FANDOM

Catrine NS diary.png

Okładka pamiętnika

Pamiętnik Catrine DeMew z linii 'New Scaremester'.

Tydzień 1

Poniedziałek, 1: Szkicowanie - gargulec, przyjaciel Rochelle Goyle. Chciałabym go naszkicować i dostarczyć jej jego szkic. C'est tres interessant.

Wtorek, 2: Kupowanie prezentów dla rodziny Rochelle - muszę przynieść im upioryżański fromage i upiorne trufle, tak sądzę.

Środa, 3: Pakowanie - to będzie difficile tres, ponieważ im więcej biorę ubrań, tym więcej dzieł sztuki muszę zostawić.

Czwartek, 4: Wysyłanie informacji do Clawdeen - nigdy nie jechałam tak długo. Mam nadzieję, że obsługa pozwoli mi ustawić sztalugi i naszkicować pasażerów.

Piątek, 5: Skontaktowanie się z Rochelle Goyle - wiem, że gargulce lubią mieć wszystkie plany wyryte w kamieniu.

Sobota, 6: Lunch w kafejce - przyjaciele i rodzina zebrali się, żeby życzyć mi szczęścia i bon voyage.

Niedziela, 7: Wieża Horroru nocą - chciałabym zobaczyć miasto ostatni raz zanim wyjadę. Nocą jest tres belle.

Tydzień 2

Poniedziałek, 8: Upiorny lot - wciąż żyję w niepewności.

Wtorek, 9: Przyjęcie powitalne w MH - nie mogę uwierzyć w to, że ktoś zorganizował przyjęcie tylko dlatego, że jetem nowa w szkole. Wydaje mi się, że polubię tę przygodę.

Środa, 10: Wycieczka po Monster High - mam nadzieję, że spędzimy najwięcej czasu w pracowniach plastycznych. Mam nadzieję, że będzie tam dobre światło.

Czwartek, 11: Wycieczka do Wampilerii - wycieczka na zakupy? Jak mogę temu powiedzieć non?

Piątek, 12: Piłka nożna w MH - kocham tę grę! Widziałam już rozgrywki w internecie, ale po raz pierwszy widzę je na żywo.

Sobota, 13: Nocowanie u Ghoulii Yelps - muszę przynieść wszystkie moje kartki i ołówki, żeby naszkicować każdą metamorfozę.

Niedziela, 14: Cookout u Clawdeen Wolf - nie jestem pewna, co oznacza słowo "cookout", ale brzmi całkiem zabawnie. Zastanawiam się tylko, w co się powinnam na to ubrać.

Notatki

Co to za ser, który jest w plasterkach i pomarańczowy? Czy to coś uciekło z jakiegoś laboratorium?

Lepiej następnym razem upewnić się, czy rysując po chodniku nie bezczeszczę właśnie jakiegoś gargulca.

Zastanawiam się, czy pozwolą mi pomalować moją szafkę od zewnątrz.

Tydzień 3

Poniedziałek, 15: Obiad z klubem malarskim z MH - ahh... obiad i rysowanie z moimi kolegami artystami brzmi purrfekcyjnie.

Wtorek, 16: Szkicowanie Draculaury - ona potrzebuje nowego zdjęcia legitymacyjnego na ten semestr. Narysuję ją, później zrobię zdjęcie mojemu dziełu i voila!

Środa, 17: Wycieczka po katakumbach z Operettą - Operetta chce nam pokazać katakumby, które znajdują się pod szkołą. Zastanawiam się, czy będą podobne do tych z Upioryża?

Czwartek, 18: Rejestrowanie się - zastanawiam się czy jest możliwe to, aby brać wyłącznie lekcje rysowania i anatomii potworów?

Piątek, 19: Herbatka u pani dyrektor Głowenii Krewnickiej - Ah! Co za wspaniały dzień, żeby poznać moją nową dyrektorkę!

Sobota, 20: Coffin Bean - poezja i picie kawy - purrfekcyjnie.

Niedziela, 21: Dzień na plaży - Nigdy nie rysowałam scen na plaży. Może to odwróci moją uwagę od piasku w moim futrze.

Tydzień 4

Poniedziałek, 22: Zakupy w sklepie papierniczym z Wydowną - obiecała mi, że zabierze mnie do swojego ulubionego. Je suis excite!

Wtorek, 23: Koncert w Monster High - myślę, że pójdę wcześniej. Na pewno będzie tam dużo fantastycznych potworów do naszkicowania.

Środa, 24: Zakupy - Jinafire, Ghoulia, Cleo, Clawdeen i ja. Ghoulia zrobiła listę rzeczy, które będą nam potrzebne w nowym roku szkolnym. Mam nadzieję, że znajdę torbę na ramię, idealną na pierwszy dzień w szkole.

Czwartek, 25: Zachód słońca na plaży - nigdy jeszcze nie rysowałam zachodu słońca nad wodą. Oczekuję czystego nieba i przejrzystej wody.

Piątek, 26: Obiad z państwem Goyle - mama Rochelle przygotowała jedzenie prosto z Upioryża. Widziałam składniki na mille-feuille. Je suis excite!

Sobota, 27: Noc filmów - Film Veronici Von Vamp. Uwielbiam kina, ale... zazwyczaj preferuję smutniejsze filmy.

Niedziela, 28: Pierwszy dzień przed szkołą - upewniam się, że strój leży idealnie, a moje materiały są gotowe do użycia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki