Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik C.A. Cupid

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

OkładkaEdytuj

Bardzo chciałbym, gdybyś nie czytał mojego pamiętnika.

Pierwszy wpis (baz daty)Edytuj

Wpisy te zostały opracowane częściowo z pamiętnika I trzymane podczas mojego pierwszego roku w Monster High. Jest to pomocne, aby ponownie przeczytać je od czasu do czasu, tak aby nie zapomnieć ... i popełniać tych samych błędów ponownie.

10 sierpniaEdytuj

Zostałam dziś wezwana do komnaty mojego ojca. On jest zazwyczaj o wiele mniej formalny z jego dziećmi i często przychodzi do nas, gdy czegoś potrzebuje. Zwołania jest zazwyczaj zarezerwowane dla tych czasów, kiedy jeden z nas zrobił coś złego albo ... mamy zamiar być podane zadanie. Jako, że nigdy nie otrzymał zadanie od razu starał się pamiętać, co mógłbym ewentualnie zrobić źle. Wysilałem mózg, ale jedyne, co myślę, że może to ma związek z moich smutnych łucznicze umiejętności lub jego brak. Nie byłem w stanie trafić do szerokiego boku z Kraken serca, gdy zaczynałem i choć moim celem była poprawa wszystkich, którzy akurat w przedziale, kiedy pojawił się w praktyce zwykle znajdują się w innym miejscu, że musiał być i szybko. I wszystko było gotowe się bronić, kiedy wszedłem, ale ojciec przerwał mi, zanim mogłem mówić, z zawiadomieniem, że będę coraz moje pierwsze zadanie. Byłem w szoku, szczęśliwy i zdenerwowany w tym samym czasie! Po tych wszystkich latach chciałbym w końcu dostać swoją szansę, aby mój ojciec dumny i zastosować w praktyce wszystkie umiejętności, których się nauczyłem w ramach treningu. Uśmiechnął się do mnie i powiedział:

Chariclo Arganthone Cupid, kiedy znalazłem się na progu te wiele lat temu moja pierwsza myśl była, że ​​został odpadły w złym świątyni. Byłaś ani człowieka, ani olimpijczyk i byłem w dość straty wiedzieć, co z tobą zrobić. Ale były tak jasne oczy i spokój, że coś powiedział mi, że miał tu miejsce. Nauczyłeś się wiele, ale nie wszystkie, bo reszta może zostać zdobyty poprzez doświadczenie. Tak więc posyłam cię do szkoły o nazwie Monster High, ponieważ jest to miejsce, w potrzebie swoich umiejętności, a także miejsce, w którym błędy nie są odczuwane jako przeszkody do sukcesu. Można zapisać się jako student i nadal doskonalić swoje rzemiosło w sposób, który najlepiej odpowiada potwory pomożesz. Będę sprawdzać swoje postępy od czasu do czasu, ale nie będę się wtrącać.

Potem dał mi wielki uścisk, powiedział mi, że mnie kocha, a potem otrzymałem mój pierwszy prawdziwy łuk i strzały. Mój ojciec go dostosować z urządzeniem laserowym celownikiem, że powiedział to znacznie poprawić dokładność. "Nie przewiduję to jako Twój najbardziej skuteczne narzędzie, ale nie będzie wtedy, gdy nic innego nie będzie wystarczająca do tego zadania."

I pożegnałam się z matką i rodzeństwem, a potem ojciec pstryknął palcami, a ja stałam przy biórku pani Krwnickiej. "Witamy w Straszyceum" powiedziała "Spodziewałam się ciebie."

13 sierpniaEdytuj

Pani Dyrektor Głowenia Krewnicka pozwoliła mi pozostać niewidzialnym na razie, kiedy poznają szkoły i studentów tutaj. Pójdę do moich klas i ona da mi moje egzaminy prywatnie w swoim biurze. Zgadza się na to, bo wierzy, kim jestem i co robię spowodowałoby poważnych zakłóceń, jeśli tylko "pojawił się" niezapowiedziane jako nowego ucznia. Ona mówi, że ona pracuje na pomysł, aby wprowadzić mnie, że należy zmniejszyć ilość potencjalnego chaosu. Tymczasem mam sprawdzić, czy któryś potwór potrzebuje mojej pomocy.

25 sierpniaEdytuj

Po wielu obserwacji Przyniosłem ze sobą kilka z wielkim potencjałem. On jest wilkołakiem i kapitanem drużyny futbolowej Potworów i jest mumia i kapitan Oddziału strachu. Ku mojej uciesze moje strzały obu poleciał prawdziwe i uderzył zamierzonych celów w idealnym momencie. Przewiduję im bycie razem przez długi czas i nie mogę sobie wyobrazić niczego, ale dobra pochodzące z tego meczu.

20 wrześniaEdytuj

Zaczynam myśleć, że być może działał nieco pospiesznie w parowanie Clawd Wolf i Cleo de Nile. Nie liczył na Cleo kochać siebie tak bardzo jak ona czy miłość Clawd dla gry gra. To staje się bardzo skomplikowane. Moje strzałki mają być niezawodne, ale mimo, że są nadal razem i wyglądają jak szczęśliwa do każdego innego potwora, wiem, że nie są. Cleo również zaczyna mieć uczucia dla chłopca Gorgon nazwie Deuce. Przypuszczam, że mógłbym poprosić mojego ojca, co robić, ale chcę pracować na to na własną rękę. I nie może być odlotem do domu za każdym razem mam problem, nie sądzę, mogę rozwiązać.

1 listopadaEdytuj

Clawd zerwał z Cleo dzisiaj chociaż niech powiedzieć każdego potwora, że ona go rzuciła. Teraz Cleo dating Deuce, Clawd siostra Clawdeen uważa jej brat został "zawinił" i jest bardzo zły na Cleo i uważam to bardzo mylące i dobrze ... mylące. I niemal postrzelony Clawd i Cleo znowu ale się rozmyślił. Może po prostu losowo wybierając dwa potwory, które wydają się zgodne nie jest najlepszym sposobem, aby go o to. I jakoś się bałagan z czymś, co powinno być tak proste. Myślę, że to jest to, co mój ojciec rozumie przez "zdobywania doświadczenia". Oh i Bloodgood dyrektorka chce zobaczyć mnie jutro. Nie mogę się doczekać, aby mieć tę rozmowę.

2 listopadaEdytuj

Nie obejrzała się zza biurka, kiedy wszedł do jej biura. "Cóż, na pewno się bałaganu z Clawd i Cleo." I prawie zapytał ją, jak wiedziała, że ​​miał rękę lub strzałki w nim, ale gdy ona patrzeć nie mogłem powiedzieć, że wiedziała, że ​​to moje czyny. Bloodgood dyrektorka kazała mi iść za nią i ja, aż do góry zestawu likwidacji schodów zakończonych w zamknięte drzwi. Drzwi wyglądały grube i ciężkie, a gdy je otworzyła tam "świst" powietrza, a potem patrzył na małe studio transmisji, który wyglądał jakby nie był używany od wielu lat. Stary kołowrotek na rolce maszyny był tylko sprzęt, który zdawał się być sprawne. Dyrektorka wskazał na to, mówiąc "To gdzie nagrane tygodniowe menu creepateria jest nadawany od ale myślę, że może być w stanie wykorzystać go na coś bardziej twórczego."

16 listopadaEdytuj

Minęło kilka tygodni ciężkiej pracy, aby uzyskać studio sprawne, ale kiedy w końcu gotowy do pracy, a nie słysząc "Dzisiejsza wyróżniona entrée creepateria będzie scorpion stinger pędzić," moi koledzy usłyszeli, "Miłość nie musi być przerażające. Daj Cupid połączenie i zobaczmy, czy mogę dostać twój związek straszy w dobrym kierunku. "Za to, co wydawało się na zawsze telefony siedział cicho i kiedy moja pierwsza rozmowa w końcu doszło w nim zaskoczyło mnie tak bardzo, że niemal podskoczył z krzesła . Telefon był z chłopcem i jak tylko je zadał Wiedziałem, że to, gdzie muszę być. On powiedział: "Mój przyjaciel i ja upiór zerwali trzy miesiące temu i nadal czuje się jak jakiś Normie umieścić udział w moim sercu. Czy ten ból kiedyś odejść? "I pomyślał przez chwilę i powiedział:" Tylko wtedy, gdy na to pozwolisz. Teraz używasz tego bólu przeżyć relacji, które ju nieumarłych i pochowano na okres trzech miesięcy. Odpuść sobie. "Wtedy telefony naprawdę oświetlone, niektóre potwory chciał się kłócić, niektórzy chcieli zadać dodatkowe pytania, a niektóre po prostu chciałem usłyszeć własnego głosu w radiu. Myślę, że mogę umieścić mój łuk i strzały z dala na razie, bo coś mi mówi, mam zamiar być bardziej dokładne w mikrofon, a następnie kiedykolwiek był ze strzałką.

9 wpis (bez daty)Edytuj

Skocz do przodu o rok lub tak, a ja nauczyłem się tak wiele, że mogę spojrzeć wstecz i zobaczyć, jak niewiele tak naprawdę wiedział, kiedy pierwszy raz w lewo, aby dojść do Monster High.

10 styczniaEdytuj

Ghoulia pomagał mnie wytropić, jaki rodzaj potwora jestem. Ona myśli, że może być w rzadkich elementarnej kości. Powiedziała, że ​​żywiołaki kostne występują tylko w samotnych części katakumb i zostały stworzone, aby być nianie dla nowo wyklutych smoków, bo smoki matka hibernacji po złożyć jaja i nie wyjść z trybu hibernacji, aż po luku jaj. Jeśli naprawdę jestem kości elemental to dlaczego ja spadały w świątyni mojego ojca? Ghoulia nie wie, ale ona obiecała nadal kopać w tej sprawie, dopóki nie znajdzie odpowiedzi. Jestem ciekaw, ale uwielbiam być kim jestem tak bardzo, że "to, co ja" nie jest tak ważne.

1 lutyEdytuj

Dzwoniący dzisiaj zapytał, czy jestem randki żadnego potwora. Kiedy zapytałem, czy chce na przesłuchanie do pracy on odłożył słuchawkę tak szybko, myślę, że stworzył mini Sonic Boom.Faktem jest, że nie zadają się bardzo dużo w ogóle z powodu następujących powodów:

1. Ilekroć pory facet myśli, że ponieważ jestem Cupid, że muszę wiedzieć absolutnie wszystko o związkach i boją się, mogą powiedzieć coś złego nie mówią nic.

2. Jeśli facet miażdży mnie albo jego przyjaciele mówią mu, że muszę go zastrzelić z jednym z moich strzałek lub myśli, że sam i od razu wpada w gniew, że musiałem manipulować go do sytuacji. Jakby ...

3. Faceci boją jeśli robią coś obrazić mnie, że mój ojciec i jeden z moich ciotek i wujków będzie włożyć trochę klątwę na niego tak, że on będzie w końcu toczenia kamień pod górę na jak ... zawsze. Okay ... moje ciotki i wujkowie są bardzo mnie lubi, więc może ten jeden ma trochę zasługi.

4. Faceci myślą, że jeśli stary i potem ze mną zerwał bym ich spadek w miłości z talerzem brukselki. I nawet nie myśl jeden z ojca strzałkami jest wystarczająco silny, aby tak się stało.

5. Faceci nie pytają, bo myślą, że mam tak wiele dat Chciałbym tylko zwrócić je w dół - najwyraźniej nigdy nie czytać Uzasadnienie 1-4.

No cóż, myślę, że jeśli prawo potwór przychodzi to się stanie, ale do tego czasu moja rada będzie po prostu musiał być dla wszystkich innych :P

Więcej w Fandom

Losowa wiki