem naprawdę szczęśliwa. Straciłam głos. Usiłowałam go odnaleźć od bardzo dawna — od kiedy sława i powodzenie stały się dla mnie głównym powodem do występowania. Śpiewanie i pisanie piosenek kiedyś dawało mi dużo radości i zadowolenia, ale presja sukcesu odebrała mi to. Aż w końcu ostatniej nocy naprawdę straciłam głos. Nie mogłam wydobyć z siebie ani jednego dźwięku za sprawą intrygi Nefery i jej wspólniczki Toralei. Ale mój głos wrócił i jest lepszy niż kiedykolwiek. Teraz wiem, co jest ważne: mam straszycudnych przyjaciół, mam miłość i pewność siebie. To mnie inspiruje! Czy będę występować na scenach, czy na dachach, będę śpiewać z głębi serca… i moim prawdziwym głosem!

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki